Bu hikaye 7 kişinin(Seda, Ayşe Elif,Dönüş,Karahan, Oğuz Kaan ve Mert Ege'nin ) hikayesi üniversite öğrencisi olarak başlar. Umarım seversiniz😉
Dönüş kara; duygularını doruklarda yaşayan,herşeye ve herkese rağmen ayakda durmaya çalışan birazcık tutarsız, yaşama sevdikleri için tutunan , köylü bir kız.( Köylü dediğime bakmayın hayvanlardan korkan,kedi veya köpeğe bile yaklaşamayan ama hayvanları çok seven bir insan)
Ayşe Sevgi;duygularına kapılmayan daha çok beynini dinleyen , dışardan taş kalpli görünen ama aslında bir söze bile kırıla bilen bir kız. Sevdikleri için kendini feda edebilir,gözünü bile kırpmadan sevdikleri için herkesin canını yakabilecek kadarda gözü kara biri.
Sedaa Yazgı ;kalbi kimseye atmayan,beyninin dediğini yapan ,sadece kalbi Dönüş, Ayşe ve Elif'e karşı atan ,kimseye (kendide dahil) güven olmayacağını savunan,başarılı bir kız.
Elif Ülkü;kız tam bir ülkücü. Yanlış anlaşılmasın ırk ayrımı yapmaz, ırk ayrımı yapanıda sevmez. Kızda bitmek bilmeyen hayvan aşkı var. Kızın kalbi beynini devre dışı bırakmış. Kalbini di
nleyen sevecen ve çocuk ruhlu bir kız.Oğuz Kaan Demir;tam bir iman boy . Dinine düşkün ,birazcık🤏burnu havada,ukala ama temiz kalpli biri. Komik, eğlenceli,bazen sinir bozucu ama yardım sever bir gacımız olur kendisi.
Karahan Yılmaz;ergenlik çağı bitmesine rağmen yeni ergenlik çağına giriyormuş gibi davranıyor. Herkez ona"UÇARI"(kendini eğlenceye, çapkınlıga vermiş kişi)olarak adlandırıyor,kendide bu durumdan hiç rahatsızlık duymuyor.
Mert Ege Yıldırım;insanlara nadiren güvenen ,kolay kolay kimseyi sevemeyen , donuk-buz gibi davranan ,boyu uzun olduğu için herkese üstten bakan gıcık bir insan.(İnsan dediğime bakmayın kendisi hödük olur)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ AŞKI
RandomSıfırdan bir aşk yeşerecek.Aşk çiçeği iki gönlün ,iki ruh ikizinin birbirini bulmasıyla kış ayında canlanacak. Karahan ve Dönüşün üniversite son sınıfda bir yanlış anlaşılma sonucu arkadaşları tarafından yakıştırılmasıyla başlar.