14) Patlama

75 52 20
                                    

Bir kuş'u altın kafese koysanda, o hâla kafestir.

Alper-

Deniz(Saatlar önce)

Elimde tuttuğum kutu ile derin bir nefes aldım. Yüzük kutusu. Kapıyı çalmadan içeriye girdim. Eda yüzünü yıkıyordu.

"Yorgunum.. Resmen ölüyorum." Diyerek hayıflandı."Yorgunlunu almamı ister misin?" Güldü.

"Neden olmasın." Kutuyu cebime koydum. Eda yüzünü kurutup yanıma geldi ellerini boynuma doladı. Zira bu durumdan çok mutluydum.

Dudaklarıma uzandı. Geri çekildim. Kaşlarını çattı. Başka zaman bundan çok zevk alacağımı biliyordu. Cebimden kutuyu çıkartım. Eğilmek gibi bi zahmet'e girmeyecektim.

"Eda,Benimle evlenir misin?" Gözleri fal taşı gibi açıldı. Dudaklarını açtı şaşkınlıkla kapattı. En sonunda dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

Yeterli bir cevaptı.

•••

Gökçe(Günler sonra.)

Kestiğim etti tabağa koyup,"Yeni mi bu?" Diye sordum. Ahmet bey çiflik sahibi,"Dün kestik." Dedi içimde bir his vardı."Anladım. Bu öglen evime döneceğim." Dedim. İki gündür beni burada ağırlamışlardı.

Ahmet bey'in küçük kızı tarla işinde ilgilenen ilkay geldi. Gözlerim kolundaki A harf'ine takıldı. Ona baktımı anlayıp konuştu.

"Isırganlardan," Eskiden insan olanlar.
Kolye'nın iplik kısmınsaki kan dikkatimi çekti. Tebbesüm ederek. "Yakışmış." Ellerimi yıkadıktan sonra onlara veda ederek bahçe'ye çıktım.

Koyunlar pek görünmüyordu."Naber?" Dedi Ali gülerek. Gözlerim uzaktaki hiç yaklaşmadığım ahır'a takıldı."ne var orada?" Diye sordum saf merakla.

"Isırganlar olacak'ı yok ya!" Dedi alayla. Göz devirdim.
Herkese veda ettikten sonra araba ile askeriye yol aldım.

İdil.

Gözcü kulesinde etrafa bakarken Elvan geldi. Sessizce ormanı izlemeye başladık.

"Gidicek misin?"

"Evet, Sen?"

"Bende. O nerede?"

"Gitti."

"Niye?"

"Kendini buraya ait görmüyordu. Deniz biliyor. Ona sormuş elif o görmüş. Gitsin demiş." Dedim sakince.

"Açelya, mezarlığa geldi. Çiçek ekti, Suladı. Konuştu." Bunu beklemiyor gibiydi. Şaşkınca baktı."Zaman geçiyor. Ne olacağı belli değil." Dedi.
"Dünya daha da kötü oluyor. Değizmeyen tek şey bu." Diye de ekledi.

Ağzımı açtım. Geri kapattım.

Sustum.
Sustu.
Sustuk.

Dünyanın en yanlız insanı, Bir kere daha yanlız kaldı.

Arya.
Elvan, Evren ve ben üçümüz sahile gelen ilk kişilerdik. Deniz, edaya evlilik teklifi yapacaktı. Bu yüzden buradaydık. Herkes gelmişti. Bir arabanın geldini gördüm. Elim silahıma gitti. Arabadan çıkıp koşarak bize doğru gelen gökçeyi görünce elimi durdum.

Yaşıyordu.

"Gökçe!" Herkes koşarak ona sarıldı. Herkes gökçe ile sarılıp konuştu. İdil ve elif'de gelmişti. En son koşarak deniz geldi."Yengeniz geliyor!" Güldüm. "Hadi aslanım yaparsın." Evren'in denizi gazlamaya çalışmasına mi güleyim. Elvan ile Kumsal'ın Teklif ediyorum söylemesine mi?

"Deniz.." Dedi eda şok ile deniz diz çökmüş edaya bakıyordu."Bir ömür benle olur musun?" Dedi utanarak. Şarap'ımdan biraz doldurdum. Önceden burayı hazırlamıştık."EVETT!" dedi eda.

Hayır deseydi ne olur merak etmiştim.
Melisa,"Ayrılırlar. Belkide ekipten ayrılırdı." Dedi iç sesimi duymuştu galiba. Kafamı salladım. Herkes kendi aralarında takılıyordu. En son toprak geldi.

Patlama sesi geldi. Herkes korku ile çığlık attı. Ardından bir kaç tane daha geldi. Hepimiz yere yatmış başımısı koruyorduk. Patlama sesini duyan ilerideki Mecidiye köy'den aylakların geldini duyabiliyordum.

Ne olmuştu?

Toprak,"Herkes iyi mi?" Kendimi kontol ettim iyiydik.Evren,"Bu kutlamaya dair mi?" Diye soru yönelti.

"Gitmemiz gerek." Kumsal'a döndüm.Gökçe," Benim geldiğim araba ile gidelim," Dedi.

Elvan,"Ben ne olur ne olmaz yedek araba hazırlamıştım." Eliyle ileriye gösterdi. Minibus.

Koştuk.

Herkes minibüs'e binince koltuğa Deniz geçti onun yanına Melisa arka koltuklarada biz.

Toprak,"Albay salgın başladığı zaman bomba koymuştu etrafa geri imha etmiştik.. Ama olmamış o kadar büyük bir bomba koymadık sanıyordum." Dedi.

"Pardon ama senin AMK" Dedi sinirle idil."Pardon ama şuan gitmemiz gerek aylaklar geliyor." Arkama döndüğüm zaman sürü gördüm askeriye giden.

Gaza bastı.

*+:。.。Aylar sonra 。.。:+*

Pek içime sinmedi bu bölüm ama olsun.
Yeni karakterler gelecek.
3 sezon bomba bir sezon. Aksiyon dram Kan ve vahşet dolu.

AYLAK AVI(KATILIMLI- Hayata Kalma)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin