Episode 6 - Bunlar sadece hisler

352 89 50
                                    

arkadaşlar ryeji diye ölüyorum ben

🎃

Tertemiz sıcak bir duştan sonra bornoza sarılarak odaya girdim. Ryujin benden önce duşa girdiği için üzerini giyinmiş ve yarı kurumuş kısa saçları ile benim yatağımda uyuya kalmıştı. Gözlerimi devirerek kendi dolabıma yöneldim.

Geceleri kalın giyinmekten nefret ediyordum bu yüzden çoğu kıyafetlerim ve pijamalarım şort crop tarzındaydı. Ryujin yıllardır bu durumumdan şikayet edip duruyordu ama onu hiç umursamıyordum. Ki zaten o da beni umursamıyor gibiydi.

Jihyo unnie ve Sana unnie'nin bizim için aldıkları çift pijamasına benzeyen pijamayı aldım elime. Dikkatlice bakınca bunun o kadarda kötü olmadığını fark ettim hatta tam bana göre bir pijama da diyebilirdim. İç çamaşırlarımı giydikten sonra pijamaları da giydim. Yeni alınmış kumaş kokusu buram buram geliyordu. Duş jelinin kokusuyla birleştiğinde çok rahatlatıcı gelmeye başlamıştı.

Saçlarımı kurutmak için banyoya gireceğim sırada Ryujin'in de Jihyo unnie'nin verdiği pijamayı giydiğini fark ettim. Bu görüntüyü görür görmez tıpkı bir salak gibi sırıtarak banyoya girdim.

Şu son günlerde kendimi iyice aptal gibi hissetmeye başlamıştım. Ryujin'in bana karşı olan yumuşak ama bazende sinirli tavırları her türlü hoşuma gitmeye başlamıştı. Sanırım kafayı yiyordum çünkü bunun başka açıklaması olamazdı. Bir grup arkadaşına bir şeyler hissetmek demek ihanet gibi bir şeydi. Ama kendime engel olamıyordum.

Saçlarımı kuruttuktan sonra açık bırakarak odaya döndüm. Her kızın yaptığı gibi ne örgü biliyordum ne de saçımı güzelce toplayabiliyordum. Neyse ki bunları benim için yapabilen bir oda arkadaşına sahiptim. Ryujin çoğu zaman saçlarımı örer veya güzelce şekillendirerek beni hazırlardı. Ona minnettarım.

Telefonumu sarjdan çekip yatağıma ilerledim. Ryujin'in genel alışkanlığından olan kendi yatağı yerine benimkini tercih etmesine takılmıyordum artık. İlk zamanlar garip geliyordu ama şimdi onunla uyumayı istediğimden olsa gerek hep benim yatağıma gelmesini istiyordum.

Ryujin'i belinden iterek duvara doğru yaslanmasını sağladım. İnce battaniyeyi kaldırıp ben de altına girdim. Hiç rahatsız olmayıp bana arkasını dönüp yatmıştı. Sinirle telefonumla ilgilenmeye başladım.
Yine kızlar Chaeryeong'un kurduğu grupta derin muhabbete dalmışlardı anlaşılan. Telefon sessizde olduğundan hiç haberdar olamamıştım.

Ben telefonla ilgilenmeye devam ederken Ryujin bir ara uyanıp su istemişti. Aslında ona su getirmeyecektim ama dayanamayıp kalktım ve küçük pet şişesindeki suyu aldım geldim.

Ryujin yatakta doğrulup suyu kana kana içerken üzerine ve yatağıma su döktüğünde onu azarladım.
"Yavaş iç boğulacaksın ve yatağımı ıslattın Ryujin!" diye sıkıntılandım.

Ryujin gözlerini kırpıştırarak bana baktı. Neden bana öyle baktığını anlamadığımdan kafamı iki yana salladım 'ne bakıyorsun' der gibi ifade takınmıştım suratıma.

"Dua et seni ıslatmadım." dedi hâlâ bana garip garip bakmaya devam ederken. Dediği şeyi çok yanlış anladığım için yanaklarımın kızarmasına engel olamadım. Gece gece böyle fesat düşünmek iyi değildi, hem de hiç iyi değil!

"Ne?" dedim sesimi kontrol edemediğim için kekelemiştim. Ryujin oflayarak beni omuzlarımdan hafifçe ittirdi. Ondan gelen kuvvetin etkisiyle başım yastığın üzerine düşmüş put gibi kalakalmıştım.

Ryujin ekindeki şişeyi kendi yatağına fırlatarak bana baktı sırıtarak. Pijama takımı gömlek üstten oluşuyordu, Ryujin genellikle gömlek gibi kıyafetler giydiğinde ilk 3 düğmesini iliklemiyordu. Üzerime eğildiğinde açıkta kalan köprücük kemiklerini ve göğüslerinin üst kısmını görebilmiştim. Utanarak bakışlarımı başka tarafa çektim.

Debut ٭ RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin