oy ve yorum sınırı 700. keyifli okumalar.
ig: misshelov
TENEBRİS TEORİSİ
♪ Chase Atlantic, Friends
10. ZAAFLAR VE HIRSLAR
☙
Artur Midas,
Beş Yıl Önce.Nefret en çok sevgiye paraleldi.
Yoğun, tutkun ve iliklere kadar hissedebilecek yakıcı bir his olarak.
Atilla bunu ona öğrettiğinde Artur henüz 9 yaşındaydı. Bir yıl sonra hayatının tepetaklak olacağını biliyor ve yine de görevine tutkun bir asker gibi adım adım babasının yolundan ilerliyordu. Aslında onun dünyası çok daha öncesinde tepetaklak olmuştu. Onu bu dünyaya getiren meleğin, ikiz kardeşlerinin doğumundan birkaç ay sonra malikanenin salonunda yere gömüldüğünü ve gözlerinin önünde acı çeke çeke öldüğünü gördüğünde. Karen Midas.
Canı hiçbir zaman onu kaybettiği zamanki kadar yanmamıştı.
Ve babası sayesinde duygusuz bir makineye dönüştüğünü sanırdı fakat Atilla, oğlunu Cellatlar'ın yuvasına yolladıktan iki yıl sonra Alaska'daki soylu bir ailenin kızı olan Linda Mikova ile evlendiğinde; bu haberi alan Artur yıllar önce kapandığını sandığı en kavurucu yarasına kızgın bir demir değdirip yeniden kanatmışlar gibi hissetmişti.
Birkaç ay sonra ise Marina doğmuş ve tıpkı ikizler gibi sapsarı olan saçları ile koyu mavi gözlere sahip olduğunu gören Artur'un düşündüğü tek şey, onu da son nefesine kadar bu dünyanın karanlığından koruyacağının sözünü kendine vermesi olmuştu.
Başaramamıştı.
Önce imajını, ardından değerlerini değiştiren en küçük kardeşi yıllar geçtikçe zaaflarından yoksun bir kaotike dönüştüğünde, Artur artık yansımasını görmek için aynalara bakmaya gerek duymamaya başlamıştı. Kendisinin bir küçük versiyonu karşısındaydı ve yıllar geçtikçe ona daha da benziyordu.
Marina'nın Instagram yüklediği o fotoğrafı uzun uzun izledikten sonra sırtını yasladığı yatakta doğrulur bir pozisyon aldı. Kız kardeşi kollarını, ve boynunun bir kısmını, baştan aşağı süsleyen dövmelerin hepsini Artur'a seçtirmişti ve hatta bazılarını birlikte yaptırmaya gitmişlerdi. Tıpkı yedi yıl önce altın sarısı saçlarını hangi renge boyayacağını yine ağabeyine sorduğu zamankinden hallice, hayatı uğruna alacağı kararlarda sözünü dinlediği tek öncüye güvenen bir asker gibi.
Fotoğrafı aşağı kaydırdıktan sonra Adelin ve Nisha'yla birlikte malikânenin bahçesinde yaptıkları üç kişilik kızlar gecesinden, "Family." notuyla paylaştığı bir diğer gönderiye baktı.
Onun dünyasında da Atilla ve Linda'nın yeri yoktu.
Bunun bilincinde olmanın ona zevk vermemesi gerekirdi fakat hissettiği şey tam olarak buydu. Boşta olan elini çıplak karnına koyduktan sonra diğer elini ekranda aşağı kaydırarak Marina'nın hesabında gezinmeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENEBRİS TEORİSİ
Ficção Adolescente☙ Uğruna verdiğim savaş sükunetken, hayatım acımasızlık üzerine kurulu koca bir avutmadan ibaretti. Belki de bu yüzden alacağım ilk darbenin zemini her zaman öz babama aitti. İstediğim tek şey güç. Kontrolü seviyorum. Yöneteceğimi biliyorum. Çü...