19. Nyugodj meg.

125 7 3
                                    


Ezúton is boldog születésnapot kívánok @NiinaNena :)


- Hermione, nyugodj meg. Attól majd megnyugszol.

- Őszintén. Szerinted van olyan ember a világegyetemben, akinél ez valaha is működött?

- Talán egy párhuzamos univerzumban?

- Igazából az is kell hozzá, hogy akard, hogy működjön...

- Így van. Olyan, mint a meditáció. Ha azzal vagy elfoglalva, hogy a hangalámondásos néninek úgyis orrhangja van, akkor nem lesz hatásos. Tehát nyugodj meg.

- Így van. Nyugodjál le.

Ginny kissé erőteljesebben rántotta meg a hajamat hátrafelé. Már vagy negyedórája küzdött azzal, hogy megzabolázza göndör fürtjeimet, és mivel nem boldogult, segítségül hívta a szomszéd szobában lakó nehéztüzérséget Blaise Zambini személyében.

- Ez micsoda?

- Kondicionáló.

- És ez?

- Balzsam.

- Ez mire való?

- Az is balzsam, csak az nem kimosós.

- De akkor ez mi?

- Kókuszolaj.

- Főzni is fogunk?

- Gyöngyöm. A hajápolás olyan, mint halálfalók elől bujkálni – emelte fel az államat Blaise, majd egy határozott mozdulattal elfordított az egész fejemet.

- Vagy nyugton maradsz, vagy felgyújtanak – szúrta közbe Ginny.

- Türelemjáték – horkantott fel a fiú -, szerinted is a jobb profilja az előnyösebb?

Az egész felhajtás abból kerekedett ki, hogy előző este bejelentettem, Narcissa Malfoy személyével fogom elkölteni a vacsorámat. Hogy hol, az egyelőre kérdéses volt, a nő arra sem tett egyértelmű utalást, hogy pontosan milyen ürüggyel szervezi a találkozót. Draco fintorogva vette tudomásul, amikor habozás nélkül, bagolyfordultával beleegyeztem a randevúba. Reggel felkelt, a lelkemre kötötte, hogy jelezzek hol, és mikor végzek, és elém jön, majd kisétált az ajtón, amin nem sokkal később Ginny suhant át, hogy kezelésbe vegyen. Így kerültem a hajas szituációba.

- Kíváncsi vagyok, mit talált ki neked – merengett a vöröshajú, miközben szálanként tépte ki a hajam.

- Mire gondolsz?

- Tudod, az ősi szokások, az aranyvér meg minden.

- Egyáltalán nem így kommunikált velem legutóbb. Nagyon erősen próbálta bebizonyítani, hogy megváltozott – válaszoltam komolyan. – Ne legyél előítéletes.

- Nem hiszem, hogy ő nagysága így értette – kente be az arcom valami ragacsos oldattal Blaise. – De biztos, hogy nehéz levetkőzni évtizedek megszokását. Tudod a mi fajtánk aranycumiból szopja a tápszert is. Cissyt egész életében felsőbbrendűként kezelték, és most, hogy szinte mindent elveszített, azért érdekel, hogyan adaptálódott ehhez a változáshoz. Elég, ha ránézel Malfoyra...

- Jó, vannak nyűgjei...

- Nekem ne mondjad, hogy csak párosan lehet kiteregetni a zoknikat!

- Ez legyen a legkevesebb.

- Igazad van. Semmi probléma nincs azzal, hogy a bőrápolása másfél órás...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 17 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hallottalak SuttogniWhere stories live. Discover now