7. Fejezet

80 3 0
                                    

Charles Leclerc szemszöge

Rossz, ha a munkahelyeden önkéntest hívsz meg a klubba egy csomó társaddal? Igazán gyönyörű lány volt, és tényleg nem éreztem úgy, hogy el tudnám engedni anélkül, hogy beszéltem volna vele, de talán ez baj?

Az elmúlt öt percben egy új csevegésben nyitott üzenettel ültem a telefonszámával, hogy kattintsak-e a kék küldés gombra, amelyen a hüvelykujjam lebegett.

Mi van, ha azt gondolja, hogy furcsa vagyok, hogy meghívom? Mi van, ha valójában nem akar menni, de csak sajnál engem? Vagy csak túlgondolok mindent?

-Csak küldd el az üzenetet!- hallok egy ismerős hangot a hátam mögött. Megfordulok, és ahogy az várható volt, azt látom, hogy Carlos a vállam fölött kukucskál, és a telefonomon lévő szöveget olvassa.

– Hibás meghívni? Csak most találkoztunk, ez furcsa?- kérdőre vonom a spanyolt, aki most megpróbálta elküldeni neki az üzenetet.

-Nem. Bárkit meghívhatsz. Annyiszor megtetted már.- teljesen igaza volt. Annyi embert meghívtam már az éjszakákra, de ez más érzés volt. Attól a pillanattól kezdve, hogy megláttam a színpadon, nem tudtam levenni róla a szemem. Valami annyira megbabonázott benne. Nagyon szerettem volna lenyűgözni őt, és tényleg nem akartam hülyét csinálni magamból.

- Elküldtem.– mondta Carlos nyersen.

Valahogy az alatt a rövid idő alatt, amíg rá gondoltam, Carlos képes volt elővenni a telefonomat, és rákattintani a Küldés gombra anélkül, hogy észrevettem volna. Gyorsan visszakaptam tőle a telefonomat, és két további üzenetet küldtem, hogy befoltoztassam a már okozott kárt.

Néhány percen belül elkezdett gépelni, és az aggodalom hulláma elöntött rajtam. Ezen a ponton kizártam Carlos létezését, és kizárólag a telefonom képernyőjére koncentráltam.

Üzenet érkezett tőle, és a félelem, ami áttört bennem, eltűnt, miután elolvastam az üzenetet, amely meglehetősen izgatottnak tűnt, és megerősítette, hogy ő és a barátja szeretnének jönni.

– Látod, semmi ok az aggodalomra. – mondta önelégülten a mögöttem hangzó hang, amivel döbbenetet váltott ki belőlem, miután elkezdtem megfeledkezni a létezéséről.

– De most hogyan válaszoljak? – kérdeztem

– Engedd meg. – kérdezte, miközben kikapta a telefonomat a kezemből, és gyorsan gépelni kezdett a billentyűzetemen.

-Várj Car...- még a mondatomat sem tudtam befejezni, mielőtt elküldte az üzenetet és visszaadta nekem a telefont. Gyorsan a képernyőre néztem, és újra éreztem, hogy a félelem hulláma elhalad rajtam, miután láttam, hogy Carlos azt írta, hogy alig várom, hogy lássalak. Pánikban kijavítottam magam, nos, Carlos, és azt mondtam, alig várom, hogy lássam mindkettőjüket. Mintha ez jobban hangzott volna.

******

Eredetileg azt terveztem, hogy küldök nekik egy sofőrt, hogy ott találkozhassak velük, és remélhetőleg legyőzhessek minden olyan médiát és sajtót, akik megpróbálnak olyan történeteket alkotni, hogy kettőnk egy tárgy, mint mindig, és esetleg tönkreteszi a jövőbeli karrierjünket. Sajnos a sofőrömnek le kellett mondania, nem hagyott más választást, minthogy magam vegyem fel őket.

Nem voltam teljesen ellene ennek az ötletnek, belül valójában nagyon izgatott voltam, hogy először láthatom őt.

Gyorsan bepattantam a Ferrari California-ba, mivel ez volt az egyetlen céges autóm, amiben több mint 2 ülés volt.

***

Az oda vezető út lassúnak és várakozónak tűnt. Nem hittem volna, hogy valaha is eljutok oda, amíg meg nem érkeztem a GPS-em szerint a címére.

Óvatosan kiszálltam a kocsiból, és elindultam az ajtó felé, amikor láttam, hogy kinyílik az ajtó, és egy gyönyörű nő állt ott. Nem tudtam levenni a szemem az arcáról, miközben mélybarna szemeibe bámultam, amelyek szempillái olyan tökéletesen sorakoztak, és vastag ajkai, amelyek mosolyra görbültek. Egy pillanatra elvettem a szemem, hogy megcsodáljam a ruháját, amely szikrázott, ahogy kifogta a fényt az autómból. Olyan tökéletesen átölelte az alakját, és tökéletesen megmutatta. Újra az arcára emeltem a tekintetem, és láttam, hogy az elpirul.

Érdekelt engem? Ő is olyan ideges volt, mint én?

Köszönöm,hogy elolvastad!🤍

Call It What You Want./Befejezett/Where stories live. Discover now