kalp ağrıyor çözülmedi düğüm...
bu arada Ryujin bir röportajda Lia'nın yakın zamanda döneceğini söyledi ama tarih kesin değil, ağlıyorum bu habere çok özledim minik Jisu'mu🤧
🎃
Shin Yuna
Koridorlardan gitmeye devam ediyordum ama bir türlü sonuna gelememiştim. Lia ile yollarımızı ayırmaya karar vermiştik ve tehlike hissedersek koşarak ayrıldığımız yere geri dönecektik.
Uzun bir yürüyüşün ardından sonunda koridorun bitimine geldiğimde burada sadece düz duvarın örüldüğünü gördüm. Oflayarak geri dönmeye başladım, geldiğim uzun yolu tekrar giderken fazlasıyla düşünme zamanım olmuştu.
Geçtiğimiz hafta Lia'ya duygularımı itiraf etmiştim ve beni kırmamak için hiç bir şey söylememişti ama onun beni sevmediğini hissediyordum. Fakat insan sevmediği birini öpmez değil mi?
İki gün önceki gecede ikimiz yine her zaman ki gibi odamızda kalmaya devam ederken benimle uyumak istediğini söyleyip yatağıma gelmişti, o gün beni dudaklarımdan öpmüştü ve bir daha bu olayı hatırlatmamıştı. Sanki yaşanmamış gibi davranması çok ağırıma gidiyordu ama bir şey de diyemiyordum. Eminim yanlışlıkla öpmüştü beni.
Yanlışlıkla olmamasını isterdim.Tekrar kiliseyi andıran salona döndüğümde sadece Ryujin'in ortadaki tahta koltukta oturduğunu gördüm. Etrafına korkak gözleriyle bakıyordu, yanına ilerlemeye başladım.
"Sen neden buradasın Unnie?" diye seslendiğimde korku dolu bakışları anında bana dönmüştü. Koridorlardan herhangi birine girmeye cesaretinin olmadığını anladım. Aslında onu bu tür yerlerden sadece nefret ettiğini biliyordum, bana göre korkmuyordu sadece sevmediği için uğraşmak istemiyordu.
"Sen niye koridorundan çıktın herkes dakikalardır yoklar." dedi ayağa kalkarak. Tişörtü uzun olduğundan kıvırıp crop haline getirmiş bağlamıştı. Gözlerim salonda gezindiğinde gerçekten sessizliğin hakim olduğunu duydum. Fazlasıyla ıssız görünüyordu burası.
"Koridorun sonunda sadece duvar vardı ben de geri döndüm. Benden başka kimse gelmedi mi?" dedim yanına geçerek. Ne kadar belli etmesem de aniden bir şey çıkacak diye korkuyordum. Ryujin ağzından cık sesi çıkararak cevap verdi. Yüzünde memnuniyetsiz ifadehakimdi.
"Bizim bu kızları bulmamız gerek." dedi Ryujin, salonun köşelerine doğru adımladı. Onu onayladım bence de bulmamız gerekiyordu.
"Lia unnieyi bulayım o zaman önce." dedim hemen. Ryujin bana imalı bakışlar attığında yüzümdeki hiç bir mimiğin hareket etmemesi için çaba sarf etmiştim. Ryujin ne konuda şüphelenirse onda haklı çıkıyordu, onu haklı çıkarmak istemiyordum şimdilik.
"Önden sen gideceksin ona göre." dedi Ryujin omuzlarımdan beni Lia'nın girdiği koridora iterken. Gözlerimi devirerek koridora girdim ve onu kabul etmiş oldum. Aklıma takılan bir soru vardı, Yeji'yi aramak için ısrar etmemişti demek oluyordu ki cidden dün gece aralarında bir şey yaşanmamıştı.
Ben önden girerken Ryujin de arkamdan etrafa bakınarak geliyordu. Neyse ki Lia'nın girdiği koridor benimkine kıyasla kısaydı ve koridorun sonunda bir banyoya benzeyen oda vardı. Kapıyı daha fazla aralayıp içeri girdim ama Lia görünürde yoktu.
Ryujin hızlı adımlarla odanın etrafını inceledi, duvarlara vurarak çıkan sesleri dinliyordu. Ne yaptığını anlamamıştım vakit kaybetmeden ben de odaya bakındım, küvetin içi boştu fakat siyah boya ile etrafından belirli kısımlad boyanmıştı. Boyaya parmaklarımla dokunduğumda kuru olduğunu anladım bu dekorasyon amaçlı boyanmış olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Debut ٭ Ryeji
FanficYeji, İtzy grubunda birlikte çıkış yaptığı oda arkadaşı Shin Ryujin'den hoşlanmaya başlamıştı. Bu hoşlantı Ryujin'in de kendisine karşılık vermesiyle yavaş yavaş aşka dönüşmüştü. Bilgilendirme: Gerçek yaşanmış olayları kendi kurguladığım olaylarla...