SU VE ATEŞİN SAVAŞI 🥵🔥🌊💋👩‍❤️‍💋‍👨

12 3 0
                                    

Karahan dan anlatım:)
Tam, tam iki saat. İki saattir benim sevdiğim kız baygın bir şekilde yatak da yatıyordu. Benim için çalı kuşumun sesi hayat, gözleri hayatıma doğan güneş, gülüşü o kadar güzel ki hiç bir  varlığa benzemiyor dum ve şu an baygın bir şekilde yatıyordu. Teni solmuş , bedeni ruhsuz , ölü gibiydi.

Kapının açılmasıyla içeri Toprak girdi. Ablasını hastaneye götürmem izi veya doktor çağırma mızı istemedi. Yanıma oturduğunda gözleri yerdeydi. " Biliyormusun ablam küçükken kanserdi. "  Toprağın söylediği sözle afalladım. Ne dediğini sindirmem beş saniye mi aldı. Şaşkın bir halde Toprağa bakarken kendisi gözlerini yerden hiç çekmeden konuşmaya devam etti. " Yetim hanedeyken işte uzun bir süre tedavi gördü. Atlattı ama aşırı sitrestte böyle küçük çaplı baygınlık lar yaşaya biliyor. Bu arada iki saattir baygın diye korkma ,benden duymuş olma iki gün aralıksız uyumuşluğu var. Hadi sende uykusuz kalma uyu , çünkü ablam uyandığında seni böyle görürse bilirsin işte ablamı sonun hiç iyi olmaz" dedi ve ayağa kalkarak odadan çıktı.

'Keşke uyansa da beni uyumadığıma pişman etse.'
Bende yorganı kaldırarak Dönüşün yanına uzandım. Kafamı göğüs kafesinin üzerine koydum ve kollarımı narin bedenine doladım. Kokusunu içime çektim ve bir kez daha. Kokusu o kadar güzel ki laleler bile yanında utanır.

Dönüşten anlatım:)
Başımda inanılmaz bir ağrı var. Hareket etmeye çalıştığım da belimi kavralayan eli farkettim. Kafamı yana çevirdiğimde Karahanı gördüm. Bir insan uyurken masum olur derler ya tam olarak o anda yım.
Kolunu üzerimden çekerken yanlışlıkla uyandırmış bulundum. Gözlerini kısarak bana bakarken " sen uyuyordun. Şey ben uyukladım biraz, kusura bakma. Bu arada sevgilim başını döndürdü ğümü biliyorum da seni yatak döşek yapacak kadar olduğunu bilmiyordum "diyerek sırıttı.
Bir tebessümü kalbimi sarhoşa çevirdi. Kalbimin viskisi.
Boğazımı temizleyerek" şey ne oldu bana?" diye sordum, çünkü son hatırladığım Karahanın kahve gözeleriydi.
Karahan:
- Bayıldın. Bu arada senin bir rahatsızlığın mı var?
Ben:
- Şimdi bu ne alaka be. Hem benim bir rahatsızlığım yok.

Karahan dan kaçmak için bulunduğum odanın balkonuna çıktım. Ellerimi korkuluğa yaslayarak manzarayı izlemeye başladım. Gözlerim bu manzarayla büyülense de beynim hala Karahan daydı.
  ~ Hu,Hu +18 yaş içerir 👩‍❤️‍💋‍👨👄❣️😳~
Belime dolanan elle bedenimi korkuluğa doğru yasladım. Omzumun üstünden arkama baktığımda Karahanı yani aşık olduğum adamı gördüm. Her zaman ki gibi çok seksi ve çekiciydi. Ellerini karnımda gezdirmeye başladığında bedenimi ona bastırmamak için kendimi zor tutuyordum. Karahan'a bakmadan " saat kaç" diye sordum. Bedenini bedenime yaklaştırarak ( erkekliğini hissede bileceğim kadar yakın) kulağıma eğildi. Erkeksi ve tok sesiyle" saat 12. Şu an sadece üçümüz varız. Sen , ben ve gecenin karanlığı."
Derin bir nefes alarak gökyüzüne baktım. Yıldızlar her zaman ki gibi parlak ve büyüleyiciydi. Yavaşça Karahan'a döndüğümde gözleri dudaklarımdaydı. Gözlerini dudaklarımdan ayırmadan " Dönüş ben seni çok pis arzuluyorum. İlk gördüğüm andan beri benim bedenim senin bedenini istiyor. Yanlış anlama ama ben seni çok... Yani bana bir şans ver."

