SON GÜN

143 54 132
                                    

@yengeme itfihafen nasılsın yengeciğim bu bölümü sana armağan ediyorum biz seninle büyüdük sen benim çocukluğuma rağmen yaptığım hatalara rağmen bana hiç kızmadın Allah razı olsun.
Rabbim gönlünce versin. Ve Mevlam ayırmasın sizi.
Seni seviyorum hoşçakal. 🌼🌼


Başlayalımm.

Gözlerini kısarak. " Futbolcularla sorunlarının olduğunu bilmiyordum."dedi.

"Bilsen yapmazdın." Allayla güldü kadın, "Bilsem yine yapardım." dedi.

"Kendini kandırma, yalnızca Bi gerçeği yerli yerine oturalım. Ben fenerbahçeliyim ve rüya dahi olsa bir galatalıya çiçek uzatıyor olmak gururumu kırdı." asilin bakışları sertleşmişti yumruğunu daha fazla sıkarak.

"Hayransın yani?" diye sordu.

Kaşları havalandı kadın, "Hayran olduğumu söylemedim, ama ne var biliyor musun harika bir noktaya değindin." Bu kez hayretle kaşlarını kaldırma sırası adamındı.

Merakla gözlerini kadının yeşilerine kilitledi.

Vereceği cevabı merakla beklemeye başladı. "Eğer rüya da olmasaydım da o çiçeği yine ona verirdim. Çünkü o, çiçeği hak ediyor. Aynı takımı tutuyor olsaydık hayranı olabilirdim ama neyazik ki böyle bir durum söz konusu dahi olamaz... Ne o tutuğu takımından vazgeçer nede ben." duraksadı aklına gelen şeyle devam etti mırıldanarak.

" Destekçisiyim. "

Aynı şekilde karşılık vererek sinirle sorusunu yöneltti.

Burnunu sertçe çekti " Destekçisisin? "Kadın yavaşça başını sallayınca, boynunu çıtlattı gergindi.

" Anladım. "

Kıkırdayarak" Anlaman güzel gececik. " dedi.

Kadının gülüşünü görünce öfkesi dağılıp gitti.

Tüy gibi hafiflemişti.

Çok güzel gülüyordu sanki, başını iki yana salladı kadını ardında bırakarak yürüdü daha fazla gülüşüne katlanamazdı.

Kehribarın ardından ona seslendiğini duysada, durmadı ve çekip gitti.

*****

"Bana aşık değil misin?" diye sordu ona karşı koymaya çalışan adama doğru bakarak, adam Gözlerini sıkıca yummuş açmayı düşünmüyordu.

Aşk bu değildi ki...

Düşüncelerini Bi çırpıda tüm çıplaklığıyla sevdiğinin önüne seriverdi.

Nasıl da tastamam anlatmıştı hislerini, titrek nefeslerini, korkudan deli gibi atan kalbini bir kenara bırakıp, yüreğiyle konuştu adam.

"Canım yanıyor... Sen anlayamazsın.
Uzaklaşıyor bakışların, uzaklaşıyor mavilerin...
Bedenin uzaklaşıyor benden. İnanmıyorsun belki ama ben ruhunu istiyorum!
O çocuksu heyecanını, eksilmeyen tebbesümünü istiyorum.
Ben herkes gibi değilim. Olamıyorum ben yalnızca ellini tutmak seninle bir ömür geçirmek istiyorum.
Artık çocuk değilim ama ömrümü senin sözlerinle harcamak istiyorum. Hayır iltifat istemiyorum senden. Sadece gözlerini, bazen ellerini çoğu zaman sözlerini istiyorum. Sesini istiyorum senden.
Havadan sudan konuşmak istiyorum. Ben herkes değilim bunu bilmeni istiyorum...
Beni sevmeni, sahiplenmenmeni, arzulamanı hiç istemedim. Gözlerini istiyorum ben ama sadece bana baksınlar olur olmadık anlarda beni yaksınlar. Sözlerini de benimle konuşmanı da istemiyorum ben yalnızca seni istiyorum senin sesini senin gözlerini istiyorum. Ve evet şaiir çok doğru söylemiş. Bir çift göze aşık olursun ve sonra tüm gözlere kör!
Hayır sana aşık değilim. Hiç olmadım olmamda. Eğer aşık olsaydım daha fazlasını isterdim. Ancak öyle değil. Tekrar söylüyorum ben herkes değilim. Dokunuşunu, sarılışını, istemiyorum. Ben sadece, sadece... Sesini istiyorum! Gözlerini bazen karşıkoyamadığım ellerini istiyorum. Herkes rüyasında neler görüyor bilmiyorum ama ben ellerini görüyorum mai papatyam. Onlara gizlice dokunmak isterken dokunamadığımı ve utançtan yerin dibine girdiğimi görüyorum. Ben senin elini dahi tutamazken nasıl herkes gibi olabilirim? Nasıl aşık olabilirim? "

𝗘𝗩𝗥𝗘𝗡𝗟𝗘𝗥𝗶𝗡 𝗙𝗘𝗟𝗔𝗞𝗘𝗧𝗶 [𝗙𝗮𝗻𝘁𝗮𝘀𝘁𝗶𝗸]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin