BİR KATİL
Baktığında gördüğün o acı,
İhanetimin karanlığıydı aslında,
Ruhumu kapattım karanlığa,
Karanlığım esir oldu ay ışığında.
Arzum, intikamım kadar hissiz,
Terk edilişim, sesim kadar sessiz,
İhanetim, akacak kanlar kadar bir hiç,
Lanetim, seni öldürecek kadar acımasızdı aslında...
Etraf gecenin karanlığına bürünmüştü. Dışarıda tek bir insan bile yoktu. Sadece ben ve o vardı. Yavaşça yürümeye başladım. Kendimi sonsuzluğa doğru adım atıyormuş gibi hissediyordum. Bugün kararımı vermiştim. Kaçış yoktu. Artık bu hayat benim için bitmişti. Yaşamaya yüzüm kalmamıştı. Bundan sonra yapacaklarıma karşı hiç kimse beni durduramazdı.
Adımlarımı hızlandırıp karşımdaki köprüye doğru yürüdüm. Adımlarımı attıkça kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Sonunda köprünün ortasına geldiğimde haykırdım tüm bu olanların bitmesi için haykırdım. Başıma gelmiş onca şey onca çaba her şey boşunaydı... Her şey bir yalandan ibaretti. Artık kimse beni durduramazdı. Belimden bıçağımı çıkardım. Hızla hedefime doğru ilerlemeye başladım. İşte hedefim tam karşımda duruyordu. Bana bakıyor ama hiç tepki vermeden karşımda dikiliyordu. Adımlarımı biraz olsun yavaşlatarak ilerlemeye devam ettim. En sonunda aramızda bir metre kalmıştı. Artık şu işi bir an önce halletmeliydim.
Elimdeki bıçağı daha sıkı tuttum. Elim titriyordu çok korkuyordum ama yapmam gerekiyordu. İyice yanına doğru yaklaştım. Çok az kalmıştı. Aramızda bir adımlık mesafe kalana kadar ilerledim . Nefes alışverişlerim yükselmeye kalbim iyice hızlı atmaya başlamıştı. İşte şuan burada her şeyi bitirmeliydim. Elimdeki bıçağı boynuna doğru götürdüm ardından göğsüne doğru aşağıya indirdim ve en sonunda hiç acımadan bıçağı karnına sapladım. Hiç ses çıkarmadı sadece bana bakıyordu. Gözünden bir damla yaş aktı. Bir şeyler söylemeye çalışıyor gibiydi. Ama artık her şey çok geçti. Şuan buradaydı ve ellerimin arasındaydı. Son kez yanağına bir öpücük kondurdum. İşte o an artık bir KATİL olduğumu fark ettim. İntikam için öldürmeye devam edecektim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KATİLİN GÜNLÜĞÜ
Mystery / ThrillerSevgi ve nefretin, acı ile karanlığın arasında kaybolan bir Katilin hikayesi. Bunca zamandır çektiği acıların intikamını almak için yaşayan bir kızın bu yolda her şeye rağmen pes etmeyip ayakta durmayı başaran ve neden katil olduğunu anlatan bir acı...