17. Fejezet

71 1 0
                                    

Luciena Ramirez szemszöge

Szememben látható villanások nem azt okozták, hogy elvesztettem az eszméletemet egy csóktól, amelyre úgy éreztem, millió évet vártam, és valójában egy csomó paparazzi talált ránk itt. A lakótömbben.

És hogy még jobb legyen, Charles arckifejezése nem tűnik a legjobban elégedettnek.

Dühösnek tűnt, és... zavarban volt?? Nem tudtam mást kihozni az arckifejezéséből.

Ez hiba volt?

******

-Legalább dögösnek tűnsz.– mondta a legjobb barátnőm, miközben mellém ült, hogy megvigasztaljon.

Charles és én úgy döntöttünk, hogy végül nem megyünk ki, hátha az emberek megpróbálnak követni minket, mert az tönkretenné az esténket. Ami azt eredményezte, hogy az este hátralévő részét egy nagy tál fagylaltba sírva töltöttem el.

Ránéztem a barátnőm telefonjára. Ez egy kép rólam és Charlesról.

👆🏻(Charles Leclerc új romantikát robbant ki

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

👆🏻(Charles Leclerc új romantikát robbant ki...De ki a titokzatos madár?
A Forma-1 -es pilóta, Charles Leclercet észrevettük,hogy egy nővel érzi jól magát egy lakás halljában, mindössze 20 percre a (2023)-as Monacói Nagydíj helyszínétől)

– Titokzatos madár? – kiáltom el magam, és eltolom a barátnőm telefonját tiszta haragban. -Hogy a fenébe gondolják, hogy ez rendben van? Mi történt a feminizmussal? A nők jogai?-a párnámra hajtom a fejem, mint egy kisgyerek, akinek dührohama van. De szerintem ez jogos.

-Ez nem a legjobb. - mondja Olive nyilvánvalóan, de megpróbál segítőkész lenni. – Legalább nem tudják, ki vagy?

Igaza van.- Nem tudják, ki vagyok, azon kívül, hogy titokzatos madár vagyok, de most már tudják, hol lakom, ami igazából semmivel sem jobb. – nézek a legjobb barátnőmre további segítségért, de ő csak néz rám, és vereséggel sóhajt.

Annyira vicces, hogy a valaha volt legjobb időnek tűnő időszak a valaha volt legrosszabb következményekkel járt. Nem tudok csak egy dolgot intézni?

*bzz bzz*

Gyakorlatilag kiugrok a bőrömből, mintha még soha nem hallottam volna telefonos értesítést.

A telefonom képernyője világít, ahogy felveszem a párnámról, és összerándulok a képernyőm alján olvasott szavaktól.

Twitter:
@ f1gossips : Charles Leclerc úgy tűnik, gyorsan elköltözött volt barátnőjétől, Charlotte Sine-től, mivel látta, ahogy egy új lánnyal ölelkezik a monégasque-i lakás halljában.

Megmutatom Olive-nak, akinek elkerekedik a szeme a tweet hallatán.

– Ezúttal legalább nem hívtak madárnak?- azt mondja, hogy megpróbál fényt deríteni a helyzetre, ami működik, miközben egy kis kuncogást hallok. -Nem foglalkoznék a válaszokkal, tho Luc, egy csomó 13 éves fiatal rondának fog téged nevezni, azt gondolva, hogy esélyük van egy náluk duplán idősebb férfival.

Túl későn volt, mert már elkezdtem lapozni a több száz válasz között. Néhányak jók voltak. Csak a várt 'Ki ő?' Vagy "Nem csak egy másik lánnyal volt?" Minden várt válasz, de néhány határozottan személyes volt.

@ charlesleclerclvr789 : Valószínűleg sokkal rosszabb, mint a többi exe, egy lakás előcsarnokában bóklászik? Mi olyan vonzó benne?

@ ferraricl162023 : Valószínűleg csak egy újabb pénzéhes kurva. Senki sem érdemli meg őt. Főleg nem ez a kurva.

@ ch4rles1smybfn0ty0u : Már most ki nem állhatom. Miért ragadja meg így? Valószínűleg elveszi az összes pénzét és hírnevét, majd távozik. Hozd vissza Charlotte Sine-t! 🙄

– Nos, az emberek már határozottan utálnak! - mondom, miközben tovább görgetem az isteni szörnyű megjegyzéseket, amelyek közvetve az utamba kerültek.

Olive újra rám néz ugyanazzal a szánalommal, mint egész este.- Miért nem hívod fel vagy írsz neki? Ez az ő problémája is, meg az ő hibája.

Ez az ő problémája, meg a hibája. Ha nem lennének az ostoba rajongói, nem lennénk ebben a zűrzavarban, és ehelyett egyszerűen felfedezhetnénk, mi történik közöttünk. De rosszul érzem magam, ha csak őt hibáztatom. Úgy értem, hagytam, hogy megcsókoljon a lakásom halljában, megfeledkezve arról, hogy celebként valószínűleg őrült rajongói és paparazzik követik őt mindenhová. Őszintén szólva csodálkozom, hogy senki nem kért tőle autogramot.

De lehet, hogy írnom kellene neki. Csak hogy megtudjam, mi a helyzet...

Luciena

"Szia Charles, sajnálom mindazt, ami ma történt. Csak azt akartam kérdezni, hogy láttad-e azokat a cikkeket és Twitter-bejegyzéseket, amelyekben kitalálják, hogy ki vagyok, és eléggé barátságtalan dolgoknak neveznek. Egyáltalán nem téged hibáztatlak a történtekért, de szeretném tudni, hogy szerinted mit kellene tennünk, mivel nem vagyok abban a helyzetben, hogy több száz emberrel foglalkozzak, akik szörnyűségnek neveznek engem a közösségi médiában."

És küld. És lélegezz.

Remélem, hogy van legalább valami ötlete, hogy mit tegyen, mert énnekem biztos,hogy nincs ötletem.

Köszönöm,hogy elolvastad!🤍
Sajnos olyan képet nem találtam ami magyar lenne, de a fordítását leírtam a kép alá. 🫤

Call It What You Want./Befejezett/Место, где живут истории. Откройте их для себя