Yıllar önce, ben daha 13 yaşındayım. Tabi evde sevilmeyen tek çocuğum. Kardeşim benden hep üstün tutuldu.
Annem iki evlilik yaptı, ben ilk evliliğinden olan çocuğum. Ben 8 yaşındayken öz babamla boşandı ve onun yerine Dylan diye biri ile evlendi. Onun benden 2 yaş küçük olan oğlu vardı, Drystan.
Annem gitti tabi elin İngilizi ile evlendi. Onlarda da adetler farklı tabii, bize hiç uymuyordu. Ama annem onunla evliliğini sürdürdü.
Sonradan öğrendim ki babamla evliyken babamı bunun ile aldatmış. Alçak kadın.
Dylan ile evlendikten sonra çok değişti, normalde ben onun "en sevdiği" çocuğuydum. Ama değilmişim işte. Bana sürekli resmen işkence ederdi.
Kardeşimi çok kıskanırdım. Keşke kardeşim normal olsaydı, o da ayrı bir şey zaten.
Bu 5 yıl sürdü.
13'üme bastığım gece, herkes uyurken gizlice mutfağa gittim. Mutfağa girdiğim zaman bir ikileme yaşadım. Yapacak mıydım yoksa, yapmayacak mıydım?
Evet yapacaktım.
Son kararla elim mutfak bıçağına gitti. Yavaş adımlarla, kardeşimin kaldığı odaya doğru ilerledim. Kendisi uyuyordu, keşke sonsuzluk uykusuna dalsaydı. Ama yapamadım.
Yatacağın üzerine çıktım ve "Bir daha uyanmaman dileği ile" bıçağı tam da karnına sapladım.
Binayı inletecek bir çığlık attı. Telaşlanıp hemen, sabah hazırladığım çantamı aldım ve pencereden atlayıp gittim.
Çok şükür ki giriş katta oturuyorduk. Bir yerime zarar gelmeden kaçtım.
Kimsenin akıl edemeyeceği bir yere gitmem gerekiyordu, yani ormana. Koşarak oraya doğru ilerledim. Ondan sonra biri ile çarpıştım. Onun ile...
Boyu benden 3-4 santim uzundu, benden 1-2 yaş büyük olmalıydı.
"İyi misin, çocuk?"
Kafamı salladım.
"Burada ne arıyorsun? Senin gibi küçük bir çocuğun bu ormanda işi fazla olmaz. Özellikle bu saatte?"
Ne diyeceğimi bilemedim. Sadece yerdeki yapraklara odaklanmıştım.
"Ah, olayı anlatmayacak mısın?"
Derin bir nefes aldım, anlatmam en iyisi olabilirdi. Anlattım da.
"Demek öyle, benim evimde kalmak ister misin?"
"Ne? Size yük olmak istemem..."
O gece adının Berke olduğunu öğrendiğim kişi ile yaşamaya başladım. Hayatım düzelmişti.
Kısmen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTEKÂRLAR VE SADIKLAR 𝑏𝑥𝑏𝑥𝑏 -YARI TEXTİNG-
ActionBerke ve Salih arasında ki savaşı kim bilir kim kazanacak...?