Luciena Ramirez szemszöge
Ahogy telt az éjszaka, kezdtem elveszíteni az italok számát. Általában soha nem hagytam magam elveszíteni az irányítást a klubban, de mielőtt észrevettem volna, már nem éreztem az ujjaimat, és a szavaim is elakadtak.
Azt hiszem, ki kellene mennem a mosdóba – kiáltottam a legjobb barátomnak a hangszórókon keresztül, amik gyakorlatilag elvették a hangomat. Olive még részegebb volt, mint én, és úgy tűnt, nem igazán értette, amit mondtam, így mégis elmentem.
Küzdöttem, tölcséres úton haladtam át a sok embertömegen. Nagyon mozgalmas éjszaka volt, és rengeteg idegen tapadt véletlenül a lábamhoz, miközben megpróbáltam elhaladni mellettük. Végül a tömeg végére értem, és azt hittem, sikerült úgy, hogy senkiben sem botlottam meg ingatag állapotomban. Egészen addig, amíg hirtelen nem éreztem valamit a lábam alatt, ahogy átestem rajta.
Ittas állapotomban azonnal azt hittem, végzetembe zuhanok, mígnem éreztem, hogy egy nagy pár kéz elkap a derekam körül. Megpróbáltam az alakra nézni, aki most lenézett rám a karjaiban, de a szemem túlságosan elhomályosult a testemen átáramló alkoholtól.
Minden rendben? - hallottam egy mély hangos kérdést a magasból. Erős akcentusuk volt, azt hiszem, francia lehetett, de komolyan nem tudtam megmondani. Bosszúsnak tűntek, de ki is tudta, mire gondolnak. Az érzékszerveim ekkorra kezdtek cserbenhagyni.
– Igen, bocsánat.-dadogtam, miközben talpra álltam, karjukat mankóként használva, hogy felsegítsenek.
Megsérültél?-megkérdezték. Ezen a ponton felfogtam, hogy egy férfi,szintén nagyon magas áll még mellettem.
– Nem... azt hiszem.-álltam fel.- Azt hiszem, részeg vagyok. Folytattam.
Azt hiszem, a férfi felnevetett a rossz állapotomon, de gyorsan a legközelebbi mosdó felé irányított.
-Köszönöm.-kijelentettem, mielőtt a vécére rohantam, hogy kiengedjem az összes italt, amit az elmúlt órákban ittam, és hagyjam, hogy a sajnálkozás elsüllyedjen.Még mindig a WC csésze fölé hajolva hallottam, hogy csörög a telefonom, és gyorsan kihúztam a ruhám zsebéből.
– Luc?- hallottam a barátnőm kérdését a telefon másik oldalán. -Merre vagy? – kérdezte újra. Valahogy elég józannak hangzik.
– A WC fölött – közlöm vele. -Bárcsak újra kezdődhetne ez az este. Soha életemben nem éreztem magam rosszabbul. – mondom, és próbálom visszatartani a további hányást.
– Két perc múlva veled vagyok. – mondja Olive olyan hangon, mint az anyám. – Ne mozdulj. – követeli, miközben leteszi a telefont.
Életem legrövidebb két perce volt, amikor meghallottam, hogy a legjobb barátom berontott az ajtón, és egyenesen a bódé ajtaján kopogtat, amiben gyakorlatilag összeestem.
Meghúztam az ajtón lévő reteszt, miközben a legjobb barátom állt és az arcomat bámulta.
– Borzalmasan nézel ki – mondta nyersen, és kuncogni kezdett a szerencsétlenségemen.
******
Végül úgy éreztem, elég élek ahhoz, hogy felálljak és kitakarítsam magam a mosogatónál, természetesen Olives segítségével.
– Láttál egy srácot kint, amikor bejöttél?-kikérdeztem a legjobb barátomat.
-Sok férfi van odakint, Luci, meg kell határoznod, melyik srác... és miért? Omg tetszett, megcsókoltad vagy valami.-azt mondja, reményt építek a kudarcos szerelmi életemben.
– Először is, nem. – kezdtem, és összetörtem a barátaim reményét. – Valahogy megbotlottam, és elkapott, és elhozott ide, de sosem tudtam meg a nevét, még az arcát sem láttam.
-Te egy rémálom vagy Luciena. De nem vagyok benne biztos, nem hiszem, hogy láttam volna valakit, aki kifejezetten várakozott volna itt kívül. Elnézést.
Valamilyen oknál fogva idegesnek éreztem magam ettől. Meg akartam ismerni ezt az embert, aki úgy ragadott meg, mintha valami 2000-es évekbeli romantikus filmben lennék. Mi van, ha ő a leendő férjem, vagy ilyesmi?
Köszönöm,hogy elolvastad! Remélem tetszett a fejezet és élvezed, hogy Luci egy kis delulu lett... vagy mégis? Kérlek jelezd, ha eddig tetszett a történet!🤍
VOCÊ ESTÁ LENDO
Call It What You Want./Befejezett/
Romance- Azt kívántam, bárcsak ott maradhatnék örökre. Ránézve. Őt. Amikor Luciena Ramirez és Charles Leclerc először találkoznak, azonnal észreveszik a kapcsolatot,de hogyan fogja Luci megbirkózni azzal, hogy szerelmet talál valakivel, aki állandóan a kam...