Hepinize yep yeni bir bölümden merhaba. Önce küçük bir bilgilendirme yapmak istiyorum. Bu bölümde 6 ay sonrası ile ilgili yazacağım ama önce 6 ay öncesinden bahsedeceğim. Galiba ben yine saçmaladım, Kusura bakmayın.... İyi okumalar 😘
Dönüş: HAYIR! HAYIR!!! BANA BUNU YAPAMAZ! ANLIYORMUSUNUZ!?!! BENİ, BİZİ BIRAKAMAZ!!?
Kendini ihanete uğramış gibi hisseden , yanlız kalan bir kız,anne,Dönüş. Karahan'a baba olacağını, bir bebekleri olacağını söylediğinde terk edilen , artık bebeğiyle baş başa kalan Dönüş bunu sindiremiyordu. Karahan sevinir, mutlu olur, beni de bebeğimi de çok sever diye hayal kurarken terk edildi. Dönüş bir açıklama beklerken tek sözü ' ben ne bu bebeği ne de seni istiyorum. Hayatımdan sessizce çıkıp gidin' demişti. Arkasına bakmadan, umursamadan gitmişti ya da en azından Dönüş öyle sanıyor du. Karahan Dönüşü sevdiği kadını ve bu hayatta en çok istediği çocuğa sahip olmuşken onları korumak amaçlı terk etmek zorunda kaldı. Tabi Dönüş bunu bilmiyordu. Bunun içinde karahan,dan nefret ediyor du .Bilse belki anlardı, onu affeder di. Sevdiklerini Amon'dan korumak için çok uzaklara gittiğini .
Altında yelkenlisi, kalbinde çocuğuna ve Dönüşe karşı olan özlemi, üstünde masmavi gökyüzü, herkesin huzur duyabileceği bir yerde huzurun anlamını yitiriyor du, yaşama sevincini her yelken açmasında bir denize hatıra bırakıyor du. Onun için tek huzurlu bir yer var dı o da sevdiği kadın ve doğacak olacak çocuğunun kalbi. Kalbinde ki acı onu gün geçtikçe bir çıkmaza sokuyordu. Asıl aklında ki soru gerçekleri ona nasıl söyleyecek di? Amon'un babası olduğunu nasıl söyleyecek di? Kendini kimsesiz sanan sevdiğinin sadece öksüz olduğunu nasıl anlatacaktı?Annesinin katiliyle anlaşma yaptığını nasıl açıklayacak dı? Bunca şeyi nasıl açıklayacak dı?
6 AY SONRA
Dönüşten anlatım:)
Elif: Dönüş ne bu ısrar ya! Ne olur şu bebeğin cinsiyetini öğrensek!? 3 ay ya, 3 aydır sana dil döküyoruz!
Ben: Olmaaaz, olmaz diyorum Elif! Ben bu bebeğin cinsiyetini öğrenmek istemiyorum.
Seda: Sen öğrenmez sen öğrenme! Belki biz öğrenmek istiyoruz, Teyzeleri olarak!
Ben: Ben de öğrenmek istemiyorum, Annesi olarak.
Zülal: Dönüş sana birşey sora bilir miyim?
Zülal sessizliğini bozduğun da kalbime milyonlarca ok saplandı. Zülalin sesini duydukça aklıma o gün -/Karahanın beni ve çocuğumu terk edip gittiği gün - geliyor aklıma ve bu da canımı çok yakıyor. Bazen kendi kendime hayaller kuruyorum ama bir yandan da anlam veremiyorum . Bir insan terk ettiği kişiye kız kardeşini emanet edermi?
Ben: Sor bakalım.
Ne soracağını bilsem de ondan duymak istedim. Sevdiğim adamın kardeşinden.
Zülal: Sen abimle hiç bu konuda konuştun mu?
Ben: Hangi konuda?
Zülal: Abim nereden çıkardı bilmem ama bana her zaman ' ilerde sevdiğim kadından bir çocuğum olursa cinsiyetini asla öğrenmeyeceğim ' derdi.
Ayşe: Dönüş yoksa.... Sen bu yüzden mi?
Seda: Bize söyleyeseydin bari be geri dönüş'ümüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ AŞKI
RandomSıfırdan bir aşk yeşerecek.Aşk çiçeği iki gönlün ,iki ruh ikizinin birbirini bulmasıyla kış ayında canlanacak. Karahan ve Dönüşün üniversite son sınıfda bir yanlış anlaşılma sonucu arkadaşları tarafından yakıştırılmasıyla başlar.