Karahanın söylediğini algılama ya çalışırken dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Sıcak dudağı benim susuzluktan kurumuş dudağımda çok kötü bir etki oluşturdu. Benim bedenimde deli gibi Karahanı arzuluyordu. Bedenim  daha fazla dayanamadı ve Karahanın öpüşüne karşılık vermeye başladı. Ellerimi Karahanın saçlarında gezintiye çıkartırken, Karahan ise elleri t-shirt'ümün içine daldırmış ve yukarıya doğru kaldırmaya başlamıştı. İkimizde nefes nefese olduğumuzdan soluklanmak için dudaklarımızı birbirinden ayırdık ama ellerimiz hala sabitti. Karahan kafasıyla ' devam edelim mi ' manasında içeriyi göster di. Ellerimi saçlarından çekerek siyah gömleğinin yakasından tutup odaya doğru çekmeye başladım. Bu yaptığımın günah olduğunu biliyorum ama o ateşte Karahan varsa yanmaya hazırdım.Kapıdan  içeriye girer girmez Karahan bedenimi duvarla arasına aldı. Aramızdaki kıyafetlere rağmen erkekliğini dişiliğimde hissedebiliyorum. Yine dudaklarımızı birleştirdik bu sefer daha sert öpmeye başladı bir yandan öpüyor bir yandanda ısırıyordu. Ellerini belime doladı bende onun boynuna doladım ellerini t-shirt içine soğuk elleriyle yavaş yavaş sütyen ime  doğru ilerledi bende yavaş yavaş gömleğinin düğmelerini açmaya başladım. Son düğmeyi açtığımda  Karahan çoktan t-shirt,ümü çıkarmış, pantolonu uma yönelmişti. Pantolonu tek hamlede çıkardı ve  kendi kıyafetlerine yöneldi. Karahan üzerinde ki son giysiye kadar çıkardığında yatakta uzanarak onu bekliyordum. Beni süzdüğünde yüzünde piç sırıtışı oluştu.
Yatağa çıkarak yanıma uzandı. " Ben ateş olacağım sende su . İyi izle bir ateş nasıl su yu yakar." dediğinde gözleri göğüslerim deydi. Bacağımı iki yana hafifçe açtığımda bacaklarını oluşan araya yerleştirdi. Hafifçe erkekliğini dişiliğime bastırdığında inledim. İnlemem hoşuna gitmiş gibi daha fazla bastırmaya başladı. Daha fazla dayanamadım ve ağzımdan" siktir" diye küçük bir söz kaçtı. Karahan bedenimiz arasında ki mesafeyi kapatarak " merak etme güzelim assonra seni bu yatakta inleteceğim. " dediğinde kalbim göğüs kafesi mi kıracak kadar hızlı atıyordu. Karahan beni öpmeye başladığında erkekliğini dişiliğimin  içine sokuyordu. Üzerimde bir ileri bir geri giderken inlemem Karahanın hırıltılarına karışıyordu. Tırnaklarımı Karahanın beline geçirdiğim de dudağımı ısırdı. Dudağını dudaklarımdan ayırarak " yavaş ol güzelim. Sonra beyler görürse ne derim. Dur buldum 'yengenizi dün akşam yatakta sikiyordum onun hatırası ' diyeceğim." Bu söylediği beni daha fazla sinirlendirirken tırnaklarımı beline daha fazla batırdım. Dudaklarını dudaklarıma bastırdığında tekrardan öpüşmeye başladık. Bu sefer tutkuyla değil de dudaklarımız la savaşıyor duk. Dudaklarımı araladığımda dilini ağzımın içine soktu. Dillerimiz birbirlerini bulduklarında Karahan erkekliğini dişiliğime bu sefer daha sert soktu. Acıyla Karahanın dilini ısırdım. Bu sert hareketlerim onu daha fazla yoldan çıkarıyordu. Karahanın azgın köpekten bir farkı yoktu. Karahan tekrar tekrar üzerimde aşağı yukarı hareket ederken ellerimle ensesinde ki  saçlarıyla oynuyor bazen de acıyla çekiyordum.
