11. KARALTI

9.4K 1.1K 1.2K
                                    

lütfen üşenmeyin ve okuyun. geçen bölümün başında 5 yıl öncesinden malum bir sahne vardı bildiğiniz gibi. artur orada aden için romantik ya da merhamet açısından herhangi bir his beslemiyordu. beslemeye de başlamamıştı. aynı şekilde atlas için de. artur kıskanç bir karakter, kızı uçan sinekten kıskanıyor muhabbetleri komik ve gerçekten benim de hoşuma gidiyor ama orada sanılanın aksine öyle bir olay yoktu arkadaşlar. babasına + onu bu hayata sürükleme sebepleri olduklarından ötürü aden ve atlas'a olan nefretini hiçbir şekilde hafife almayın. ki bunu onun gözünden de hissedin diye geçmişe dönük daha çok sahne yazacağım. hayatının belirli bir dönemine kadar aden'den ciddi anlamda nefret eden bir karakter olduğunu twitter'da söylemiştim. o sahnede de aynı şekilde nefret ediyordu. hislerini kabullenmedi ya da kıskandığı için aden'in öpüştüğü erkeği falan dövmedi. (ki zaten her şeyi yavaş yavaş kitapta işleyeceğim ama gelen tepkiler yüzünden bunu açıklamak istedim.)

sadece babası tarafından yetiştirilen bir robot değil de diğerleri gibi zaafları ve zayıf yanları olan bir insan olduğunu fark etmiş ve öfkelenmişti. bu gelgitlerden bir anlam çıkaramıyor, kargaşa çıkarmak için hep bahane arıyor. aden'i ve atlas'ı kesin olarak ne zaman benimsediğini ve dönüm noktası olmasına neden olan şeyin ne olduğunu teker teker yazacağım. sadece sabredin, uzun bir yol var. aden'den önceki hayatı hiç kimseyi ilgilendirmez. aynı şekilde aden'in artur'dan önceki hayatı da. hastalıklı bir karakter belki de ama takıntı boyutu çok, çok büyük. "ya o, ya hiç kimse." kafasında. bu yüzden onun için her şey sadece aden olduğundan bu yana hiç kimse ile ne tensel, ne de hissel hiçbir temasa geçmedi.

okuyucu gözünden bakınca size hak verebiliyorum ama kitapta cevabını net olarak vermediğim hiçbir şey yüzünden olaya tek bir pencereden bakıp kesin bir sonuca varmayın, bunu hep diyorum. sizi seviyoruuuuum. 💕💕💕

yine de bu serinin dark romance adı altında toplanan bir üçleme olduğunu unutmayın, kitaptaki bütün karakterlerin etik ve ahlaki değerleri olmayan, hastalıklı kişiler olduğunu zaten giriş bölümünde söylemiştim. aden'in bile. bunu göze alarak okuyun.

sınır: 800 oy, 800 yorum.

ig: misshelov

TENEBRİS TEORİSİ

♪ The Walters, I Love You So

11. KARALTI

Bazenleri hatalar yapılırdı.

Fakat bu tuhaf bir şekilde diğerleri gibi hissettirmiyordu.

Belki de bu yüzden az evvel dudaklarımdan çıkan gerçeklerden pişman değildim çünkü Atlas'ın bakışlarındaki saf panik, bu pahalı kadere bizi sürüklediği için babama karşı beni biraz daha fazla kışkırtıyordu.

"Öyle bakma, abi." diye çıkıştım en az diğerleri kadar gergin ve asabi bir sesle. Barlas hâlâ dehşet dolu bir ifadeyle gözlerini üzerime dikmişken Marko kafasındaki tilkileri yerine oturtmaya çalışıyor gibi görünüyordu. Artur ise... Sebepsiz bir baskı yüzünden bakışlarımı ona çeviremiyordum ancak bundan hoşlanmadığını iliklerime kadar hissetmiştim. "Bundan sıkıldım, tamam mı? Hayatımın babamın istekleri üzerine şekillenmesinden, yirmi bir yıldır bir kez bile özgürce kim olduğumu söyleyip dışarıda gezememekten, diğer herkesin normalinin benim özgürlüğüm olmasından ve bunun gibi milyonlarca sebepten!" Uzun bir süredir geride tutmaya çalıştığım yaşlar, gerilen atmosferden ötürü gözlerime ulaşmak için benimle yeni bir savaşa girmişti. "Neden diğer örgütlerin mirasçıları reşit oldukları gibi kimliklerini açarken biz yedi sene daha beklemek zorundayız? Bana bunun nedenini söyle!"

TENEBRİS TEORİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin