Gözlerim yoğun ışıktan dolayı can çekişiyor du. Gözlerimi zor da olsa aralayarak etrafa baktım. Başımda bir tane hemşire kolumda ki seruma birkaç ilaç enjekte ediyordu. Gülümseyerek bana baktı.
Hemşire:Merhaba, ben Sevil. Geçmiş olsun.
Ben: Teşekürler. Şey... Bu arada saat kaç?
Sevil: Saat gece 03:00 . İlaç vermememize rağmen bir gündür uyuyorsunuz.
Ben: Beni buraya kim getirdi?
Sevil: Sevgiliniz. Çok şanslısınız, keşke benide bu kadar çok seven bir sevgilim olsa.
Her zamanki meraklı halimle adını yeni öğrendiğim hemşireye yani Sevil'e baktım. Dürüst davranmak gerekirse
Ben: Size bunu düşündüren nedir acaba?
Sevil: ( kıkırdadı) Buraya sizi getirdi getireli başınızdan bir saniye bile olsun ayrılmadı. Size çok aşık. Gözlerinden belli.
Beni gerçekten bu kadar çok mu seviyor? Tebessüm ederek etrafa dikkatlice baktım. Sevil işini bitirip ' geçmiş olsun ' diyerek odadan çıktı. İki üç dakika sonra doktor odaya geldi. Gülümseyerek 'geçmiş olsun ' dedi. Elinde mavi , telli ve orta boyda bir dosya vardı. Büyük ihtimalle bu dosya benim di.
Doktor: Geçmiş olsun Dönüş hanım.
Ben: Teşekkürler.
Doktor: Dosyanızı incelediğimde çok önemli bir detay yok aslında. Sadece bir kaç şeyi hayatınızdan çıkarmanız lağzım. Çünkü bir tek size zararı yok sonuçta.
Ben: pardon ama biraz açık olabilir misiniz.
Doktor: Artık çok sık kahve tüketmeyecek siniz, size en faydalısı süt bol bol süt tükete bilirsiniz. Spor öneririm tabi çok ağır olmaması şartıyla. Eşinizle de en kısa zamanda doğum uzmanına gitmeniz gerekiyor.
Ben: Şimdi ben annemi olacağım?
Doktora dikkatlice bakarken evet manasında kafasını salladı. Mutlulukla gözümden süzülen yaşlar yüzümde gezinirken ellerim karnımın yani bebeğimin, Karahan la bizim bebeğimizin üzerinde geziniyordu
Karahan dan anlatım:)
Ben: Kimsiniz lan siz! Bırakın beni! Buradan bir kurtulayım sizin soyunuzu sopunuzu ters yatırıp düz sikerim!!!
...?: Beni nasıl tanımassın, ben Amon. Seni de bırakmaya niyetim yok.
Gözüme bağladığı siyah bez yüzünden kim olduğunu bilmiyorum. Ayağımı rastgele salladığımda inlemesiyle tekmenin erkekliğine geldiğini anlayarak sırıttım.
Amon: Senin , neyse sana en büyük ceza evladından uzak durmak olacak; diyerek gülmeye başladı.
Ne demek istediğini anlamadım ya da anlamak istemedim. Aklım kalbim gibi karışmaya başladı.
Benim yeni büyük cezam evladından uzak durmak ...
Benim evladım mı var?
Dönüş hamile mi? Hem de benim , bizim bebeğimize...
Bunu o da biliyor mu?
Kafamdan tutarak gözümdeki siyah bezi çıkardı. Karşımda siyah saçlı, yeşil gözlü, uzun boylu, kumral , 50 yaşında olduğunu belli eden soluk tenli ama dinç bir adam vardı.( Adam deme Karahan çarpılırsın.hxjdjdjcjd🤣)
Yeşil gözlerini kahve gözlerime dikerek soğuk ve duygusuz bir ses tonuyla 'baba oluyorsun ama o seni hiç tanımayacak ' dedi. Keşke , keşke söylemeseydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ AŞKI
RandomSıfırdan bir aşk yeşerecek.Aşk çiçeği iki gönlün ,iki ruh ikizinin birbirini bulmasıyla kış ayında canlanacak. Karahan ve Dönüşün üniversite son sınıfda bir yanlış anlaşılma sonucu arkadaşları tarafından yakıştırılmasıyla başlar.