Eda
İdil iner inmez arkasınsan indim. Kendisi biras tripliydi. Elvan onun öldüreceği aylakı öldürdü diye. Fazla karışmadık.
Herkesin bize dehşetle bakmasıyla nereye geldimi şasırdım.
"Noluyor?" Deniz ile gözgöze geldim. Aryanın yanındaydı. Ayra niye yerdeydi?
Yerde naz'ın cesedini görmemle midem ağzıma gelmişti. Küsmaya başladığımda kumsal bana destek olmuştu. Deniz ise koşarak yanıma gelmişti.
"İyi misin?"
"Hamileyim... Ondan." Kafamı kaldırıp denize baktığımda haraketsiz durdunu fark ettim. Tabi inme indi.
"Ne?"
"İki haftalık, Tahminen." Deniz'in ne diyeceğini merak ediyordum. Sever miydi üzülür müydü? Bana sıkıca sarıldı.
Kulağıma,"Beraber atlatacağız, Yanlız değilsin. Burdayım." Gözlerimi kapattım.
•••
3 Gün Sonra
Medine"Başın sağolsun." Sessiz kalınca biraz daha yaklaştım yanına. Mezarlıkta mezarın dibine oturmuş boş boş bakıyordu.
"Senin için değerliydi, Bizim içinde öyle. Biz burdayız eğer konuşmak istersen evim ilerde." Kafasını hayır anlamında salladı. Uzaklaştım.
Alper üç gündür böyleydi. Ne birşey yiyor nede içiyordu. Şansımı denemek istemiştim. Çünkü bedir öldükten sonra böyle olmuştu.
Naz ilaçları yetiştitmek için toprak ile erken dönmüşlerdi. İlaçı ona vermek için gittikleri zaman dönüştüğünü fark etmişler ne olur ne olmaz onu yatağa bağlamıştık. Alper geldiği zaman ilk bediri görmek istemişti onu öyle görmesi ve öldürmek zorunda olması zordu.
Hale, Evrenin sevgilisi bu olaydan sonra topluma baş kaldırmıştı. Onu bir süre sakin tutmuştuk ama bir gün patlıcağını biliyorduk yani ben biliyordum.
Telsiz ile birilerini arıyorum hâlâ çalıştına inanıyorum.
Artık tek yaşadığım evime girdim. İlk yaptığım telsiz odama gitmek oldu. Favori yerim. Burası gözcülerde en yüksek üçüncü yerdi.
Buradan her yeri görebiliyordum.
"Merhaba?" Tekrar ayarlayıp bir daha konuştum."Sesimi duyan var mi?" Bozuk kadın sesi gelmesiyle nefesimi tuttum.
"Kimsin?"
"Ben. Leandra bunu bilsen yeter." Dedi sesinden doğru veya yanlışı anlamıyordum. Ona iyi olup olmadını sordum. Bana iyi olduğunu burada hayata kaldığını söylemişti. Telsizi kapatmak zorundaydı.
Buna derin bir merak duydum. Kimdi bu kız? Bize yakın miydi telsiz ona ulaştına göre yakındı.
Kimsin sen leandra?
İdil
Bugün günlerden pazartesiydi. Yeni bir yıla gireri çok olmuştu. Büyük ihtimalle o zaman askeriyedeydik. Oranın sıcak hoş havası çok güzeldi.Komikti, Eğlenceliydi şimdi ise başımız beladan çıkmıyordu. İnsan bazen kaybettiği insanları düşünmeden edemiyor yada kaybedeceklerini yani en azından ben öyleyim. Öyle düşünüyorum. Hayat artık daha özgür diyorlar buradakiler insanlık neredese yok olmuş, etrafta aylaklar var ve en önemlisi kendini dünyanın hakimi sananlar var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYLAK AVI(KATILIMLI- Hayata Kalma)
Action"Düştüğün yeri görmeden Düştüm diyemezsin." Bir salgın olmuştu,Dünya hiç kirlenmediği kadar kirlenmiş,İnsanlar hiç günahkar olmamıştı gibi günahkar olmuştu. İnsanlar ölmüştü. Öldürülmüştü. Kader'ine terk edilmişti. Yerde yatan kadına doğru gittim...