Altta olmaya dayanamayarak Karahanı altıma aldım. Bu sefer üstte olan bendim. Karahanın üzerine oturdum. Gülümseyerek " unutma sevgilim bir ateş bir su'yu  yakamaz  ama bir su bir ateşi söndüre bilir"." O zaman söndür ateşimi güzelim " dediğinde elleriyle bacaklarımdan tutarak beni erkekliğinin üzerine oturtturdu. Ne yapmak istediğini anlayarak Karahanın üstünde zıplamaya başladım bu seferde inleyen Karahandı.  Her zıplamamda erkekliğini içimde daha fazla hissettim. Bu his içimdeki kelebeklerin dans etmesine neden oluyordu.
Yorulduğum için durduğumda Karahan bel boşluklarımdan tutarak beni altına aldı ve az öncekinden daha sert bir şekilde ileri geri hareket eti. Bu az öncekinden daha sert olduğu için istemsizce çığlık atmaya başladım. Her çığlık attığımda erkekliğini dişiliğime daha fazla sokuyordu. Canım yandığı için tırnaklarımı beline geçirdim. Erkekliğini  içimde her hissetmeme tırnaklarımı derisine daha fazla batırıyordum. Karahan üzerimde diklestiğin de ne yapmak istediğini anlamadım. Bacaklarımdan tutarak beni aşağı çektiğinde kafam Karahanın erkekliğinin altındaydı. Amacını anlayarak yüzümü buruşturdum ve geri çekilerek yatakta oturur pozisyon aldım.
Karahan:
- Bir sorun mu var güzelim?
Ben:
- Ben onu asla ağzıma sokmam!
Karahan:
- Sen sokmayacaksın ki, ben sokacağım.
Ben:
- Ben midesiz birine mi benziyorum oradan!
Karahan:
- Gel o zaman mideni hazırlayalım.
Karahan da oturur pozisyona gelerek beni kucağına aldı. Birkaç saniyeliğine gözlerim erkekliğine takılsa da hemen geri çektim. Karahan dudaklarıma önce yumuşak ve sonra daha sert öpmeye başladı. Dişiliğim erkekliğinin üzerinde olduğu için arada erkekliğini kaldırıp içime sokuyordu ve bu bana daha fazla onu içime sokma isteği veriyordu.
Karahan dan anlatım;)
Dönüş kucağımda otururken onu tam anlamıyla emiyordum. Arada erkekliğimi içine sokuyordum ve bu durumdan haz aldığını belli eden küçük tebessümler oluşuyordu. Dönüşü kucağımdan indirdim. Gerileyerek yatakta bulunan yastıkları yataktan aşağı fırlattım. Belimi yatağın başlığına yaslayarak bir elimle Dönüşü üzerime doğru çektim. Bacağımı iki yana hafifçe açtığımda Dönüşün alt kısmını o boşluğa yerleştirerek kollarımla belini kavralayarak sertçe öpmeye başladım. Tadına doyulmaz bir hazzı vardı. Dönüşü öpmeyi bırakarak hızlıca altıma aldım.

