Episode 23 - Lider Hanım

369 82 46
                                    

bu fic çok uzun sürse de okursunuz dimi? 🥲
çünkü born to be albümüne kadar hatta belki de ondan sonraki döneme kadar yazmayı planlıyorum, zaman atlamaları elbette yaşayacağız ama yine de uzun olacakmış gibi hissediyorum
benimle bu yola var mısınız??

🎃

"Sırtıma dokunup ne yapacaksın?" dedi gülmeye devam ederken, şaşırmıştı ama bana belli etmiyordu. Yatakta doğrulup oturur pozisyona geçtim, elbisemin eteği yattığım için geriye toplanmıştı ve baldırlarım besbelli açıkta kalıyordu.

Cilveli davranmaya çalışarak saçlarımı omuzlarımdan arkaya attım ve boynumu açıkta bıraktım. Ryujin'in bakışlarını gözümden çekmediği için sinir oluyordum, onu kışkırtmaya çalışıyordum ama bir türlü oyunuma kurban olmuyordu. Dudaklarımı yaladım ve konuşmaya başladım.

"Sadece geniş sırtının dokusunu merak ettim." dedim yatakta onu yanına kaymaya çalışırken. Söylediğimde yalan yoktu sırtının, teninin dokusunu merak etmiştim. En son dokunduğumda stajyerdik, ayağı kırıldığı için ona duş aldırdığım dönemdi ve pek hatırlamıyordum. İzin verse sonradan görmüş insanlar gibi atlayabilirdim sırtına.

Ryujin tek kaşını kaldırdı ve bana inanmıyormuş gibi baktı. 'Ne?' derecesine başımı iki yana sallayıp ağzımı hareket ettirdim. Ryujin derin nefes aldı göğsü bu nefesle birlikte şişmiş omuzları dikleşmişti. Hâlâ bana cevap vermeyip neyi düşündüğünü merak ediyordum.

"Bazen seni hiç anlamıyorum Yeji." ona olan garip bakışlarımı fark ederek birkaç saniye durakladı, kendini durdurmaya çalışır gibi hali vardı. Ardından Dokunabilirsin." diyerek bana izin vermişti. Fakat bakışlarımı ondan çekmedim. Az önce bana farklı bir şey söyleyecek olmuştu ama devamını getirmemişti.

"Bekle hemen geliyorum." dedim yataktan ani şekilde kalkıp banyo olduğunu düşündüğüm yere koştum. Banyoya girdiğimde kocaman bir aynadan kendimle karşılaşmıştım. Dudaklarımda yemek yediğim için ruj kalmamıştı ama hafif pembemsi rengi duruyordu. Onun dışında Yuna'nın korktuğu gibi makyajım bozulmamıştı. Ayaklarımı lavaboya kaldırarak yıkadım, sapık heriften kaçtığım sırada ayaklarım kirli zeminden dolayı kararmıştı.

Ayaklarımı yıkamayı bitirdikten sonra peçeteyle sildim ve içeriye adımladım. Ryujin ilk defa sözümü dinleyip bıraktığım gibi kalmıştı. Bakışları bedenimde gezindiğinde neredeyse kasıklarıma kadar sıyrılan elbiseyi aşağıya çekiştirdim utançla. Bakışları ayaklarıma indiğinde onları yıkadığımı anlamış olacak ki sırıttı.

"Bazen senin temizlik hastası olduğunu düşünüyorum lider hanım." dedi elini elbisesinin önünde bulunan düğmesine götürürken. Gözlerimi devirerek yatağa yanına geldim. Yatağa çıkıp dizlerimin üzerine oturdum uslu bir çocuk gibi. Ryujin kıkırdayıp sırtını bana çevirdi. Beni ciddiye aldığı nadir anlardan biriydi ve sırtına gerçekten dokunmama izin veriyordu.

Onu parmakları elbisenin öndeki düğmelerini açmaya çalışırken benim parmaklarım onun sırtına doğru yol aldı. Ellerimi az önce yıkadığım için soğuktu bu yüzden Ryujin'in sırtına dokunduğum anda irkilmişti. Omuzlarını tekrardan dikleştirdi bu irkilmeyle. Gözlerimi sırtında gezdirdim, şehrin ışıklarından dolayı turuncu gibi görünen sırtının bazı kısımlarında kaslar vardı.

Ellerimi o kaslara doğu indirdim, Ryujin her hareketimde belini yay gibi geriyordu. Sanırım sırtından huylanmaya başlamıştı. Parmaklarım hafif belirgin olan kaslarında sürtündü, parmak uçlarımda onun sıcaklığını hissedebiliyordum. Bu tarifi edilemez bir haz veriyordu. Sanırım sırt fetişim oluşmaya başlamıştı.

Ellerim tekrardan alt taraflardan omuzlarına kadar yükseldi, bunu yaparken parmaklarımı sırtına sürtmeyi ihmal etmemiştim. Diğer elimde onun omuzunda yerini aldığında parmaklarımla masaj yapmaya başladım. Bunu pratik öncesinde ve sonrasında birbirimize sürekli yapardık, gerilmiş kaslarımızı serbest bırakmanızı sağlıyordu. Ryujin masajı yapmama devam ederken rahatlamışcasına mırıldandı. Gülerek masaja devam ettim.

Debut ٭ RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin