Dönüş,den anlatım:)
Offff! Bugün okulun ilk günü. Sormayın nasıl uyandın diye çünkü daha uyanamadım. Elif, Seda, Ayşe daha yatıyorlar.Duş almak için banyoya girdim. Ayaka bilmek için soğuk su ile duş aldım. Duştan çıktığımda kızlar uyanmıştı. O an çokmu duşda oyalandımacaba diye düşünmekdende kendimi alı koyamadım; çünkü Seda uyanmıştı.Kızlara gülümseyerek "günaydın"dememle elif üzerime atlayarak "günaydın eşek sıpam" diyerek kafamdan beni ısırdı.Acıyla bir anda"ah"diye istemsizce inledim.Seda ve Ayşe Elifle bana bakarak gülüyorlardı . Seda"Elif tatlını yediysen hadi okula hazırlan . Okulun ik gününden geçkalmak istemessin değilmi?"dedi . Hızlıca kahvaltı yapıp okula hazırlandık.Elif, Seda,Ayşe ve ben beraber kalmak için bir ev tutmuştuk. Ev,le okul arasında yarım saatlik bir yol var . Kızlarla yarım saat 3dk. gibi geçti.Yaz anılarından, Elif'in yaz aşklarından bahsederken hızlıca okula vardık. Bizim ekibi çardakda görünce yanlarına doğru ilerledik. Yanlarına vardığımızda oğuz bana bakarak "vay be köylü güzeli de okula geldiğine göre yarışlar başlasın .Okulun son senesi bakalım kaç kişi senin karşına çıkacak?"diyerek hepimiz kahkaha attık.
Ben:
Benim sesim güzel değil sadece okuldakilerin sesi kötü; diyerek gülümsedim.
Konuşurken gözüm kenarda oturmuş çocuğa kaydı. Farkında bile değildim ama çocuğun üzerine gözlerimi dikmiş tim.
Ege:
Dönüş Karahan,ı gözlerinle yedin yavaş. Bak anlıyorum Karahan yakışıklı, karizmatik, kız olsam yaşayacağım tek erkek ama yemeya çocuğu ayıp olur;demesiyle gözlerimi devirerek
Ben:
Ben ona bakmam. Gaysanız evlenin benim için bir sorun yok.
Karahan:
Ayıp ediyorsun güzelim.Kalbimi kırıyorsun ama. Gel bu okulun gözde çifti olalım. Ne dersin;diyerek göz kırpdı.
Oğuz:
Yengeeee! Karahan bekleyip bekleyip turnayı gözünden vurdun valla.🤣diyerek gülme krizine soktu kendini mal!
Tam Karahan,a cevap verecektim ki zil çalmasıyla sıraya girdik.1-2dk içinde sahneye müdüre Ayfer hanım sahneye çıktı ve konuşmaya başladı.
Ayfer hanım:
Çocuklar sessiz olun. Size kötü bir haberim var. Okul dört hafta tatil olacak. Okulu haşereler istila etti. İyi tatiller çocuklar ;diyerek okula geri girmesiyle herkes dağıldı.
Ege:
Yes! Okullar başlamadan bittiiii!diyerek bağırdı. Yarın gül kafede buluşmak için anlaşdık ve ayrıldıkSizce arkadaş Karahan ile Dönüş sevgili olurmu. Sevgili olur diyenler oy versin ,olmaz diyenler yorum yapsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ AŞKI
عشوائيSıfırdan bir aşk yeşerecek.Aşk çiçeği iki gönlün ,iki ruh ikizinin birbirini bulmasıyla kış ayında canlanacak. Karahan ve Dönüşün üniversite son sınıfda bir yanlış anlaşılma sonucu arkadaşları tarafından yakıştırılmasıyla başlar.