9. TEK KİŞİLİK SAVAŞLAR

8K 1K 1.1K
                                    

merhabalar. 🌷 ve keyifli okumalar.

bütün bölümlerin oylarını 600 yaparsak sevinirim. oy ve yorum sınırı önceki bölümle aynı.

TENEBRİS TEORİSİ

♪ Coolio, Gangsta's Paradise

9. TEK KİŞİLİK SAVAŞLAR

"Bir noktada her ruh, hakikatten saptı. Çünkü Tanrı'nın da ilk hatası, şeytanı yaratmaktı."

Danilo Valentin,
Cellatlar Topluluğu

Üç gün önce,
Artur Midas:

Dünya onu anlamıyordu.

İyiliğin bir lütuf olduğunu sanan herkes kötülüğün doğurduğu sonuçlardan yakınıyordu. Kötüyü kötü yapan neydi? Bu fikirlerin öncüsü kimdi ve kim bugüne getirdi bu değerleri? İnsanoğlu dengesi şaşmış bir terazi gibiydi. Öyle ki kendi fikirleri silinip gittikçe farklı zihinlerin kölesi hâline geldi ve onu o yapan idealleri yitirdi. Yarattığın kişiyle barışık olmalısın çünkü iyi yanını da, kötü yanını da inşa eden sendin, derdi ona bir zamanlar dedesi. İçinde yaşattığı bütün paralelleri kendi doğurduğu hâlde, başını belirli bir sınıfa sokmak isteyenlerin bu aciz yanıyla derdi neydi?

Bu dünya, kötülüğü bir seçim zanneden zavallıların yönetimindeydi.

O yüzden onun gibileri anlamıyordu. Hiçbir zaman anlamayacaktı. Ahlaki Pusulası Şaşanlar sınıfına fırlatılacaktı ve onu kimse ciddiye almayacaktı. Ciddiye alınmak için savaşacaktı. Şeytanın yönettiği şehri karanlığa bulayacaktı çünkü birisinin bu yanılgıyı ortadan kaldırması lazımdı. Benimsediği normaller diğerlerinden farklı diye dışlanan sınıftan olmayacaktı. O olduğu gibi mayalanmıştı. Doğduğu gibi. İmzası ile geçip gittiği her yerde insanlar bunu bilirdi.

Bu dünya onu ya böyle kabul edecekti, ya da ezbere bildiği değerler silinene dek öncülük ettiği mücadeleye hiçbir zaman belirgin bir son vermeyecekti.

Herkesin neden hastalıklıymışsın gibi senden kaçtığına şaşmamalı. İlgi odağı olabilmek için her türlü pisliği yapabilecek birisin.

Arabaya bindiğinden beri bu sözcükleri unutamaması canını sıkıyordu.

Onun ufak sarhoş bedeninin, Taş Vezir'den ayrılmalarının üzerinden geçen üçüncü dakikada arabanın içinde sızıp kalacağını elbette biliyordu çünkü onu lanet edeceği şekilde herkesten çok daha iyi tanıyordu. Fakat dağ evine gitmek yerine arabasını Kapitol'deki müstakil evinin önüne çektiğinde, onu uyandırmamaya dikkat edip kucağına alırken bunların hiçbirini düşünmeyi istemiyordu.

Farkında bile değildi fakat başında birden çok bela vardı.

Şu an için bu belalardan en yakını, babasının onu Alaska'ya şutlayacağı zamanın gelip çattığı andı. Bu yüzden Atlas'ın sızlanmalarına kulak asmış ve onu bütün Tenebris'ten saklayabileceğini umarak, pisliğin içindeki karanlık yuvasına getirmişti.

TENEBRİS TEORİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin