"Kolaydı," dedim, saçlarımı elimle toplayıp sırtımın arkasına attım. "Kolaydı."
Birlikte kaldığımız Kuzgun Konağı'nın bahçesinde toplamıştık.
Nerdes'le karşılaşmamız bir tesadüf değildi. Öyle gibi görünüyor olabilir, ama her şey önceden hesaplıydı.
Zümrüdüankaların Saka Ormanı'nı çok sık ziyaret ettiğini biliyorum. Dün sabah Saka Ormanı'na giderken bir Zümrüdüanka avlayacağımı biliyordum.
Saka Ormanı'nda bir Zümrüdüanka görmek garipsenmez. Ama bir Kuzgun orada dolaşıyorsa... O zaman bu tuhaftır ve Kuzgunlarca kınanır da.
Nerdes'e onu burada hiç görmediğimi söyledim. Halbuki onun orada olması normaldi. Ama Nerdes sandığımdan daha budala çıktı. "Ben de seni hiç görmedim," demek yerine oturup söylediğim her şeyi kabullendi.
Erkekleri üzerime asmakta üstüme yoktur.
Nerdes de bana kapıldı. Biliyorum. Benden hoşlanmaya başladığından adım gibi eminim.
"Kolaydı," diye yineledim. "Bana asıldığı üzerine milyonlara bile bahse girebilirim."
"Sonrası için ne düşünüyorsun," dedi Extrewl, çatık kaşlı o asık kahrolası yüzünü bana çevirerek. "Şimdi ne olacak yani ne gibi bir planın var?"
Gözlerine bakıp nefretle gülümsedim. "Sen o işi bana bırak."
Bana güvenmiyordu.
Sesini yükseltti. "O dahi planını kendine saklamasan iyi edersin küçük hanım! Liderlik oyununda değiliz hakimiyet savaşındayız. Söyle! Bana sonuç göster!"
Extrewl işlerin benim kontrolümde olmasından hoşlanmıyor, biliyorum. Çünkü Kuzgunların lideri o.
Ama benim işim bu. Yapmam gereken bu. Ben insanları kızdırmak zorundayım. Kuzgunları birbirine düşürmek zorundayım. Yoksa Kuzgunlar asla dağılmayacak ve Kuzgunların başına ben geçemeyeceğim.
Extrewl benden zeki değil. Onda bir liderin sahip olması gereken yetenekler yok. Benim kadar iyi savaşamıyor. Benim kadar iyi dövüşemiyor. Kılıç kullanımına benim kadar hâkim değil. İşler kötü gitmeye başladığında motivasyonunu kaybediyor ve hedeflerinden vazgeçiyor.
Bu da demek oluyor ki Extrewl lider olmak için fazlasıyla zayıf.
Kollarımı kavuşturup başımı bir parça geriye doğru attım. "Nerdes kontrolüm altında. Merak edilecek bir şey yok."
Extrewl belindeki kında duran kılıcının kabzasına elini koyup kılıcı biraz yukarı kaldırdı ve ağzının içinde bir şeyler mırıldandı. Bana nefret dolu bir bakış fırlatıp kılıcını sertçe yerine oturttu. "Umarım dediklerinde gerçeklik payı vardır Zxyer."
Sadece gülümsedim.
Sonra kollarımı kavuşturup ağzımı açtım. "Sana merak etmen gereken bir şey olmadığını söyledim."
Extrewl yüzünü yana çevirerek benimle ilgilenmediğini ifade etti.
Ben de ondan yüzümü çevirip Pleier ve Sasille'e döndüm.
"Kızlar," dedim. "Nerdes kontrolüm altında olacak."
"Tamam," dedi Pleier. "Sonrası için ne düşünüyorsun?"
Ağzımı açtığımda Extrewl'ün bana baktığını fark ettim.
Eee, işine gelince beni dinliyordu tabi...
Ona döndüm. "Ne bakıyorsun?"
Yüzünü çevirdi. "Sana bakmıyorum."
Gayet de bana bakıyordu.
"Şu an muhatabım sen değilsin," dedim. "İşine dön Extrewl."
Hızlıca sırtımı dönerek trip attım. Yukarı kalkan dudağıma hakim olamadım ve hafifçe sırıttım.
"Kızlar bakın."
Sesimi derinleştirdim. "Nerdes'i kendi tarafımıza çekeceğim."
Sesimin yarattığı etkiyi ölçmek için bir süre bekledim.
"Karşı koyamacak," diye devam ettim. "Sonrasında onu Zümrüdüankalara karşı kullanacağım."
Extrewl dinliyor mu diye arkamı döndüm.
Evet. Tam da tahmin ettiğim gibi.
Dinliyordu.
"Extrewl," dedim ve ellerimi belime koydum. "Senin sorunun ne kardeşim!?"
Küfretti.
Gülümsedim. Ben de ona küfrettim.
Arkamı geri döndüm. "Acele etmeyeceğim kızlar. Kuzgunları nasıl desteklemeye başladığını Nerdes bile anlamayacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Graqenshel (Türkçe)
FantasiaGraqenshel evreninde asırlardır süren bir savaş vardır. Zümrüdüankalar ve Kuzgunlar olarak iki taraf vardır ve bu taraflar Graqenshel hükümdarlığı için mücadele etmektedirler. #1 haksızlık --> 05.04.2024 #1 haksızlıklar --> 19.05.2024 #1 ihanetler...