TANITIM

4.5K 109 17
                                    

NAZLI YILMAZ: 21 yaşındayım. Ege Üniversitesi Psikoloji Bölümü 3. sınıf öğrencisiyim. Liseden beri sevdiğim, aşık olduğum tek bir adam var: Savaş. Ondan nefret ediyorum. En yakın arkadaşımın adı Aslı. Bu hayatta sahip olduğum tek varlık o. Bir de babam var ama baba demeye bin şahit ister. Annem beni doğururken öldüğü için babam sürekli beni suçladı. Beni görmek bile istemediği için tek başıma ayrı eve çıktım. Bakalım hayat bizi nereye götürecek?

SAVAŞ MERTOĞLU: 21 yaşındayım. Amerika'da okuyordum. Lisede Nazlı'ya çok kötü şeyler yaşattım. Bunun pişmanlığına dayanamadığım için lise biter bitmez Amerika'ya gittim. Ama onu bir türlü aklımdan çıkaramıyorum. Bu yüzden tam 3 yıl sonra geri döndüm. Artık İzmir'deyim. Bekle beni Nazlı. Ben geliyorum!

ASLI DEĞİRMENCİ: 21 yaşındayım. Ben de Nazlı gibi psikoloji okuyorum. Nazlı'yla çocukluk arkadaşıyız. Her şeyimi bilir. Burak'ı seviyorum. Ama o bunu görmüyor. Beni fark etmesi için elimden geleni yapıyorum. Burak Nazlı'nın liseden arkadaşı ve Nazlı'nın sevdiği çocuğun kuzeni. Ah Savaş! Seni bir elime geçirsem öldürmekten beter edeceğim de işte.

BURAK MERTOĞLU: 21 yaşındayım. Ege Üniversitesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü 3. sınıf öğrencisiyim. Nazlı'yla liseden beri tanışıyoruz. Kuzenim olacak gerizekalı, aptal onu çok üzdü. Şimdi de hiçbir şey olmamış gibi geri geliyor. Ben Nazlı'nın en yakın arkadaşı Aslı'yı seviyorum. Ama o beni seviyor mu bilmiyorum. Sahi Aslı sen beni seviyor musun?

İzmir... Bu hikaye nasıl başladı, nasıl sonlanacak?

Sence Nazlı Savaş'ı affedecek mi?

Aslı ve Burak mutlu olacak mı?

Bu soruların cevabı işte bu hikayede saklı. Nazlı inatçı, Savaş inatçı, Aslı utangaç, Burak kararsız...

NE OLACAK BU HİKAYENİN SONU???

AMA SENİ SEVİYORUM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin