18. Fejezet

60 1 0
                                    

Charles Leclerc szemszöge

Nem könnyű feladat megpróbálni megnyugodni a hazai verseny előtti este, amikor már csak arra gondolsz, hogyan tetted tönkre a lány életét, akit megszállottan szeretsz.

Az eszem nem hagyja békén. Az arcát, amikor rájött, hogy mi történik körülöttünk. El sem tudom képzelni, hogy érzi magát most, láttam a már megjelent cikkeket , egyszerűen felháborítóak. Remélem, nem látta őket, de most bármikor...

- Nem a te hibád.– mondja Pierre a szoba másik feléből, valószínűleg érzékelve a bosszúságomat. - Nem számítottál arra, hogy millió ember támadja meg a pillanatot. Ha valaki hibás, az a sajtó!

Technikailag igaza volt. De csak elsöprő bűntudatot éreztem. - Pierre, tudnom kellett volna, ez már megtörtént. A legrosszabbra kellett volna számítanom.- tiszta csalódottságomban a szemembe nyomtam a tenyerem, de abban a pillanatban rezgést érzek az ágyam melletti asztalon.

Luci volt az.

A szoba túloldalán ismét Pierre-re nézek, aki csak az arcomról tudta megmondani, hogy tőle származik. – Akkor elolvastad?- szinte türelmetlenül mondja, amitől azonnal megfordulok, hogy felvegyem a telefonom.

Luci

"Szia Charles, sajnálom mindazt, ami ma történt. Csak azt akartam kérdezni, hogy láttad-e azokat a cikkeket és Twitter-bejegyzéseket, amelyekben kitalálják, hogy ki vagyok, és eléggé barátságtalan dolgoknak neveznek. Egyáltalán nem téged hibáztatlak a történtekért, de szeretném tudni, hogy szerinted mit kellene tennünk, mivel nem vagyok abban a helyzetben, hogy több száz emberrel foglalkozzak, akik szörnyűségnek neveznek engem a közösségi médiában."

Bassza meg.

Azt hiszem, éreztem, hogy könnyezni kezd a szemem. Basszus, én még soha nem éreztem ilyet egy lány iránt, és nézd, milyen érzéseket keltettem benne?!

Amint először láttam őt abban a klubban, tudtam, hogy szükségem van rá. Istenem, vajon tudta-e egyáltalán, hogy én vagyok az, vajon ő is érezte-e ugyanezt abban a pillanatban. De most? Nem tudom, azt hiszem, elrontottam. Mi van, ha soha többé nem fog megbízni bennem? Mi van, ha nem tud megbirkózni vele, így elmegy? Nem tudom, hogy lennék nélküle az életemben. Csak rá tudok gondolni.

Charles

"Luci, nagyon sajnálom, számíthattam volna rá, hogy ez megtörténik, egyszerűen nem hiszem el, milyen hülye voltam, hogy nem. Kiadhatok egy nyilatkozatot, beszélhetek róla a holnapi versenyen, kapcsolatba léphetek az újságokkal, akik kiadták. Kérlek, bármit megteszek, amit a legjobbnak gondolsz. Nagyon sajnálom, nagyon törődök veled."

Üzenetemben nagyon nyilvánvaló a kétségbeesés, valószínűleg úgy hangzik, mint egy tinédzser fiú. De nem érdekel. Mögém kell hagynom a zavaromat.

Millió évnek tűnt a várakozás, hogy válaszoljon. Legalább három körmömet leráztam, miközben aggódva bámultam a képernyőt, míg végül megláttam, hogy megjelenik a három pötty.

Ott ültek egy darabig, és még jobban belezavartak a szorongásomba.

Komolyan megőrjít. Egyszerűen nem hagyhatom cserben. Újra nem!

Köszönöm,hogy elolvastad!🤍 Szerinted helyre tudják hozni ezt az egész zűrzavart?

Call It What You Want./Befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora