KALBİM ÇIT 💔 GÖZ YAŞIM PIT 😢

24 6 3
                                    


Dönüşten anlatım:)
Sabah yola çıkmak için kızlarla salonda toplandık. Her zaman ki gibi Seda uyanmamışdı. Elif Sedayı uyandırmaya gitti. Ayşe son olarak tekrar bavulunu kontrol etmek için odasına gitti. Bende kahvaltı hazırlamaya başladım.kahvaltı için yeşil zeytin,bal,kaysı ve portakal reçeli, yumurta, peynir,yoğurt,çikolata, krep gibi kahvaltılık ürünler masaya koydum. Kahvaltı nekadar güzel oldu diye kendimi överken odayı sedanın neşeli sesi doldurdu.
Seda:
Günaydın aşkım. OOOO,döktürmüşsün yine. Şimdi burda Karahan olsaydı herhalde sana tekrardan aşık olurdu;
demesiyle koltuğun üzerinde ki kırlenti Sedanın kafasına fırlattım. Sonra hap beraber hızlıca kafvalı yaptık. Seda ve ben bulaşıkları makineye koyduk, Ayşe ve Elif etrafın tozunu aldılar. İşler biter bitmez yola çıktık. Otogara vardığınızda beyler oradaydı. Otobüsün kalkmasına beş dakika kaldığı için hızlıca hepimiz yerimizi aldık.   Karahan okadar inceki cam kenarında oturmak için yalvardım ona ama yinede cam kenarına oturmama izin vermedi. Otobüsün hareket etmesiyle birlikte Karahan,ı unuttum ve kulaklığımı kulağıma taktım. Tam şarkının melodilerine kendimi kaptırmıştım ki biranda Karahan,ın  kulaklığı kendi kulağına takmasıyla şok oldum. Karahan şarkıya eşlik etmeye başladı.
Karahan:
Ayaz Erdoğan Baba,hı. Ne o baban öldümü. Seni bırakıp gittimi. Dur dur buldum, baban seni terk mi etti yoksa;diyerek gülmeye başladı.

Okadar sinirlendim ki  yüzünün ortasına okkalı bir tokat patlattım. Sedanın yanına gittim ve yer değiştirmemiz gerektiğini söyledim. Seda sorgulamadan benim yerime geçti. Offff! Sinirim den kulaklıkda Karahan,da kalmıştı hızlıca Karahan,dan kulaklığımı alarak yerime geçtim.  Kulaklığı kulağıma takarak yol boyunca pencereden dışarıyı izlemeye karar verdim.
Karahan dan anlatım:)
Dönüş niye bu kadar sinirlendi, hiçbir şey anlamadım. Sedayla yerlerini değiştirdi ve bu verdiği tepkiye hâlâ bir anlam veremedim.
Ben:
Seda Dönüş neye bu kadar sinirlendi?Sohbet ediyorduk bir anda bana vurdu ve sonrasını biliyorsun zaten.
Seda:
Ne hakkında konuşuyordunuz?
Ben:
Şarkı dinliyorduk,biraz dinlediği şarkıyla dalga ğeçmiş olabilirim. Sence bunun için mi sinirlendi?
Seda:
Hangi şarkıyı dinliyordu? Ne dedin?
Ben:
Ayaz Erdoğan,dan Baba şarkısını dinliyordu. Şey dedim"Ne o baban öldümü. Seni bırakıp gittimi. Dur dur buldum, baban seni terk mi etti yoksa"dedim. Yani abartacak birşey yok aslında.
Seda:
Sen gerçekten bunu Dönüşe dedinmi. Ne olur  şaka yaptığını söyle!
Ben:
Neden bu kadar abartıyorsunuz? Cinayet işlemedim,sadece bir söz söyledim.
Seda:
Dönüş için bu sözler  kurşundan beter. Dönüşün  babası yaşıyor ama onun için 4 yaşında babası öldü. Babası tarafından ağza alınmayacak laflar,şidetin bütün dalları ve,ve aslında sana anlatamayacağı mız daha bir çok şey. Ama sen kendini affetirmek istiyorsan sana birkaç tüyo vereyim.
Allah'ım ama ben bilmiyordum. En azından Seda bana bu konuda yardımcı olacakdı. Baldızım benim baldızım. Siz ne sandınız,o tabiki benim baldızım.
Ben:
Tabi,tabi çok isterim!ne yapmam lazım?
Seda:
Öncelikle bugün ona yaklaşma sinirli olur ama bugün aylardan Ocak 9 ve yarın Ocak ayının 10,u .
Ben:
Eee, ne var yani bunda. Kime sorsan söyler bunu .
Seda:
Dönüşün niye seni sevmediğini anladım ben aslında. Biraz beynini kullan. Evet ,kime sorsam yarın  Ocak ayının 10, u olduğunu söyler ama sen yarın Dönüşün doğum günü olduğunu bilmen  gerekir. Bence sizden olmaz be bacım.
Karahan:
Neden öyle diyorsun ki. 💙DÖHAN💚 aşkı dillere destan olacak abicim.
Seda:
Eyvallah
Karahan:
Eyvallah bizden abicim.
...
Sedadan anlatım:)
Kars'a gelmiştik ama ne Karahan Dönüşle ne de  Dönüş  Karahan ile konuşuyor. Herkes sessizce birbiriyle konuşmadan odasına geçti. Saat akşam23:36 olmuştu ve hava çok soğuktu. Buna rağmen Dönüş derin ve düşünceli bir şekilde gözlerini karanlığın derinlerine doğru dikmişti yanına vardığımda beni bile farketmedi. Sesizce bende onunla beraber gökyüzünü izledim .
Dönüş:
Ne oldu?
Ben:
Karahan ile kavga etmişsiniz. Sen normalde bu konuda bukadar yükselmessin.
Dönüş:
Beni kıran kişi... Neyse boşver ya. Hadi ben yatıyorum, iyi geceler.
Ben:
Hiçbir yere gidemezsin. Seni kıran kişi ,evet devamı ne?
Dönüş:
Beni kıran kişi hiç. Bilirsin beni ben hiçlere üzülürüm.
Ben:
Ama hiçleride seversin.
Dönüş:
Hiçler hiç kalmalıdır. Bir hiçe anlam yüklemeyin.
Seda:
O bir hiç değil.En azından senin için.
Dönüş
İyi geceler.
Ben:
Sana da iyi geceler;diyerek karanlığın sessizliğine karıştım

Ben:Sana da iyi geceler;diyerek karanlığın sessizliğine karıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Balkondan bakıldığında gözüken manzara

Hepinize çok çok çok teşekkür ediyorum. Oylarınızıda tüm kalbimle bekliyorum😘

KIŞ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin