debut 12 bin okunma olmuş teşekkür ederim
smut bölümüdür veletleri pissten alalım (wattynin çoğu velet ama neyse)🎃
Oda sıcak falan değildi aksine yarımca açtığımız pencereden hafifçe rüzgar sızıyordu içeriye ama ben fena halde yandığımı hissediyordum. Ryujin dudaklarıma dakikalarca eziyet ettiğinden şişmişti ve acıdığı için kapatamıyordum bile. Resmen yakınlaşamadığımız bir ayın acısını çıkarmıştı benden, pişman değildik ikimiz de.
"Göğüslerin fazla yumuşak." dedi dilini kızarmış ve benimkiler kadar olmasa da şişmiş dudaklarında gezidirip sırıttı. Gülüşüne dalıp gitmek vardı şimdi ama baş parmağıyla dairesel hareketlerle göğüs ucumda hareketler ettirmeye başladığı için inleyerek başımı geriye yatırdım.
Elleri göğüs kafesime tutunmuş iki elinin de baş parmağı göğüs ucumla oynuyordu. Az önce bir anda bastıran tutku ile birlikte saniyeler içinde soyunmuştuk bu yüzden ikimiz de çırılçıplaktık. Bacaklarımı iki yana açmış Ryujin'in kucağında oturuyordum eh buna tam oturmak da denmezdi çünkü yerimde asla durmayıp onun kasıklarına sürtünüyordum.
Ellerimi omuzlarına yerleştirip kalçamı havalandırdım. Ryujin parlayan gözleriyle bana bakıyordu benden bir adım bekliyor gibiydi çünkü bu geçe kontrolü benim elime vereceğini söylemişti. İlişkide üstte olmayı hiç hayal etmediğimden ye yapacağımı bilemez haldeydim ama ona harika hissettirmek için elimden geleni yapmaya hazırdım.
"Onları yumuşak seviyordun. Yoksa yanılıyor muyum?" diye sordum cilveli şekilde, inanılmaz derecede beni sarhoş eden kahkahasını attı. Bir elini göğsümden çekip baldırıma koydu, kollarımı ensesinde sıkılaştırıp kendimi ona doğru ittim. Bedenimiz bir bütün gibi duruyordu şimdi de.
Gözlerimin içine bakarak serbest bıraktığı sol göğsüme yaklaştı, ilk önce dilini dışarı çıkardı ve dikleşmiş göğüs ucuma dokundurdum. Sessizce soluklandım bu hareketi sayesinde gözlerini aşağıdan bana dikerek dilini hareket ettirdi. Dili kıvrılarak daireler oluşturmaya başladığında dudaklarımı ısırdım. Ufak bir gıdıklanma hissediyordum göğüs ucumda ama Ryujin'in dilinin kıvrımını gördükçe daha fazlasını istercesine kendimi ona itiyordum.
"Bir şekeri yalıyormuşum gibi." dedi duraksayıp. Dişlerimi göstererek gülümsedim, bakışları anında gülümseme kaymıştı ve kendisi de gülmeye başlamıştı. Çenesinden kavrayıp yüzüme doğru yaklaştırdım o kıvrılan dilini ağzımın içinde istiyordum. İşaret parmağım ile ağzını araladım.
"Dilini dışarı çıkarır mısın?" diye sordum sakince. Ryujin şaşırıp kaşlarını kaldırdı onun gibi ben de şaşkındım ama dilini dışarıda görmek istiyordum.
"Pekâlâ." dedi ve hemen ardından dilini dışarı çıkardı öylece beklemeye başladı. Parmağım ile diline dokundum, gözleri benim gözlerimden asla ayrılmayışı daha güvenli hissettiriyordu.
Ağzımda biriktirdiğim tükürüğü diline doğu akıttım. Ryujin benden tiksinmeyip gözlerini kıstı, dilinden akan tükürüğüm çenesinden aşağıya ve boğazından içeriye doğru gitmişti. Fazla beklemeden onun gibi dilimi çıkardım ve diline doğru yaklaştım. Ryujin ne yapmak istediğimi anlayınca gözlerini otomatik olarak kapatmıştı.
Dilim ile dilini yaladım ardından dişlerim ile dilini ısırıp ağzımın içine çektim ve dudaklarımla kıstırarak emmeye başladım. Bunu yeni şeyler öğrenmek istediğim için izlediğim bir lezbiyen pornosunda görmüştüm. İzlediğim kızlar fazla zevk alıyor görünüyordu, şu an ben de zevk alıyordum ama Ryujin'den pek emin değildim çünkü sessizce nefes alıp gözleri kapalı şekilde bekliyordu. Dilini emmeyi bırakıp geriye çekildim ona baktığımda çenesinin her tarafı tükürükle dolduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Debut ٭ Ryeji
FanfictionYeji, İtzy grubunda birlikte çıkış yaptığı oda arkadaşı Shin Ryujin'den hoşlanmaya başlamıştı. Bu hoşlantı Ryujin'in de kendisine karşılık vermesiyle yavaş yavaş aşka dönüşmüştü. Bilgilendirme: Gerçek yaşanmış olayları kendi kurguladığım olaylarla...