16) Topluluk

68 36 17
                                    

Nefes almayı yaşamak mi sanıyorsun?

-@uykumvarbekardoO

Eda'dan

Arabanın durduğu büyük duvarlara baktık.

Gözcü kulesinde olan adamlar bize silah çekti. Ellerimi yukarı kaldırdım. Benim gibi herkes kaldırdı."Sakin olun! Ev arıyoruz." Esmer adam elleriyle başka bir adam'a işaret etti. Adam gitti.

"Sizi biras bekleyeceğiz." Dedi alayla karışık. Göz devirdim arabanın kaputuna yaslandım.İdil,"Bişi olmaz dimi?" Dedi. Melisa,"Yok. Olmaz." İnşallah.

Kapı açıldı. Orta yaşlı bir adam gülen yüzüyle bize baktı."Hoş geldiniz! Ah,insan görmek beni mutlu ediyor." Dedi arkasındaki ona benzeyen genç bir adam çatık kaşlarıyla adama baktı. Sinirle içeri girdi."Ben Vali, buranın yöneticisiyim, Lütfen içeri girin,Utku arabayı içeri al." Adamı takip etmeye başladık. İçeri girince durdu."Silahlarınızı alabilir miyiz, tedbir daha sonra geri alırsınız." Gülümseyerek silah'ı ona uzattı elif. Vali yerine adamı aldı. Herkesten sıra bana gelince tereddüt ile verdim."Ben vermek istemiyorum." Bu ses melisa'a aitti.

"Herkes vermek zorunda." Boğazını temizledi. Melisa ise sinirle verdi."Devam ederim." Yürümeye başladı bazı insanlar ona selam veriyor,minnet duyuyordu. Ne çok büyük ne çok küçüktü. Deniz,"Burayı nasıl böyle yaptınız?" Diye sordu. Vali güldü."Küçük bir köydü, Büyüttüm."
Eliyle ileride olan birini çağırdı. Güzel Denilebilecek ne kadar saçma bütün kızlar güzel.

Güzel bir kadın geldi biras çekingendi,"Bu Naz, Veteriner," İleride olan bir alanı gösterdi."Koyun besliyoruz," Dedi tane tane,"Hoşgeldiniz." Dedi. "Hoşbulduk!" Dedi idil nedensiz heyecanla,"Ah,unuttum,Size bir ev verelim yıkanın temizlenin," Güldü. Melisa,"Su nereden geliyor?" Dedi merakla."İleride göl var oradan. Unuttum yıkandıktan sonra yanıma gelin size göre siz verelim. Allah boş duranı sevmez."

•••

Elvan'dan

"Sıcak suları var.. Dış macunları sıcak ekmekleri.." Kendimi koltuğa bıraktım."Dünya eski haline dönüyor ha?" Dedim heyecanla. Arya,"Fazla heveslenme, Tadını çıkar." Ekmeği koparıp ağzına attı.

"Sevin bence," Dedim mayışmış şekilde."niye?" Dedi tek kaşını kaldırdı. Aldığı bıçakla domates doğramaya başladı.

"Yaşam var." Bıçağı kaldırdı."Saatler önce bununla aylak öldürüyorduk." Haklıydı.

"Yinede karamsal olmayalım." Gülümsedim.

•••

Melisa'dan

"Yavşak, Şerefsiz, Karaktersiz, Puşt, Vali." Sinirle ona küfür ederek cesetleri temizliyordum. Duş almaya gideceken beni çağırmış güçlü olduğum için yardım istemişti. Ekip'e bir şey olmasın diye kabul etmiştim. Cesetleri olmayan askerleri ile birlikte taşıyor yakıyorduk. (!)

Resmen tek başıma buradaydım. Bana inat yapmıştı. Gıcık herif! Trajik olan şey götürememdi sürüklerken uvuzları kopuyordu.

Sinirle homurdandım."Yardıma ihtiyacınız var mi?" Kafamı kaldırdığımda çinli bir kadın bana bakıyordu."Ben Medine?" Dedi. Tatlı biriydi lakin bir çok kez insanların görünüşüne göre yargılamamam gerektini ögrenmiştim."Melisa bende," Elimi uzattım. Kanlı oldunu hatılayınca geri indirdim.

"Memnun oldum." Gülümsedim."Bende.Buraya nasıl geldiniz?" Diye sordu

"Uzun hikaye sen?" Dedim ceset'i ateş'e atarken. Elimi belime koyup ona odaklandım."Ünvesitem buradaydı herşey başladığı zaman burayı buldum." Dedi eskiye gitmek onu rahatsız ettini fark edince sustum."şanslıymışın." Diye mırıldandım.

"E,akşama kadar burda miyiz?" Gömleğinin kollarını sıyırdı.

Tebbesüm ettim.

      .•••.

Arya'nın manitası 20 (Kilit) bölümünde geliyor. 😚

Diğer bölüm İdil ile Elvan >>>>

AYLAK AVI(KATILIMLI- Hayata Kalma)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin