Aku melihat Shazuan lena dan sedang berdengkur dengan kuat di sebelahku.Aku menggoncangkan badannya dengan keras dan ternyata dia langsung tidak sedarkan diri.Aku tersenyum kerana rancanganku untuk malam ini menjadi.Aku mahu menikmati seseorang pada malam ini.Tetapi sasaran utamaku bukanlah Shazuan,tetapi Shauki.
Perlahan aku membuka pintu dan memasuki bilik tidur Shauki dan Ashraff.Keduanya sedang lena tidur.
Aku kemudiannya menghamparkan toto di atas lantai.Shauki yang sedang lena diulit mimpi itu aku letakkan di atas lantai yang telah dialaskan dengan toto.Aku mencium bibirnya dan menjilat di kawasan lehernya.Sebenarnya sudah lama aku meminati Shauki,sejak aku kembali melepak bersama Taufik dan kawan-kawanku yang lain.Aku tahu bahawa dia seorang yang sangat sosial,berapa banyak hati wanita yang dia telah kecewakan,dan berapa banyak dara wanita yang telah dia rosakkan.Dan sepanjang bacaanku di internet,lelaki atau wanita yang berkelakuan liar seperti ini amat hebat di atas ranjang.
Aku juga sedar yang Shauki sangat rapat dengan Shazuan sepanjang adikku itu berada di rumahku.Secara jujurnya aku melihat mereka berdua cukup serasi.Dan dalam pada masa yang sama juga aku tahu bahawa Shauki mempunyai minat yang cukup kuat ke atas Shazuan.Aku telah memerhatikan caranya memandang bulge milik Shazuan terutamanya ketika di sungai tadi.Matanya langsung tidak berkedip.
Aku telah memasukkan ubat tidur yang aku beli di bazar Johor Bharu semasa aku bercuti bersama Shazuan pada awal tahun tempoh hari ke dalam minuman mereka.Selain daripada ubat tidur,ada juga 2 ubat lain yang aku beli iaitu ubat perangsang seks dan ubat kuat.Aku mengangkat wajah Shauki dan menyumbatkan 2 ubat itu ke dalam mulutnya.Sementara itu menanggalkan semua pakaian milikku dan milik Shauki.
Ubat kuat yang aku berikan kepada Shauki mula menampakkan kesannya. Tidak lama selepas aku meramas, batangnya itu telah pun tegang.Batang Shauki bersaiz 5.5 inci,sama sahaja seperti Shazuan.Cuma batang Shauki lebih tebal dan besar.Kemudian aku mengulum batang Shauki.Wajah Shauki mula berkerut dan tidak lama selepas itu air maninya terpancut.Tidak power pun fikirku,sudah pasti Shauki ini seorang yang kuat melancap,sebab itu dia klimaks dengan cepat.
Air maninya yang bertaburan ketika itu aku ambil dan aku calit pada lubang punggungnya.Tidak sabar rasanya aku mahu menikmati punggung teruna Shauki.Aku pasti aku adalah orang pertama yang memecahkan terunanya.
Sisa air mani Shauki yang berbaki di badannya aku ambil dan aku lumurkan pada batangku sendiri.Kemudian,aku meletakkan Shauki dalam posisi meniarap dengan bantal berada di bawahnya sebagai alas.Aku mula menekan batangku untuk memasuki lubang punggung Shauki.
Arghh sungguh ketat aku rasakan. Kemutan Shauki juga kuat seolah olah tidak membenarkan batangku meneroka lebih jauh ke dalam punggungnya.Aku mula memicit KY-Gel yang aku bawa bersama tadi dan aku lumurkan sekali lagi ke pintu punggungnya.Aku yakin,usahaku kali ini akan berhasil.Kepala Shauki mula terangkat lemah seolah menahan kesakitan apabila batangku mula menembusi lubang punggungnya.Aku hayunkan lagi perlahan lahan dan menekan batangku ke dalam.Cengkaman punggung Shauki semakin kuat,mujurlah KY-Gel yang berlumur di batangku tadi bertindak dengan cukup cemerlang menahan kemutan Shauki.Lama kelamaan aku dapat merasai seluruh batangku berada di dalam punggung remaja berusia 18 tahun itu.
Aku mula menghayunkan batangku yang berada di dalam punggung Shauki.Dia kemudiannya mengeluarkan bunyi rintihan kesakitan tetapi dengan suara yang sangat perlahan.Punggung Shauki cukup hebatku rasakan,cukup pejal dan cukup menarik.Tidak pernah terfikir bahawa satu hari nanti aku akan memecahkan teruna milik Shauki,tetapi hari ini aku berjaya.
Henjutanku semakin kuat dan kasar. Dayunganku pula semakin laju.Teriakan Shauki mulai kedengaran manakala kepalanya terangkat seolah menahan tusukan batang tebal milikku.
Sedang aku leka meliwat remaja yang berasal daripada Kajang itu,hidungku mula terbau sesuatu yang tidak enak yang keluar dari punggung Shauki.Aku tidak mempedulikan aroma tersebut, terus sahaja aku melajukan dayunganku.Pinggangku mula ku tekan dengan kuat saat airmaniku tersembur di dalam lubang milik Shauki.Kali ini Shauki tidak menjerit,cuma kepalanya sahaja yang terangkat seolah merasai semburan air maniku.Aku masih belum puas dan aku terus menutuh Shauki pada posisi yang sama.Batangku ketika ini sudah berada cukup selesa di dalam punggung Wafi.
Air maniku yang tersembur tadi terus menjadi pelincir untuk aku mendayungkan batangku ke dalam lubang nikmat milik Shauki.Dengusan nafasku semakin kuat,aku terus menutuh lubang Shauki tanpa rasa belas kasihan sehingga aku sendiri dapat merasakan batangku sudah pun berada di penghujung lubangnya.
Aku terjerit kepuasan dengan kuat ketika air maniku sekali lagi terpancut ke dalam lubang punggung Shauki. Aku juga ada mendengar jeritan lemah Shauki semasa air maniku dilepaskan tadi.Kemudian aku mencabut batangku dan mengangkat Shauki ke atas katilnya kembali.
Begitu banyak air mani milik Shauki yang terpancut di atas toto dan bantal. Ternyata dia juga menikmati kenikmatan henjutanku.Sebelum aku memakaikan kembali pakaiannya,aku menghisap batangnya buat kali akhir sehinggalah air maninya terpancut di dalam mulutku.Dengan wajah kepuasan,aku mula meninggalkannya dan kembali ke dalam bilikku.
YOU ARE READING
REMAJA 2011
RomanceBERCERITA TENTANG AKU YANG BERUMUR 19 TAHUN PADA TAHUN INI DAN TELAH PUN DITERIMA UNTUK MASUK KE MAKTAB PERGURUAN. TAHUN INI JUGA BERMULA PERKENALANKU DENGAN SHAUKI DAN IKHTIARKU BERSAMA SHAZUAN DAN KAWAN-KAWAN YANG LAIN UNTUK MEMBANGUNKAN TANAH TER...