20. Fejezet

57 1 0
                                    

Charles Leclerc szemszöge

Felnyögtem, amikor kopogtattak az ajtón, ami szerencsére Pierre-t arra késztette, hogy kinyissa nekem, mivel ma este az utolsó dolog, amit tenni akartam, az volt, hogy a barátaimon kívül bárkivel beszéljek.

– Ó – hallottam Pierre-től, amikor kinyitotta az ajtót. Megpróbáltam a sarok mögé nézni, hogy ki az, de Pierre teste betöltötte az ajtó nagy részét, így nem tudtam pontosan megmondani, amíg nem intett, hogy jöjjek át.

Ki lehet az? Gondoltam magamban, miközben felkeltem. Nem volt senki, akire számítottam, így valószínűleg csak egy rajongó lesz, akivel egyáltalán nem volt kedvem beszélgetni.

De nem.

Teljesen más volt.

Ahogy Pierre elment az útból, kinéztem az ajtón, és akkor láttam meg őt. Luci volt az. Gyönyörű volt, mint mindig, bár fáradtnak és aggódónak tűnt.

- Luci? - az volt az egész, amit fel tudtam fogni, miközben egyenesen a szemébe néztem, még mindig nem voltam teljesen meggyőződve arról, hogy valójában előttem van.

– Rosszkor vagyok itt?– kérdezte, miközben az arca kissé leesett, ami ezer darabra törte a szívemet.

Megráztam a fejem, nem tudtam kiverni a szavakat a számon.

Megköszörülte a torkát, és megpróbálta meghosszabbítani az időt, mielőtt megszólalt.

-Annyira sajnálom. Tudom, hogy nem a te hibád. Nem tudlak elkerülni többé.– fakadt ki.

Tudván, hogy nem dühös, leemelt egy súlyt a vállamról. Egész este csak rá gondoltam, és arra, hogy örökre elveszíthettem volna. De még nem. Itt volt, előttem. És ez minden, amire szükségem volt.

Gyorsan kizökkentem a tekintetemből, amikor megkért, hogy mondjak valamit, nevettem, tudván, hogy nem változott, miközben felé sétáltam, és az arcát körbefogtam és behúztam.

Ahogy az ajkunkat újra összeérintettük, éreztem, hogy a teste meglazul körülöttem, ahogy jobban a szorításomba vettem.

Minden tökéletesnek tűnt. Minden rendben volt.

Amikor mosolygós szemébe néztem, miközben eltávolodtunk egymástól, tudtam, hogy ez minden, amit akarok, és hirtelen a sajtó és a média nem jelent többé problémát. Tudom, hogy az enyém lesz. Az enyém. És ezt semmi sem állíthatja meg.

Köszönöm,hogy elolvastad!🤍

Call It What You Want./Befejezett/Where stories live. Discover now