Şeytan diyor ki bırak nezaketi sok içine gitsin.
Şeytan diyor ki onu lolipop gibi yala,em, bitir diyor.  🍭

Dönüşün bacaklarını aralayarak dişiliğine baktım. Beni bekleyen mücevher gibi orada duruyordu .Bakışlarımı o yönden çekerek düz bir konuma getirdim. Boynuna , kulak memesine , gerdanına, elmacık kemiğine, bütün hücresinde öpülmedik, yalanmadık, ısırılmadık yer bırakmadım. Bir yer kalmıştı oda dişiliği. Dönüşün dişiliğine yönelerek yalamaya ve ısırmaya başladım. Arada inliyor ya da kıkırdıyor du. Geri çekilerek oturdum. Dönüşü üzerime çekerek aynı şeyleri yapmasını istedim. İlk başta terettüd etse de sonra yaptıklarımın aynısını yapmaya başladı. Önce dudağımı sonra boynumu ve daha da aşağı indi. Tam erkekliğimi ağzına alıyordu ki durakladı ve gözlerimin içine baktı. Devam et manasında kafamla erkekliğimi gösterdim. Tam ağzını aralıyor du ki üzerime atlayarak "ben asla böyle birşey yapmam" diyerek bacaklarını belime doladı ve dudağımın alt kısmını ısırmaya başladı. Bu yaptığı hareketler erkekliğimin sertleşmesine sebep oldu.
Belinden kavrayarak altıma aldım. Kalbi o kadar hızlı atıyordu ki göğüs kafesini kıracak gibiydi. Altımda debelenirken ellerini sıkıca tuttum ve erkekliğimi sonuna kadar dişiliğinin içine soktum. Her inlemesinde  daha fazla soktum. Ben onun her hücresini sevip kabul ederken o erkekliğimi ret etmişti.

-Öfkem artıyordu,
-Dönüş inliyordu,
-Erkekliğim dişiliğine girip çıkıyordu,

Dönüşün elini yukardan daha sıkı tutarak erkekliğimi dişiliğinden çıkararak ağzına soktum. Erkekliğim Dönüşün diline değdikce zevk alıyordum. Erkekliğimi son santimetre sine kadar ağzına soktum. Sanki daha fazla ağzına sokabileceğim gibi dahada ağzına doğru ittiriyordum. Nefes alamadığını farkederek erkekliğimi ağzından çekerek tekrar dişiliğine soktum. Nefes almaya başladığında erkekliğimin açısıyla inledi. Daha dik ve sert olan erkekliğimi her içine sokuşumda daha fazla inledi ve tırnaklarını derime sapladı. Nefes nefese kaldığımda Dönüşü yatağın üzerinde ters çevirdim. Dizilerinin üzerinde dururken elleriyle de yataktan destek alıyordu. İki elimle belini kavrayarak götüne erkekliğimi soktum. Onun canını yakmak, yapma diye bana yalvarma sını istiyordum ama o her şeye rağmen sesini çıkarmıyordu.( İnlemelerini ve arada ettiği küfürleri saymazsak.) Dönüşü ters çevirerek yanına uzandım. ikimiz de nefes nefeseydik. Dönüş üzerime uzanarak "tamam , seviştik hatta daha da ileriye gittik yeyiştik ama duş almayacak mıyız?" Sorduğu soru yüzümde tebessüm olmasına neden oldu. Dönüşü belinden kavrayarak  dudağına küçük bir öpücük kondurdum.
Ben:
- Ama ondan önce kabul etmen gereken birşey var.
Dönüş:
- Hımm, neymiş bakalım o?
Ben:
- Ateşin su'yu yapabileceği gerçeğini tabi ki de.
Dönüş:
- Diyelim öyle, şu anda yandık ve duş almaya yani sönmeye gidiceğiz.

Dönüşü yatağa atarak " ben belki de sönmek istemiyorum,yanmak istiyorum" diyerek üzerine çıktım. Dönüş beni kendinden  uzaklaştırarak "fazla ateş bünyeye zarar Karahan  Yılmaz". Üzerinden çekilerek tekrar kucağıma aldım." O zaman bende sana bir insanın suyun içinde dahi olsa nasıl yapabileceğini göstereyim" dediğimde kollarını boynuma dolayarak dudağımın uç kısmına bir öpücük kondurdu. Dönüş kucağımda dururken duşa doğru ilerledim. Duşun kapısını kapatarak erkekliğim yeni maceralara atıldı...

Bu bölüm birazcık ateşli olmuş olabilir. Umarım beğenirsiniz. Oy vermeyi unutmayın, sizi çok seviyorum











KIŞ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin