merhabalar. 🌷 lütfen aşağıyı okuyun.
sıklıkla söylüyorum ama bilmeyenleriniz için örs serisi üç kitaplık bir seri. birinci kitabın (tenebris teorisi) ana karakterleri artur midas ve aden luna valentin. ikinci kitabın (tutsak libertus) ana karakterleri adelin midas ve marko petrasov. üçüncü ve sonuncu kitabın (t.m.) ana karakterleri ise nisha midas ve patrik (lev stankov))
beni sosyal medya hesaplarımdan takip edenleriniz zaten hepsini biliyor. ve patrik ile nisha'nın kitabı henüz yayımda olmasa dahi bu evrendeki bütün kitaplar aynı zaman diliminde geçiyor. yani siz burada artur ve aden'in hikayesini okurken aslında arka planda onların ilişkilerinin de artur ile aden'e paralel şekilde ilerlediğini öğrenmelisiniz. hatta seri sıralamasında 2. sırada yer almasına rağmen marko ve adelin'in ilişkisi diğer çiftlerden daha önde, çünkü onların kurgusu aden ve artur'un tanışmasından aylar önce başlıyor... aynı şekilde nisha ve patrik de. bu önemli bir ayrıntı. 🫶🏻 bu konuda bilinçlenmenizi istedim.
wattpad hâlâ kapalı bildiğiniz gibi... bu yüzden bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen. keyifli okumalar!
ig: misshelov
x: witchcartelTENEBRİS TEORİSİ
♪ Billy Raffoul, I'm Not A Saint
15. KEDİ ve FARE
☙
Şok, güçlü bir duyguydu.
Öyle ki her daim etrafımı kuşatmasına rağmen, Patrik gözlerimin önünde Nisha'nın dudaklarına yapıştığında bir kez daha ayaklarımın yerden kesilmesine neden olmuştu.
Önümdeki manzara o an için ne ben, ne de diğerleri adına belirgin bir anlam çıkaramayacağımız kadar beklenmedik olsa da; kızın dudaklarına uzun bir zamandır aşinaymış gibi gömülen Patrik her şeyi usta bir şekilde kontrol ediyordu.
Kendi çapında.
Gözleri fal taşı gibi açılan Nisha onu itmek adına herhangi bir tepki bile verememişti. Elleri iki yanından sallanırken, nefes bile almadan bu tuhaf anın sona ermesini bekledi.
Ta ki geride duran Adelin, hırçın bir hamleyle öne çıkıp Patrik'i öteki tarafa savurana dek.
Bilek gücü, kendisinin neredeyse iki katı olan devasa bir adam için yeterli değildi elbette. Fakat ânın akışına kapılan Patrik, onun hamlesiyle birlikte birkaç adım sendeleyince bunu kendisinin bile beklemediğini fark etmiştim. İnanılmazdı. Dudaklarım çeneme kadar aralık hâlde karşımdaki gösteriyi izliyordum ancak bu tuhaflıkta gözüme çarpan çok daha farklı ayrıntılar vardı.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen?!" Adelin'e fırsat bırakmadan öne çıkan Nisha, elinin tersiyle dudaklarını silerken onun göğsüne sert bir darbe indirdi. "Uzak dur benden!"
Patrik'in ağzını açmasına fırsat kalmadan öteki taraftaki Levin ayağa fırladı. Peş peşe diktiği shotlardan ötürü yalpalayarak Nisha'ya yaklaştığında, "Hilebaz," diye mırıldandı onu kolundan usulca kendine doğru çekerek. Kaosun ana karakteri olmadığını fark etmek canını sıkmış gibi duruyordu. "Beni öpmen gerekiyordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENEBRİS TEORİSİ
Novela Juvenil☙ Uğruna verdiğim savaş sükunetken, hayatım acımasızlık üzerine kurulu koca bir avutmadan ibaretti. Belki de bu yüzden alacağım ilk darbenin zemini her zaman öz babama aitti. İstediğim tek şey güç. Kontrolü seviyorum. Yöneteceğimi biliyorum. Çü...