Episode 44 - Break my heart myself

211 52 20
                                    

bu ve bundan sonraki birkaç bölümü checkmate albümüne geçiş bölümü olarak görebilirsiniz, başlıktan anlaşıldığı üzere Ryujin ve Yeji'nin mix & max performansını içeriyor.

performans;

🎃

6 ay sonra
7 Haziran 2022

Peşimden sürüklediğim valizlerle birlikte ikinci kata ulaştım, görünürde kimseler yoktu. Gideceğim yeri soracağım bir görevli de olmadığı için tabelaları takip ederek kiraladığım odaya ilerlemeye başladım. İki elimle de tuttuğun valizlerin tekerlek sesi koridorda yankılanıyordu. Arada yanlışlıkla duvara çarptığım için elimden kayıp düşüyordu.

Yalnızca benim valizim değildi Ryujin'in valizini de taşıyordum. Dişlerimi sıkarak son koridora girdim 53 numaralı odaya yaklaşmıştı. Derin bir nefes alarak doğruca odaya ilerledim Ryujin odada beni bekliyor olmalıydı çünkü öncesinde öyle sözleşmiştik telefondan. Ryujin oda ayırtmaya gittiği esnada ben de yurtta hem onun hem de benim eşyalarımı toplamış valizlere yerleştirmiştim. Şimdi ise buradaydım.

Topuklu ayakkabımın ucu ile kapıyı tıklattım ellerimdeki valizleri kenara bırakmaya üşenmiştim. Birkaç dakikanın ardından kapı gürültüyle açıldı Ryujin geniş gülümsemesi ile beni karşıladı. Üzerindeki bornoza baktım şaşkınlıkla, hangi ara odaya yerleşip duş almıştı aklım almıyordu. Bazen fazla hızlı davranabiliyor şaşırmamak lazım buna.

"Hayatım erken gelmişsin?" dedi endişeyle. Rol yaptığını anlamasam beni nasıl aldatırsın diye bağıra çağıra oteli ayağa kaldırırdım neyse ki zeki kızım yoksa kimse Ryujin'i elimden alamazdı. Kapıda dikilmeye devam ettik bir süre, Ryujin korkuyormuşta içeriye beni almak istemiyormuş gibi rol yapmaya devam etmişti hatta.

"İş erken bitti karıcığım." dedim sesimi kalınlaştırarak. Ryujin rolden çıkıp dayanamayarak gülmüştü çünkü saçlarımın bir tutamını bıyık gibi dudaklarımın üzerine yerleştirip konuşmuştum. Ben de onunla birlikte gülmeye başladım, elimdeki valizleri içeri girdirdim ve arkamdan kapıyı kapattım.

Ryujin duvara yaslanmış öylece bana bakıyordu ıslanmış siyah saçları ve alnına seyrek seyrek düşmüş yeni kestirdiği kahkülleri hoş görüntü sunuyordu bana. Ona doğru yaklaştım anında gözlerini irileştirip bana bakmaya başladı. Aylardır onca şeyi yapmamıza rağmen en ufak bir yaklaşımda ikimiz de amatör aşıklar gibi tepki veriyor utanıyorduk. Oysa aramızda artık utanılacak bir şey kalmamıştı. Defalarca kez sevişmiştik.

Ellerimi bornozunun açıkta bıraktığı kısımdan omuzlarına yerleştirdim ve hiç çekinmeden dudaklarını esir aldım. Her şeyinden daha çok sevdiğim o dudaklarını sanki bu anı bekliyormuşcasına öpmeye başladım. Ryujin'in elleri anında göbeği açık bluzumdan içeriye sızmıştı ve beni kendisine çekerek vücutlarımızın birbirini bütünlemesine izin vermişti.

Ellerimi omuzlarından aşağıya indirdim, Ryujin ellerimin gidiş yönünü hesaplayarak dudaklarımı ısırıp beni durdurdu. Eğer durdurmasaydı sonu yatakta bitecekti ve pratik öncesi her yerimiz morluklarla dolacaktı. Bugün aynı odada kalacağımızdan ve lişkimizi arkadaşlarımız dışında kimse bilmediği için şüpheli konuma düşerdik.

"Görelim bakalım beni kiminle aldattığını." dedim ve onu duvara iterek içeriye adımladım. Geniş bir odayla karşılaştıktan sonra gözlerim ne olur ne olmaz diye içeride insan aradı ama Ryujin ve benden başka kimse yoktu. Keyifle gülümseyip arkama döndüm Ryujin getirdiğim valizleri kenara koymuş açıyordu.

Debut ٭ RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin