CHAPT 21 - NIKMAT WAFI

502 10 0
                                    

Shauki berasa pelik kerana Wafi tidak memberikan sebarang tanda untuk tersedar ataupun terjaga.Tapi bunyi dengkuran Wafi memang jelas kedengaran dalam bunyi yang perlalahan.Batang Shauki ketika ini cukup tegang,apatah lagi setelah dia melihat sendiri air mani Wafi terpancut
di tangannya sendiri.

Kali ini Shauki semakin berani,dia terus melucutkan terus seluar dan spender yang dipakai oleh Wafi sehingga Wafi telanjang bulat dihadapannya. menanggalkan seluar dan spendernya.
"Alang-alang dah dapat batang,teruslah rasa punggung dia",bisik Shauki sendirian.

Dia kemudian memusingkan tubuh Wafi dalam posisi meniarap.Kemudian tubuh Wafi diselitkan dengan bantal di bawah pingggangnya.Air mani Wafi yang Shauki calit tadi dilumurkan ke lubang punggung Wafi..Kemudian dengan perlahan lahan Shauki menusuk lubang punggung Wafi.
"Arghhh sedapnya bontot abg," kata Shauki yang memejamkan matanya ketika itu menikmati lubang ketat Wafi.

Lubang punggung Wafi cukup ketat, maklumlah sudah lama dirinya tidak ditutuh oleh sesiapa.Mujurlah air mani Wafi yang pekat tadi dilumurkan dengan banyak ke lubangnya dan batang Shauki sendiri.Jika tidak pasti sukar untuk batang tebal bersaiz 5.5 inci menembusi lubang keramat milik Wafi.

Shauki mula merasa selesa ketika mendayung ke dalam lubang Wafi. Cengkamannya tidak sekuat tadi,seolah olah Wafi sudah tidak berdaya untuk menahan dan melawan tujahan daripada batang Shauki.Sungguh mudah pergerakkan batang Shauki ketika ini yang disorong keluar masuk sehingga dia sendiri dapat merasai pangkal punggung Wafi.Wafi tidak merintih apa-apa kecuali tangannya mencengkam tilam dalam keadaan yg lemah,seolah mahu melarikan diri diri ketika ini.

Shauki tidak peduli,nafsunya perlu dipuaskan terlebih dahulu.Sama ada Wafi sedar atau tidak sebentar lagi itu menjadi perkara kedua.Hayunan Shauki semakin laju.Dia juga secara tidak sengaja menarik rambut Wafi ke belakang kerana terlalu ghairah. Batangnya mula berdenyut,tidak sempat dia mencabut,air maninya terpancut dengan begitu banyak ke dalam lubang punggung Wafi.
Cengkaman tangannya pada cadar tilam juga sudah terlepas.

Shauki kembali memusingkan tubuh Wafi dan mengadapnya ketika ini.
Batangnya masih tegang dan masih ada titisan air maninya jatuh ke atas tilam.
Bantal tadi masih berada di bawah punggung Wafi.Shauki kemudiannya memautkan kedua kaki Wafi ke bahunya.Dia kemudian membiarkan batangnya yang tegang itu bermain di pintu punggung Wafi.Dan sekali lagi,dia menutuh punggung Wafi dari posisi ini pula.

"Argghh argghh sedap bang,lagi sedap dari burit awek saya dulu", jerit Shauki seperti dirasuki syaitan.Shauki melajukan hentamannya ke punggung abang angkat Shazuan itu tanpa ada sedikitpun rasa belas kasihan.Perutya yg slim itu bertembung pula dengan batang Wafi yang mulai tegang secsra tiba-tiba.

Shauki menatap sepuasnya wajah Wafi yg tampan dan manly itu,secara tidak sengaja henjutan Shauki mengenai G-spot milik Wafi dan kemudiannya Shauki melihat Wafi sekali lagi  memancutkan air maninya yang pekat dan likat sehingga berlumuran pada perutnya.Shauki semakin ghairah dan hayunannya semakin laju dan tidak lama selepas itu,Shauki melepaskan semua air maninya ke dalam lubang punggung Wafi.

Rintihan kecil Wafi kedengaran jelas itu.Dia seolah olah juga dapat merasai kepaduan air mani Shauki yang tersembur di dalam lubang keramatnya.Shauki pula terus memeluk Wafi dan membiarkan batangnya di dalam lubang punggung remaja berusia 19 tahun itu sehinggalah dia yakin tiada lagi sisa air mani bertakung di batangnya.Shauki kemudian terlena di atas tubuh Wafi kerana terlalu kepenatan.

Shauki terjaga dari lenanya,dalam tak sedar badannya masih lagi berada di atas tubuh Wafi.Batangnya yang tegang di dalam punggung Wafi tadi telah pun keluar dan kendur.Wafi sama seperti tadi,langsung tidak sedarkan diri.Batangnya juga sudah kendur dan Shauki berasa kehairanan sekali mengapa sehingga sekarang Wafi masih tidak sedarkan diri walaupun ditutuh dengan buas oleh dirinya.

Shauki kemudian membersihkan seluruh tubuh Wafi termasuk di celah punggungnya.Shauki juga memakaikan kembali seluruh pakaian Wafi yang dia tanggalkan tadi.Kemudian dia bangun dan menuju ke bilik tidurnya dengan wajah kepuasan.

REMAJA 2011Where stories live. Discover now