14. KAPAN CANAVARI

4.1K 651 1K
                                    

merhaba. BÖLÜMÜ ÇOK ZOR ŞARTLAR ALTINDA ATIYORUM.

uzadıkça uzadı, nerede bitireceğimi kestiremediğim için ikiye bölerek atıyorum, 15. bölüm olarak okuyacağınız bölüm aslında 14'ün devamı olacak. 🖤

keyifli okumalar! ilk kitabın 4/3'lük kısmını tamamladık neredeyse. oy ve yorumlarınızı unutmayın.

ig: misshelov
x: witchcartel

TENEBRİS TEORİSİ

♪ Hozier, Take Me to Church

14. KAPAN CANAVARI

Artur Midas,
Yarım saat önce:

Atilla:
Aşağıya gel.

Aden'i locaya bıraktıktan sonra, kimseye görünmediğinden emin olarak yangın merdivenlerine ilerledi.

Mekâna gelmek istemesinin altında bir şekilde O'nunla karşılaşmak olduğu gerçeğinin yattığını kendine itiraf edemiyordu çünkü... Babasını görmeyeli yıllar oluyordu. En azından yüz yüze. İlk zamanlar gittiği yerlerden, kaldığı evlere kadar her ihtiyacıyla teker teker ilgilenen Atilla; Artur 16 yaşına bastıktan sonra bütün yardım kollarını onun üzerinden çekmişti.

O günden sonra yanına uğramaktan vazgeçmiş, maddi desteğini kesmiş, irtibatını bitirmiş ve onu bir başına bırakmıştı.

Bu gerçekler göz önüne alındığında, onca yıldır harekete geçmeyen Atilla Midas'ın onu neden bir anda Örs'ün izbe bodrumuna çağırdığını düşünmekten geri kalamıyordu.

Merdivenlerin sonuna geldiğinde koridordaki sensörlü lamba onun varlığını anımsadı. Etraf kısa bir anlığına loş bir ışıkla aydınlanırken, önündeki uzun koridorun da aşağı indiği merdiven kadar dar ve kasvetli olduğunu gördü. Güzel. Farelere layık görülen kuytularda büyümüştü ve şehrin kalabalığı yahut güzel olarak nitelendiren bilindik noktaları yerine, bunun gibi çöplükten farksız yerlerde gerçekten nefes aldığını hissediyordu.

Uzun koridoru yarılayacak kadar sürdürdüğü iki dakikalık yürüyüşün ardından, sol tarafında kalan yarı aralık kapıyı fark edip duraksadı.

Atilla.

Çok değil, yalnızca ufacık bir kuvvetle kapıyı ittirse dahi onu kanlı canlı bir şekilde orada bulacağını biliyordu.

Ense kökünün terlemeye başladığını hissettiğinde bu yüzden kendine gelmesi gerektiğini fark ederek omuzlarını dik bir konuma getirdi. Üzerindeki siyah tişörtün kıvrılan kısımlarını düzeltti ve alnına düşen saçları geriye iteledi. Atilla'dan ona miras kalan şey yalnızca bir çift kızıl kahve göz olsa da, karşısında en az onun kadar kendinden emin gözükmek istiyordu.

Öyle ya da böyle, bir şekilde eski Artur Midas olmadığını göstermek.

Aralık olan kapının kulpunu tutmadan önce yavaşça boğazını temizledi. "Baba?"

TENEBRİS TEORİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin