İYİKİ DOĞDUĞUN ÇALI KUŞUM

16 5 0
                                    

Karahan dan anlatım:)
Bu sabah bir mucize gerçek oluyor. Bugün  benim çalı kuşum Dönüşüm dünyaya geldi. Aslında soracak olursanız ilk başta sadece bir heves gibi geldi ama  evdeki hesap çarşıya uymadı. O   sinirlenirken, göz devirirken, gülerken yani her haliyle beni kendine aşık etti. Şimdiyse beynimi ondan ayırsam kalbim ana dahada sıkı bağlanıyor. Bu günümü sadece ona ayıracaktım. İlk olarak Mert ve Oğuz,u odama çağırdım. Hemen yanıma geldiler. Oğuz kızları aradı, kızlardan sadece Ayşe gelmemişdi ve Ayşe,nin gelmemesine nedense Mert biraz fazla bozulmuştu.Sedanın dediğine göre  birini Dönüşü oyalaması lazımmış ve kurban olarak Ayşe'yi seçmişler.
Dönüş den anlatım:)
Sabah uyandığımda evde bir tek Ayşe vardı.inanırmısınız Seda bile erken uyanmıştı. Kesin bu kızlarda bir iş vardı ama neyse. Ayşe ile kahvaltı yaptık ve ikimizde odamıza çekildik . Kitap okuma köşeme  geçerek elime  şiir defterimi alarak yazmaya başladım.
BENDEN VAZGEÇMEK BU KADAR KOLAY MI
Beni bırakıp gidiyorsun anne rüyalarımda
Yinede kokun kazılı aklımda
Her zaman kalsaydın yanımda
Belki acımazdı sol yanımda

Yine,yine yalnız bırkdın beni
Ama bırakamadım ben seni
Özlüyorum kokunu,sesini
Geçmişimin gururunu ayaklar altına aldım

Seni özlediğimi haykıramadım,içime attım
Affedebilmek için seni ,bir yalana kandım
Seni unuta bilmek için kendimi ateşlerde yaktım
Yinede içimdeki anne diye ağlayan çocuğu susturamadım

Bu şiiri yazarken aklıma lisedeki bir arkadaşım geldi.Aynı sınıfdan veya aynı okuldanda değildik . Kısaca liseye giderken tanıştığım bir  çocuk. Bir kaç defa konuştuk . Her sözü aklımda sadece sesi,sesini tamamen aklımdan silindi. Bakılırsa ben o çocuğa aşık oldum. Çocuğun adını bilmediğim için ona arkadaşlarım arasında 62 diyordum . Sebebini sormayın çünkü adını bile sormak aklımın ucundan bile geçmedi.
...
Yatğıma uzandım ve kulaklığımı kulağıma taktım. En sevdiğim şarkılardan biri olan Taladro,dan Kendine İyi Bak şarkısını dinliyorum."İSTEMEM MELEK FALAN  BANA BİR KENDİ GELSİN YAŞADIĞIM O CENNETİMDE CEHENNEMİMDE SENSİN SARIL BİR KEZ İÇTEN İNANCI OLMUYOR HİÇ SENSİZ" diye devam ediyor.
İçeriye Ayşe'nin girdiğini görünce kulaklığı çıkardım ve  onu izlemeye başladım.
Ayşe:
Offf! Dönüş anlıyorum doğduğun güne lanet  ediyor olabilirsin ama kendini buraya hapis edip hayatı kendine cehenneme çevirmene gerek yok. Hadi kalk bugün ikimizin günü olacak.
Ben:
Kızlar nerede?
Ayşe:
Onlar erkolarla kayak yapmaya gittiler. Doğum  gününü kutlamayı sevmiyorsun diye gittiler.
Ben:
Ayşe sende gidermisin yalnız kalmak istiyorum. Bugün yıkık kalmak istiyorum. Olduğum gibi güçsüz,korkak,mutsuz,duygusuz, geçmişime ağlayarak geçirmek istiyorum . Umarım beni anlarsın.
Ayşe:
Görüşürüz bebeğim. İstemen yeter.  Yeter ki sen kendini iyi hisset. Görüşürüz ;diyerek odadan çıktı . Yorganı kafama kadar çekip ağlamaya başladım.
Karahan dan anlatım:)
Partiyi salonda yapacağımız için fazlalıkları yandaki odaya taşıdık. Kızlar salonu süslerken Mert ve Oğuz kantine gittiler. Bende çalı kuşum için  pasta pişiriyordum. Sedadan ve Elif den öğrendiğime göre Dönüşüm çikolataya bayılırmış. Dönüş için iki saattir mutfakta pasta yapıyorum. Umarım beğenir yoksa kafasını pastanın içine geçirirdim . Sonra Seda beni pastayla bir bütün yapsın ve köpeklere yem etsin değilmi. Ben bu tehlikeyi göze alamadım şu an . Ben en iyisi pastayla beraber kendimi balkondan aşağı atayım. Bu partide Dönüşe çıkma teklifi edeceğim ama kabul etmeyecek gibi duruyor. Akşam Oğuz ve Mert'in dedikleri aklıma geldikçe çekinmiyor değilim.Kapı zili çalmasıyla derin düşünceler den kurtuldum. Gelen Ayşeydi . Dönüşün ağladığını söyledi. Keşke söylemeseydi çünkü içimde bir fırtına koptu.  Ben onun göz yaşına kıyamazken şu an ağladığını biliyorum ama engel olamıyorum. Kızlarla hazırlıkları hızlandırdık. Kısa sürede pastayı yapdım ve kızlara yardım ettim.
Seda:
Bunlar nerede kaldıya? Acaba gelirken kaçırdılarmı?
Ayşe:
Kimden bahsediyorsunuz?
Elif:
Mert ve Oğuz,dan bahsediyoruz? Birkaç içecek almaya gittiler ama kaç saattir gelemedile.
...
Çok şükür bütün hazırlıklar bitti ve şu an Ayşe, Seda ve Elif   Dönüş,ü getirmeye gittiler. Beş dakikadır gelmelerini bekliyoruz. Kapının açıldığını duyunca hepimiz saklandık.
Dönüş:
Ne yapmaya çalışıyorsunuz? Ben Ayşe'ye dedim "bugün beni rahat bırakın" diye. Nereye getirdiniz beni? Etrafda ka-
Demesiyle sözünü yarıda kesip  ortaya  çıktık. Biran duraksadı ve hepimizin suratını inceledi.
Dönüş den anlatım:)
Şu an gözlerime inanamıyorum.karahanın odasında yım ve benim için doğumgünü partisi hazırlamışlar. Karahan beni kolumdan tutarak kendine çekti ve sıkıca sarıldı. Ayrıldığımız zaman kızlar bize bakarak " bunlar olmuş"dedi.
Beraber partide eğlendik. Güldük,güldürdük,ağladık,filimler izledik(filim  denizde yaşayan bir köpek balığının saldırısına uğrayan insanları anlatıyor), şarkılar söyledik ve artık sıra pasta daydı. Pasta  çikolatalıydı ve ben çikolataya bayılırım.
Ben:
Bu ... Ben pastaya bayıldım,nereden aldınız?
Oğuz:
Yenge uzaklara gitmeye gerek yok. Karahan şefe şöyle o sana yapar.
Ben:
Karahan bu pastayı senmi yaptın? Harika görünüyor, bayıldım. Artık her gün bana pasta  yapacaksın.
Karahan:
Senin kadar güzel değil ama idare et bebeğim. Sen iste yeter ömrüm boyunca sana pasta yaparım.
Pastayı kesmemle Karahan beni kendine doğru çekti ve kulağıma " kızım ben sana bitiyorum ya,ne var yani bana bir şans versen" dedi ve geri çekildi. Hiçbir şey diyemiyorum. Resmen konuşmayı unuttum. Bu puşt nefesimi kesiyor.
Hediye fastına geçtik artık.
Mert:
Sana bir hediye aldım ama umarım beğenirsin.
Ben:
Sen bana kar küresimi aldın. Ya,kıyamam. Tabiki beyendim;diyerek merte sıkıca sarıldım. Ayşe deydi sıra.
Ayşe:
Sana  kalem aldım . Artık şiir yazdıkca beni hatırlarsın
Ben:
Sen aklımdan  çıkmıyorsun ki hatırlayayım güzelim;dedim Ayşe de sıkıca sarıldım .
Oğuz:
Sana  bir hediye aldım,bir hediye aldım birdaha üşümeyeceksin .
Ben:
Gerçekden birdaha üşümeyeceğim . Bu atkıya bayıldım.
Elif:
Kanka sana seni aldım
Ben:
Sana seni aldım dediğinde aklıma ayna  gelmemışdi ama bayıldım.
Seda:
Sıra bende ! Dönüşüm sana kendimi aldım
Ben:
Bu kaset ne? Espriyi anlamadım.
Seda:
Kendi sesimi kaydettim.
Ben:
Eyvah, çabuk imha edin  bu kasedi kesin ölürüm;dedim. Bu dediğime hep beraber güldük.
Karahan:
Müziği ne kadar çok  sevdiğini biliyorum onun için sana gitar aldım. Umarım beğenirsin güzelim.
Ben :
Teşekkürler Karahan. İyiki varsın;dedim ve bu sefer ben sarılarak kulağına"evet,sana bir şans vereceğim,ama sadece bir şans"diyerek geri çekildim.
Karahan:
Dönüş özür dilerim seni kırmak istemedim. Yani bilseydim öyle demzdeim.
Ben:
Sorun yok,ben unuttum say ama heran hatırlaya  bilirim;dedim ve  Elif'in yorulduğunu anlayınca vedalaştık. Odamıza geldiğimizde konuşmadan hepimiz odamıza çekildik.

KIŞ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin