Luciena Ramirez szemszöge
Eltelt egy óra. Majd kettő. De Charlest sehol nem látom. Lehet haza ment? Nekem is lassan haza kéne mennem. De én csak azért maradtam itt plusz egy órát, hogy Charlessal beszélni tudjak.
***
Beléptem a lakásba, és azon kívül,hogy a tv ment sík csend volt.- Charles? Itthon vagy?- kérdeztem meg, már kezdtem beparázni. Én reggel nem tv-tem. Akkor miért van bekapcsolva. Beljebb sétáltam és a kanapén Charles feküdt. Charles alszik. Ennél aranyosabb nincs. - Luci kapd össze magad!- ütöttem fejbe magam, mire kis nevetéseket hallottam.
- Charles alszol?- kérdeztem megint a fiút, aki látszólag aludt.- Akkor lehet,hogy beképzeltem.- vontam meg a vállam. Ettem egy jó avokádós szendvicset, majd bezárkóztam a szobámba filmezni. Le feküdtem és a telefonom kijelzője felvillant. Csak rá akartam pillantani,de mikor megláttam,hogy ki az inkább írtam neki.
Olive volt az. - De rég írtam neki.- csodálkoztam. Elég sok dolog is volt mostanában amit elkell intézni. Nem elég a 99 probléma, még kell egy. Így nem 99 problémám van, hanem 100.
Nem akartam elrontani az estét, ezért úgy döntöttem,hogy Olinak se írok vissza.
***
Úgy este hat óra fele lehetett amikor hangokat hallottam a nappali felől. Kisétáltam és Charlest pillantottam meg. Készülődött. De mégis hova azt nem tudom. Nagy bátorságot vettem és megkérdeztem.
- Hova mész Charles?- kérdeztem a srácot, aki látszólag nagyon el volt foglalva magával.- Randira.- mondja röviden tömören.- Szerinted melyik ing illik egy gyertya fényes randihoz?- fordul felém kettő darab ingel. Én még nem léptem túl a randi szón. Mégis milyen randi?- A jobb. A fehér az jobban áll rajtad.- mutatok a fejemmel a jobb oldali fehér ingre. - Mégis milyen randi, és ki engedte meg?- vontam kérdőre a fiút már idegesen.- Már tudtommal nincs barátnőm. És elvileg nem is volt. Dobott az elvileg volt barátnőm a munkahelyéért. Miért nem mehetek randira?- teljesen jogos. De akkor is szarul esik.- Nem mehetsz sehova! Ez parancs!- mutatok a mutató ujjammal felé.- Mégis kinek a parancsa. Te elvileg túl vagy rajtam, ma én is túlléptem rajtad.- vonta meg a vállát.- Ilyen gyorsan nem lehet!- már toporzékoltam,de Charles rám se hederített.- Majd jövök, Luciena!- a teljes nevemen szólított. Akkor tényleg túl van rajtam.
Szomorúan vissza sétáltam a szobába és a filmel akartam elvonni a figyelmemet,de folyton Charles járt a fejembe és a hülye randija. - Én ezt nem bírom tovább!- álltam fel, és megkerestem a legerősebb alkoholt. Ezzel nem fog folyton Charles járni a fejembe.
Besétáltam a szobába, ki bontottam, és elkezdtem gondolkozni, hogy ez mibe fog segíteni. Semmibe. Nem lesz jobb a helyzet ha berugok. Fogtam az üveget és földhoz vágtam. A bor meg minden felé kifojt. Szerintem ma éjjel a párnám lesz a könny tartom.
***
Charles Leclerc szemszögeÉjjel 11 óra felé értem haza. Néma csend uralkodott a lakásban. Luci lehet alszik. Lehet,hogy durva voltam vele. Már azóta ezerszer megbántam. És a randi is túlzás volt. Csak George és Lando hívott meg bulizni.
Benéztem Lucihoz,hogy alszik-e, és nem akartam hinni a szememnek. Luci bort ivott? Közelebb mentem hozzá, hogy felkeltsem és kérdőre vonjam.- Luci, kell fel.- suttogom a fülébe amitől azonnal felkel.- Mi történt?- kérdezte. A hangja egyáltalán nem volt olyan mintha ivott volna.- Itt mi történt?- kérdeztem meg a lányt akinek a szeméből könnyek kezdtek el folyni. Felkapcsolom a lámpát, és Lucinak ki vannak sírva a szemei. Luci ezidáig sírt?
Köszönöm,hogy elolvastad!🤍
أنت تقرأ
Call It What You Want./Befejezett/
عاطفية- Azt kívántam, bárcsak ott maradhatnék örökre. Ránézve. Őt. Amikor Luciena Ramirez és Charles Leclerc először találkoznak, azonnal észreveszik a kapcsolatot,de hogyan fogja Luci megbirkózni azzal, hogy szerelmet talál valakivel, aki állandóan a kam...