Episode 29 - İtiraf (Yulia)

298 72 25
                                    

debut 4 bin okunmayı geçmiş hepinize teşekkür ederim

julia dön artık prensesim

🎃

Choi Lia (Jisu)

Daha çok küçük bir kız çocuğuyken barbie bebekleri ile oynamayı çok severdim. Bu sevgim büyüyünce de devam etmişti, Shin Yuna oynadığım o bebeklere benziyordu. Bazan onun güzel çehresine dalıp gittiğimi sonradan fark ediyordum. Mükemmel vücut ve mükemmel yüzü vardı, içimde ona karşı biraz hayranlık vardı doğrusu.

Stajyerlik yapmaya başladığımız gün benden daha özgüvenli ve enerjik olduğundan her konuda bana yardımcı olmuştu. Daha 14 yaşında olmasına rağmen çok güçlü bir kızdı Yuna, ona hayran kalmamın başka nedeni de buydu.

Dürüst olmak gerekirse ben stajyerliğe başlamadan önce Ryujin'e hayrandım. Bunu Mixnine programında görmüştüm ve gerçekten hoşuma gitmişti. Stajyerlik döneminde ve çıkış yaptığımız dönemde bana olan samimi yaklaşımı beni daha fazla etkilemişti. Üyelerin içinde de yalnızca bana samimi olduğu için etkilenmeme pay katmıştı.

Eskiden ondan hoşlanıyordum fakat onun Yeji'ye olan bakışlarından ve Yeji'nin de ona olan bağlılığından sonra hoşlantımı azaltmaya çalışmıştım. İlk zamanlar zorlandım fazlasıyla çünkü Ryujin bende bir değişikliğin olduğunu fark etmişti bu yüzden peşimden ayrılmıyordu. Israrla ne olduğunu sorup duruyordu ama verecek bir cevabım yoktu ona.

O günden sonra bir kızdan hoşlanmanın saçmalığı yüzünden kendimi suçlayıp durmuştum. Her gece ağlıyordum ve ağlarken Yuna her zaman yanımda olmuştu. Ona çok şey borçluyum.

Geçen yıl bir heves Yuna'yı öpmüştüm ona karşı olan bazı hislerim ortaya çıkmıştı ama bunlar hoşlantı değilde sanki kendimden küçük birini taciz etmişim gibi hissetmiştim. Çok zorlanmıştım o gündan sonra. Kendimi affedemediğim anlardan biri olarak yerini almıştı Yuna'yı öpüşüm.

İşin ters tarafı şu ki ben o olayı tamamen hafızamdan silmeye hazırken Yuna bana aşkla bakmaya başlamıştı. Onda bir gariplik olduğunun farkına varmıştım zaten öncesinde ama bu öpüşme olayından sonra iyice garip birine dönüşmüştü.

Ben yüz vermeyince hatta o anı unutmaya çalıştıkça Yuna benden uzaklaşmaya başlamıştı, onun gözlerindeki kırgınlığı görür olmuştum. İşte şimdi de aynı odada olan iki yabancıydık. Geçen 5 yılın ardından ilk defa bu kadar uzaktık birbirimize.

Dün gece Ryujin'in doğum gününde fazlasıyla içmiştim çünkü artık beynimi kemiren düşüncelerin önüne geçmeye çalışmıştım. Dün her şey fazla güzeldi hatırladığım kadarıyla, Ryujin ve Yeji'nin herkesin içinde çılgınlar gibi şarkı söyleyerek dans edişlerini görmüştüm. Artık Ryujin'e karşı eskiden olduğu gibi hislerim yoktu, o ikisinin mutlu olması için elimden geleni yapmaya çalışıyordum.

Pencere kenarından çekilip odayı taradım yorgun bakışlarımla. Fazla alkol almaktan basım çatlıyordu üstelik bugün MV çekimi vardı. Ben ise bir aptal gibi içip durmuştum.

Yuna duş alacağını söyleyip hemen banyoya gitmişti. Ben ise bir saattir pencere önüne koyduğum sandalyeye oturarak dışarıya bakıyordum ve o esnada nerede hata yaptığımı düşünüyordum. Hatalarımın çoğunun farkına varmıştım zaten.

Kapı yavaşça açıldığında bakışlarım o tarafa döndü, Yuna bornozuna sarılmış odaya girmişti. Kuzgun siyahı saçlarından akan su damlaları geçtiği yerlere izlerini bırakıyordu. Küçük adımlarla dolabına koştu ve hızla kıyafet seçimine başladı. Yuna giyim konusunda çok hassas bir kız, bakıma düşkün ve modayı takip eden biri.

Debut ٭ RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin