Charles Leclerc szemszöge
A szemeim egész éjjel követték őt.
A szemeim az egész éjszakán át végigkísérték őt.
Még csak most találkoztam vele, de valahogy teljesen elvarázsolt az egész lénye. Ahogy a ruhája tökéletesen ül a testén, és ahogy a haja könnyedén folyik végig a hátán. A mosolyát, órákig tudtam csak bámulni.-Valaki nagyon megszállott.-Pierre visszazökkentett a valóságba.
- Nem nyűgözve néztem vissza rá. – én nem, de az ne hagyjuk szó nélkül, hogy csinos.
– Nem haver, nem hiszek neked,szereted?- Pierre összekulcsolta a kezeit a mellkasánál.
-Nem tudom. Azt hiszem, talán... csak most találkoztam vele. Nem hiszem, hogy tetszene.- néztem vissza Pierrére aki karba font kezekkel nézett engem, ezzel is jelezve,hogy nem hiszi el azt amit mondtam.
-Úgy tűnik, hogy minden lány szeret téged, lehet, hogy szeret ő is.- mondja Pierre.
– De ez más!- magabiztosan válaszolok. -Azt hiszem, tényleg kedvelem.
Pierre gúnyosan megveregette a hátam, kissé pártfogóan, bár szerintem megnyugtatónak szánta.
******
Valahogy újra ráakadtam a tekintetére. Mintha ő és a szemem mágnesek lettek volna, amelyek vonzzák egymást. Bár ezúttal láttam, hogy valaki a dereka körül tartotta. Együtt mozgatta a csípőjüket. Boldognak tűnt.
Féltékeny voltam?
Éreztem, ahogy az állkapcsom megfeszül, és a szemöldököm összerándul a látványtól. Harag gyűlt a testemben, szinte úgy éreztem, felrobbanok. Miért nem én voltam? Ki ő és miért olyan elégedett vele?
Nem tudom, mennyi ideig bámultam őt, de azt hiszem, megérezte. Zavartan fordult felénk. Gyorsan elfordítottam a tekintetem, nehogy kiakadjak, így nem tudom, hogy valóban felém nézett-e. Őszintén remélem, hogy mégis az volt.
Mire visszanéztem, eltűnt, és úgy tűnt, Kika is.
– Tudod, hová mentek?- megkérdeztem Pierre-t, aki először zavartnak tűnt, de végül felfogta, kiről beszélek.
-Nem, a lányok mindig ezt csinálják, haver. Csak eltűnnek a WC-ben egy kicsit. Semmi ok az aggodalomra.- Pierre válaszolt
Igaza volt, a lányok mindig ezt csinálják. Nem tudtam megszámolni, hányszor mentem el lányokkal, és csak eltűntek egy kicsit. De akkor is aggódtam. Érdekelt, hogy hol van, azt hiszem, törődni akartam vele.
Köszönöm,hogy elolvastad!🤍
VOCÊ ESTÁ LENDO
Call It What You Want./Befejezett/
Romance- Azt kívántam, bárcsak ott maradhatnék örökre. Ránézve. Őt. Amikor Luciena Ramirez és Charles Leclerc először találkoznak, azonnal észreveszik a kapcsolatot,de hogyan fogja Luci megbirkózni azzal, hogy szerelmet talál valakivel, aki állandóan a kam...