🏴‍☠️ ; 12

5 0 0
                                    

Hujan lebat masih tak berhenti turun . Hari pulak semakin gelap . Mingi pergi bukak pemanas rumah lepas nampak Minji dah menggigil kesejukkan . Seonghwa pulak dekat dalam bilik lagi . Katanya malu nak keluar .

"mana Seonghwa ?" tanya Minji .

"Ada dalam bilik tu . Katanya malu nak keluar . So , malam ni nak makan ape ?" tanya Mingi . Minji pulak tengah mendongak . Nak fikir makan ape hujan hujan ni .

"aaa ramyeon je lah . Hujan hujan pastu makan ramyeon kuah banyak kan sedap . Panas panas centu . Uish masyurrr" kata Minji seraya menelan air liur . Mingi bangun dan masuk ke dapur .

Minji mula pelik . Dah berapa jam Seonghwa kat dalam bilik tu tak keluar keluar . Apa yang Mingi dah buat dekat dia sampai malu sangat nak keluar bilik . Dia mula mengetuk pintu bilik Mingi dengan berani .

"haaa kejap~" kata Seonghwa dalam bilik . Lepas beberapa saat , barulah dia keluar . Minji memandang kaki sampailah ke muka Seonghwa .

Minji mula memalingkan wajah ke Mingi yang tengah ralit memotong daun leek tu . "Seriouly , Mingi ? Baju ni yang kau bagi Seonghwa pakai ?" soal Minji dan mengurut kepalanya beberapa kali . Seonghwa yang berada di depannya mula sudah tersengih malu .

 Seonghwa yang berada di depannya mula sudah tersengih malu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"dah baju tu terpuruk je dalam almari aku . Dari aku tak pakai , bagi la dia pakai . Lagipun , baju tu muat dengan dia . Aku dah tak muat sebab dah TINGGI" katanya dan menunjuk badannya yang tinggi menunjang tu .

Minji kembali duduk di depan tv . Seonghwa pulak ikut dia dari belakang .

ting...

two massage from uri jjaksarang 💕

Telefon Mingi berbunyi lagi . Kini , Minji yang mula naik fedup tu terus membukak telefon Mingi tanpa pengetahuan tuan punya badan . Maklumlah , Mingi kalau tengah masak semua benda dia tak endahkan . Buatnya 'jjaksarang' (crush) dia tu nak mintak tolong dia ke kan ?

Seonghwa hanya melihat tindakan Minji dan tersenyum . Selepas beberapa saat , matanya tertumpu semula dekat tv .

Minji membaca setiap chat yang dibalas oleh Mingi dengan crush dia tu .

uri jjaksarang 💕

mingimanis : save mingi tau . Tapi , kalau nak save boyfriend pun takpe jugak .

pisyangkook : eh HAHAHA . Okay okay . Nanti aku save 'boyfriend' ek .

mingimanis : boleh , silakan

new massage (2)

pisyangkook : oh btw , soalan kau tadi random sangat . Sampai aku awkward nak jawab .

[OG] A Love So Beautiful - ATZ VERSIONWhere stories live. Discover now