1. Fejezet

200 4 0
                                    

Luciena Ramirez szemszöge

Luci!-kiáltást hallottam, ahogy becsuktam magam mögött az ajtót. Láttam a legjobb barátnőmet, Olive-ot, amint felém fut, amikor megfordultam, és egy pillanat alatt a karjaimba vetette magát. Egy cseppet sem kímélve a táskákat, amelyek korábban lógtak rólam, de most a földön hevertek, miután gyorsan megtámadta a helyet a karjaimban.

Hiányoztál!-felsikoltott, miközben elhámozta magát tőlem.

Három hete voltam távol, és meglátogattam a családomat Mexikóban a nyári szünetben, és Olival az indulásom óta számoljuk vissza a napokat, amíg újra találkozunk.

– Nagyon örülök, hogy visszatértem! - válaszoltam ragyogó mosolyomon keresztül.

Bár szerettem a családommal tölteni az időt, főleg, hogy ritkán találkozhattam velük, valóban hatalmas kényelmet és megkönnyebbülést éreztem, amikor beléptem kis lakásom ajtaján, és a lehető legjobb lány fogadott. Hívd a legjobb barátomat.

Olive ismét a karjaimba vetette magát, és ott maradt órákig. Felkuncogtam, ahogy erősebben megszorított, ezzel is kimutatva, hogy örül, hogy újra láthat.

– Ki kell mennünk. Ma este. - gyorsan kijelentette, amikor végre másodszor is eltávolította a karjait a testemből. -Megünnepelni, hogy a lányok újra együtt vannak.

Elmosolyodtam a legjobb barátaim javaslatára. Mindig sokkal magabiztosabb volt nálam egész barátságunk során, és soha nem tudott jobbat kitalálni, mint elmenni a barátaival a kora reggeli órákig. Én viszont mindig nevettem a javaslatain, bár úgy tűnt, mindig meggyőzött, hogy ez jó ötlet.

- Holnap kezdjük a munkatapasztalatunkat Oli. Biztosan nem akarjuk megkockáztatni, hogy az első napon másnaposak leszünk.- említettem, amikor úgy éreztem, hogy felfordul a gyomrom, amiért kevesebb mint 24 órán belül elkezdtük az új munkánkat a másnaposság lehetősége mellett.

Oli úgy nézett rám, mintha a valaha volt legnevetségesebb dolgot mondtam volna. – Jól leszünk, Ramirez kisasszony. Hadd veszítsen egy kicsit! – követeli, miközben felveszi a poggyászomat, és a szemét forgatja a látszólagos butaságom láttán.

Olive továbbra is meggyőzött arról, hogy miért volt jó ötlet az első munkanapunk előtti éjszakai klubbírás, míg végül 20 percnyi oda-vissza pro és kontra pro és kontra után engedelmeskedtem neki.

Felsóhajtottam az előttem álló szőkeségen, amikor végre elismertem a vereséget, ő pedig kuncogott, miközben összecsapta a kezét, mint egy kisgyerek, aki épp most nyert egy meccset a testvérük ellen.
– De engedned kell, hogy kölcsönkérjek egy ruhát. – követeltem a legjobb barátomtól. Ahogy bólintott, és azonnal irányt változtatott a hálószobája felé, hogy megtalálja nekem a tökéletes ruhát.

*********

Évekbe telt, mire megtaláltuk a tökéletes ruhát, míg végül egy selymes vörös ruhát választottunk, amelyen egy kis hasíték volt a bal combon.

Olive egy hasonló fekete ruha mellett döntött, és gyorsan felvettük őket, és a tükörben tökéletesítettük a sminkünket és a hajunkat.

Mi. nézd. meleg.– mondta Olive, miközben begörbítette sötétbarna hajam utolsó tincsét. Nevettem a megjegyzésén, de nyilván egyetértettem vele.

Sziasztok! Itt is vagyok az első fejezettel.Remélem ez a könyv is elnyeri a tetszéseteket! Köszönöm,hogy elolvastad!🤍

Call It What You Want./Befejezett/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang