Charles Leclerc szemszöge
Istennő.
Az egyetlen szó a szótárban, amely leírja, mennyire evilágon kívülinek tűnt.
Mindent, attól a ruhától kezdve, amely tökéletesen ült a csípőjén, a hajába, amely tökéletesen omlott a vállára.
Azt kívántam, bárcsak örökre ott maradhatnék. Ránézve. Őt.
Egy pillanatig sem aggódtam amiatt, hogy milyen kínosan nézhettem ki, egy lakás recepciójának közepén álltam, és bámultam a lányt, ha ismertem 2 napja.
Felemészt a gondolat, hogy az ajkát az enyémhez érintse. Szükségem van rá. Nem lehetek a barátja, megölne a gondolat.
– Luci.- megszakítom a szemkontaktust, nem tudok ránézni, különben azt hiszem, teljesen eluralkodnának az érzéseim. - Nem tehetem meg. Nem hiszem, hogy csak barátok lehetünk.
A csend betölti az egész recepciót, annyi feszültség árad körülöttünk, mintha csak mi lennénk ketten a világon.
Hirtelen megtöri a feszültséget.- Mit?- szinte zavartan néz rám, bár lehet, hogy ez a kíváncsiság.
-Luci.- elakadt a levegőm. - Kevesebb, mint egy hete ismerlek, de úgy tűnik, csak rád tudok gondolni... Bassza meg.- megállok, hogy levegőhöz jusson. - Meg kell tartanom, hogy ne csókoljalak meg, nehéz megállítani a bennem lévő kirobbanó érzést ami bennem van.
Most felém lép, és a köztünk lévő hely egy másodperc alatt eltűnt.
Hirtelen az ajkai az enyémre tapadnak. Semmi finom ebben a csókban, kétségbeesett, agresszív, de teljesen helyes és minden, amit akartam.
Nyelvünk találkozott, és azonnal megismerték egymást, miközben több helyért küzdöttünk egymásban. Egy pillanatig sem tudtam aggódni a rúzsa miatt, ami valószínűleg elkenődött az arcom alsó felén. Csak rá tudtam koncentrálni, és arra, hogy a testemnek érezte magát.
Minden húzás egy gyors lélegzethez hidegnek tűnt, mintha ezentúl mindig kapcsolódnom kellene hozzá a melegség érzéséért. Azt kívántam, bárcsak ott maradhatnék vele szemben örökre, de tudtam, hogy végül el kell húzódnunk.
Sajnos ez most történt, amikor durván félbeszakított minket egy millió fényképezőgép villanása.
Szar.
Nem tudom, mikor történt, de valahogy paparazzik találtak ránk itt. A lakásán. Azonnal tudtam, hogy ez tévedés, ez minden pletykahírfórumon és -oldalra kikerül. Valószínűleg mindenki kitalálná, hol lakik, és zaklatná. Bassza meg. Ez az egész az én hibám.
Köszönöm,hogy elolvastad!🤍 Szerintetek Luci erre mit fog reagálni?
YOU ARE READING
Call It What You Want./Befejezett/
Romance- Azt kívántam, bárcsak ott maradhatnék örökre. Ránézve. Őt. Amikor Luciena Ramirez és Charles Leclerc először találkoznak, azonnal észreveszik a kapcsolatot,de hogyan fogja Luci megbirkózni azzal, hogy szerelmet talál valakivel, aki állandóan a kam...