ilk kitabın finalinden önceki son geçiş bölümüyle merhabalar.
hikâye için (hatta aynı evrene bağlı diğer kitaplar da) akışı tamamen değiştirecek en kritik bölümlerden biri. bunu yalnızca bölüm başındaki atilla midas'a ait mektubu okuduğunuzda bile net şekilde anlamış olacaksınız... bu yüzden lütfen sahneleri atlayarak okumayalım ve her ayrıntıyı anladığımızdan emin olalım.
oy ve yorumları unutmayın lütfen. sınır koymuyorum ama bu kez ayrı olarak rica ediyorum. 🖤
ig: misshelov
x: deneyselhisler/witchcartelTENEBRİS TEORİSİ
♪ Hozier, Work Song
16. YIKILMIŞ KRALLIK VE KAYIP PRENSES
☙
Artur Midas:
İyi oku, evlat. Şimdi sana uzun zaman önce yıkılmış bir krallıktan ve kayıp bir prensesten bahsedeceğim.
Bu şehre deden bile göç etmeden önce küçük bir çete hâkimdi.
Adsızdı onlar. Kimse nereden geldiklerini, kimlerden olduklarını, ne yaptıklarını ve ne uğruna yaşadıklarını bilmezdi.
Tenebris'in isimsiz şeytanlarıydı. Başlarında kara saçlı kara gözlü zift gibi bir genç oğlan vardı. Sanki görünüşünü de şehrin adından almış gibi derlerdi onun için... Derlermiş yani. Deden öyle anlatmıştı.
Gel gör ki bir gün bütün ateşi körükleyecek bir kıvılcım oluşmuş. Moskova'dan kumar oynamak için Tenebris'e gelen bir grup çete babasıyla bizim oğlanların bir konuda fikirleri ters düşmüş. Tartışırlarken bütün filmler kopmuş ve büyük bir hengame çıkmış. Tenebris meydanı o gün kan gölüne dönmüş ve İsimsizler'in bir çoğu Moskovalı çete tarafından öldürülmüş.
Zift saçlı oğlan da güç bela kurtulmuş bu kargaşadan. Yenilgi ve ezilme ağır gelmiş ona. Gözünü hırs kaplayınca bütün İsimsizler'i yanından kovup kendine yeni bir çete kurmuş. Güçsüzlüğüne ve uğursuzluğuna, adsızlığını bahane etmiş. Bu yüzden çetesinden herkese tek tek isim vermiş.
Kendine ise Lev demiş.
O günden sonra şehrin dört bir yanında bu isimle tanınmaya başlamış. Herkes tarafından sevilmiş, en önemlisi saygı ve irtibat kazanmış. Giderek güçlenmiş, ünü çevre şehirlere; ardından ülkenin en büyük yer altı merkezlerine yayılmış.
Âşık bile olmuş.
Sevdiği kız da ona aynı hisleri beslemiş. Ölene kadar süren evliliğinden iki tane ikiz kızları olmuş.
Diva ve Karen Stankova.Bu isimler tanıdık geldi, değil mi?
Karen'imi o adamdan istediğimde on yedi yaşındaydım. Anneni ilk kez babasının onu bir kumar için Örs denen pislik yuvasına getirdiğinde gördüm, Artur. O büyüleyiciydi. Babası olacak soysuzun aksine. Yüzünü gören herkes içini çekerdi. Su gibi duruydu ve bana güldüğünde sanki cennet denen yer onun suratında hayat bulmuş gibi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENEBRİS TEORİSİ
Novela Juvenil☙ Uğruna verdiğim savaş sükunetken, hayatım acımasızlık üzerine kurulu koca bir avutmadan ibaretti. Belki de bu yüzden alacağım ilk darbenin zemini her zaman öz babama aitti. İstediğim tek şey güç. Kontrolü seviyorum. Yöneteceğimi biliyorum. Çü...