Bu bölümde Karahan karakterini yazarken birazcık sövmüş olabilirim. Sebebini sormayın çünkü bir sebebi yok. Karahanın temsil ettiği karakter bide tanıdığım biri... Allah'ım ne olur okumasın. Neyse size güzel okumalar.
Sabah bizim ekiple buluşmak için hazırlanmaya başladım. Üzerime mavi swiatshirt , altıma mavi kot pantolon ve siyah bir hırka giydim. Her zaman ki gibi siyah bir şal bağladım. Hazır olduğumdan emin olduktan sonra içeriye doğru ilerledim. Salonda bizim kızlar hazır bir şekilde beni bekliyorlardı.
Seda:
İki saatdir seni bekliyoruz aslanım. Ne ya bu böyle, biz Karahan değiliz senin için ölelim.
Ben:
Karahanınıza başlatmayınha! Uçarının teki hayvan. Hem biz arkadaştan öte değil miydik? Kardeşiniz için ölmez misiniz?
Elif:
Senin için değil ama kocam bey için öle bilirim. Sonuçta çocuk benimle evlenerek ölmüş olaca.
Ben:
Vay şerro seni! Beni olmayan enişteme değişdin ! Eniştemi hiç sevmeyeceğim.
Ayşe:
Olmayan biri içinde kavga ettiğinize göre artık gide biliriz.
Kapıdan çıkarken Elif'in telefonu çaldı. Elif telofonunu cevaplayarak bizden uzaklaştı. Telefonla kısa bir görüşme yaptı . Meraklı gözlerle Elif'i izlerken elif konuşmaya başladı.
Elif:
Bizim çocuklar bizi beklerken doğaya faydalı olmuşlar.
Seda:
Ne saçmalıyon
Elif:
Hadi oyalamayın beni bizimkiler ağaç olmuş. Özellikle seninki Dönüş aşkından aşk çeşmesi olmuş; demesiyle abartılı bir şekilde gözlerimi devirdim.
Ben:
Ben Oğuz,la sana birşey diyormuyum? Platonik aşık Elif Ülkü .
Ayşe:
Tamaaam. Dönüş'de Elif'e adıyla seslendiği ne göre kavga çıkmadan biran önce gidelim;dedi ve gül kafeye doğru yola çıktık.
Gül kafeye vardığımızda ilk Karahan ile göz göze geldik. Bide gözlerimin içine bakarak gülümsüyordu. Uçarı ya bu çocuk. Yüzsüz,mal, gerizekalı, absürt,hayvan. Neyse, masaya hep birlikte geçtik ve oturduk. Karahan bir elini arkasında saklıyordu.
Oğuz:
Karahan, kardeşim . Bak sana abi tavsiyesi. Bizim Dönüş açık insanları sever. Sen böyle kıvranırken başkalarına yem olacak bak güzelim kız.
Karahan:
Ne diyorsun yani abi,bak ben gazı köklersem sonra firenin yerini unuturum. Bak bizim çalı kuşu benden üremesine?
Ben:
Ne saçmalıyorsunuz ya siz? Bu arada sen çalı kuşunu nereden biliyorsun. Offff! Şu an burada ne dolaplar dönüyor biri açıklaya bilir.
Karahan:
Tamam çalı kuşum abartma. Tama yani bende senin yerinde olsam utanırım ama utandığım kişi sen olmazdın.
Ben:
Hanginiz bu olayı Karahan,a anlattı?
Mert:
Şey... Aslında ben anlattım.
Ben:
Olayı nasıl anlattın?
Mert:
Yazın pikniğe gittiğimiz andan senin uçurtma için ağaca tırmanık ağaçtan çalıların içine -
Ben:
Sus! Sen salak mısın? Hani bu bir sırdı?
Oğuz:
Dönüş sen değil miydin bunu sadece aile üyeleri bilebilir diyen?
Ben:
Evet!
Mert:
Tamam . Yenge Karahan da eniştemiz olur. Senin pardon sizin haberiniz yok.
Elif:
Neden?
Oğuz:
Karahan bize tatil ayarlamış
Karahan:
Dört hafta tatil olduk ya, benimde karsda kuzenim Tahir var. Tahir in Kars da kayak merkezi var. Bizim için konuştum bize rezervasyon yaptı ve yarın çıkmamız lazım.
Seda:
Neden ki? İki gün sonra gidelim .
Karahan:
Olmaz; çünkü ben otobüs biletlerini ayarladım. Ama kim kimle oturacak daha ona karar veremedim.
Elif:
Bunda kolayımı var! Kura çekiceğiz. Kader belirlesin kiminle oturacağı mızı.
Ayşe ve Seda kağıtları hazırladı ve masanın tam ortasındaki şeker kasesini masaya boşaltıp kağıtları kasenin içine koydular. Oğuz kaseyi kızların elinden kapıp ilk kurayı çekti
Oğuz:
İlk talihlimiz güzeller güzeli,kızıl afet Ayşe .
Ayşe:
Abartmada devam et.
Oğuz:
Tamam abla ya sakin ol ya! İkinci talihlimiz,vay vay vay gardaşım, fasülye sırığım,bostan korkuluğum,deve boylum Mert im.
Mert:
Kes zırvalamayı.
Oğuz:
Tamam.Üçüncü talihlimiz, ben. Bakalım benimle oturmayı hak eden şanslı kız veya erkek kim? Bizim gurubun bebek yüzlüsü, çocuk ruhlu su, oturmayı bilmeyen ,başını imkansız aşklara bulayan ,cici kız Elif.
Elif:
Ne demessin,okadar şanslıyım ki hemen eve gidip roman havası oynayacağım.
Karahan:
Dalaşmayı bırakında kura çekimine devam edin. Belki ben çalı kuşumla birlikte oturacağım ve sizin yüzünüzden ben bunu geç öğrenitorsam size bunun bedelini ödetirim.
Oğuz:
Sen bizi tehdit ederken ben kurayı çaktim. Beşinci talihlimiz karaların karası , hanların hanı Karahan . Neyse bakalım altıncı kim olacak. Kagıdı açtım. Bacıma bak be,kaptı yine yakuşikli çocuğu. Açıklıyoruuuum ,selvi boylum al yazmalım,şairim,yazarım,hafif aşk sarhoşu bacımız dönüş.
Karahan:
Benim yanımada böylesi yakışır.
Ben:
Bir defol git ya! Seda nolur ben tek oturayım. Sen Karahan ile otursan olurmu.
Seda:
Aşıkların arasına girilmez. Ben şimdi sizi ayırır sam benim halime vah!
Karahan:
Yürü be baldız. Kimin baldızı ya. Canım baldızım.
Ben:
Ben hazırlanmak için ev gidiyorum;diyerek ayaklandım. Kızlarda arkamdan geldiler . Karahan arkamdan birşeyler dedi ama tam duymadım. Arkamdan ne dedi Allah bilir!Neyse ne söylediyse umrumdada değildi.
Umarım beğenmişsinizdir. Bu arada hepimizin BAYRAMI MÜBAREK OLSUN 🧕📿
Sizi çooook seviyorum.
Bana oy veren kısa zamanda sevdiğine kavuşsun, !SEDOŞUM HARİÇ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ AŞKI
RandomSıfırdan bir aşk yeşerecek.Aşk çiçeği iki gönlün ,iki ruh ikizinin birbirini bulmasıyla kış ayında canlanacak. Karahan ve Dönüşün üniversite son sınıfda bir yanlış anlaşılma sonucu arkadaşları tarafından yakıştırılmasıyla başlar.