22. 9 Ay Sonra

6 4 0
                                    

Koskoca 9 ay sonra artık sadece onun geleceği günü bekliyoruz.
9 ay boyunca aşermediğim meyve, yemek, sebze, tatlı, ekşi şeyler kalmadı evde kilo kilo çilek, erikler vardı.

Kerem endişe ve gerginliğini çok belli ediyordu. Bebeğin cinsiyetini doktor bilse de bize dememesini istedim sürpriz olmasını gerçekten bize sürpriz olmasını istemiştim.

Erkek mi? Kız mı? Bilmiyordum bize en güzel sürpriz bu olacaktı.
Serkana gelince o artık kendisine bir sevgili yapmıştı ve Almanya 'ya taşındı. Kurtulmuştuk. Annem beni evlatlıktan red etti şu 9 ay neler olduysa oldu. Ve bitti kısa sürdü bazı şeyler ama ağır travmalar bıraktı bana.

Babam, keremin babası, amcası,yengesi, teyzesi hamilelik sürecinde hep yanımda oldular.
Borçluydum onlara annem yokken akrabalarım yokken
Onlar oldu onlar benim ailem oldular.

Gelecek olan minik bebeğimi sabırsızlıkla bekliyorum.
Kerem de benden farksızdı sabırsızlanıyordu.

"Aşkım bu bebek içeriden ne zaman çıkacak sabrım tükeniyor özledim onu"
"Yuh kerem gelicek inşallah sabırlı olmalısın"
"İnşallah "
"Ayrıca isim düşün sen"
"Cinsiyeti yok ne yapayım var da sürpriz müpriz diyorsunuz ne desem komik oluyor cannur mu? Koyalım yani "
"Ahahah saçmalama yaa ne bileyim sence ne olacak cinsiyeti"
"Bana erkek gibi geliyor karnın böyle yuvarlak oval "
"Bende erkek hissettim biliyor musun?"
"Ne erkeği yaaa bir kızım olsa yeter onu pamuklara sarardım"
"Tabiki dünyanın en güzel babası olurdun"
Sırıttı:
"Tabiki canım "

Saat 7 'ye geliyordu akşam yemeği için teyzesi dolma yapmıştı yemekten sonra odaya çıkıp keremle uyumak istiyordum şu karınla yürümek hayal ettiğim gibi olmuyordu.

Yukarı çıkıp keremi bekledim hamilelik elbisemi üstüme geçirirken beni izlediğini fark ediyordum sanki gururlandırıyor du kendini.

"Ne bakıyorsun ki kerem hiç hamile görmedin mi?"
"Hamile gördüm de senin gibisini ilk defa"
"Akşam akşam romantik olma"
"Bize her yer aşk kokuyor"

Sırıtarak yanına gittim küçük bir öpücük sonrası düşlerimle uykuya daldım..


~Rüya~.   |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin