12. ÖRS

10.1K 1.1K 1.2K
                                    

bu bölümle wattpad'e kısa bir süreliğine ara veriyorum. gitmeden tutsak libertus'a da uzun bir bölüm atacağım. (haftaya.) yarının kıyısında'nın sınırı geçmemiş, ki geçse bile atacak durumda değilim şu an. yoğunum. hazirandan sonra görüşürüz umarım. kendinize iyi bakın.

güzel şeylerle görüşelim ve geri dönelim. :) inanıyorum ki bu yaz bizim yazımız olacak her şekilde.

ben gelene kadar bütün bölümlerin oylarını +800 yaparsanız memnun olurum. bu bölümün oy ve yorumlarını 1k yaparsak da... yaparız bence. 🌷 keyifli okumalar.

TENEBRİS TEORİSİ

♪ The Weeknd, Starboy

12. ÖRS

Tehlikeli sırları olan herkesin ödemek zorunda olduğu bedeller vardır.

Yüzleşme kavramıyla karşı karşıya kaldığımdan beri iki kişinin bildiği her gizem benim için korunması gereken bir sır olmaktan çıkmıştı. Sırlar tek kişilikti. Buna ikinci bir kişiyi dahil eden herkesin yaptığı o ortak hata, vakti geldiğinde yüzleşeceği bedeli de iki katına taşıdıklarını fark etmemeleriydi.

Ta ki lehine olan şeyler tek birini değil, ikisini de yakmak için aleyhine bir şekilde onlara geri dönene kadar.

Gölgelerin arasına bakman yeterliydi, Luna. Bir şeytanı en iyi karanlık saklar.

O da sırlara sahipti.

Benim hakkımda çok daha farklı gerçekler bildiğini fark ettiğimden bu yana onun sırlarının kaç kişilik olduğunu merak etmiştim. Bu zamana dek hep sırları bilen ve onları saklamakla yükümlü ikinci kişiydim fakat bahsi geçen gizemlerin hedefinde olduğumu fark etmek benim için de bir ilkti.

Hayatımı sikip attın.

Hera'yla buluşacağım körpe sokağa varana dek, onun bugüne kadar bana söylediği bütün ucu açık sözcüklerden belirli bir anlam çıkarmayı denedim. Şeytan benim babamdı. Bunu çok sonra anladım. Zihin süzgecimden geçirdiğim her şey yine kilidi kayıp, rutubetli bir kapıya çıkıyordu. Söylediklerinde anlamsız olan bir şey yoktu, eksik olan bir şeyler vardı ve onu bulabilmek için kendi sırlarıma bir süreliğine ikinci kişileri alet etmeye hazırdım.

Vezirler'in mekânına gittiğimiz gün arabada babasının gücü ve hükmü elde ettiğinden bahsetmişti ancak bana ve çevreme yansıttığı Kapitollü Artur imajı, kimsesi olmayan yalnız bir adamdan ibaretti.

"Girişler gözetleniyor." diye homurdanan Hera'nın sesi kulağıma ulaşana kadar, evden çıktığımdan beri atıştıran karın büyük bir hızla kuru toprakları örtüşünü izliyordum. Çoktan birikmeye başlamıştı. "Tuvaletin üstündeki havaladırma menfezini kırabilirim. İçeri sızabileceğimiz tek yer orası."

"Uzun sürer mi?" Kızardığına emin olduğum burnumu çekerken, ellerimi soğuktan koruma amacıyla montumun cebine soktum. "Atlaslar gelmeden evde olmam gerek yoksa ortalık karışacak. Burada olduğumdan haberleri yok."

Gözlerini deviren kuzenim, elindeki dürbünü indirip dedektif imajına kısa bir ara verdiğinde, "Erkek hükümlülüğünü götten sikeyim." diye homurdandı bana dönerek. "Hiçbir şey yapmana gerek yok, Aden. Senin vereceğin kararlar hakkında söz sahibi olmalarına izin verme."

TENEBRİS TEORİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin