Namjoon oneshoot 4.

29 7 5
                                    


Reggel kábán keltem fel az ágyból. Körbenéztem. Nem a saját szobám volt, hanem RM-é. Oldalra néztem, ahol fájdalomcsillapító egy pohár víz és egy kis cetli hevert. "Ha felkeltél vedd be." Elmosolyodtam majd bevettem.

Gyorsan kitúrtam RM cuccai közül egy pólót és egy nadrágot. Mondanom sem kell vagy két számmal nagyobbak voltak. Hajamat összegumiztam majd a maradék sminkemet leszedtem a fejemről. Most már élhetőbben néztem ki. Ezután éhség tört rám kisétáltam a konyhába, ahol már vártak.

-Jó reggelt álomszuszék! Ki pihented magadat? - evett bele a tál müzlijébe.

Ezt is olyan kecsesen tette. Ő mindig ilyen volt. Mindent annyira tökéletesen tudott csinálni és végrehajtani.

-Reggelt! - mormogtam magam elé majd kinyitottam a hütőajtót.

-Beszélhetnénk? - tért a tárgyra rögtön.

-Mi az Namjoon? - kérdeztem rá sem nézve.

-Először is úgy látom már sokkal jobban érzed magad, aminek örülök. Másodszor pedig... - vett egy mély levegőt - Sajnálom a tegnapit. Nem tudom mi ütött belém. Annyira hülye voltam. Meg tudsz nekem bocsántani? - kérdezte lágy reménykedő hangon. Ráemeltem a tekintetemet.

-Nem tudom... őszintén. Rosszul estek szavaid. Tényleg csak egy rajongónak nézel engem?

-Természetesen nem.

-Pedig tegnap még annak néztél.

-Nézd, Lara... Sajnálom tényleg! Nem tudok felhozni semmit sem mentségemre. De... - elfordította a fejét ezzel megtörve velem a szemkontaktust. -De egyet tudok. Nem akarlak elveszíteni. Lara... - tért át könyörgőbe. Becsuktam a hűtőajtaját majd a fiúhoz lépkedtem. Mikor mellé értem lazán belehelyezkedtem az ölébe. Karjaimat pedig átfontam a nyaka körül.

-Mutasd meg mennyire szeretsz... - hajoltam közelebb a füléhez. - akkor átgondolom. - mondtam kihívón.

Több nem is kellett felkapott, felállt és konyhapultra téve derekamnál fogva megragadott. Hozzám préselte magát majd rögtön az ajkaimra tapadt. Ujjait a hajamba vezette és beletúrt. Meghúzta, amire szájába nyögtem. Válaszul a fenekembe markolt és még közelebb húzott magához. Lábaimat karcsú dereka köré fontam.

-Hallod R... - jött be hirtelen a konyhába V majd elengedte tányérját, ami nagy csattanással érkezett a padlóra. Abban a pillanatban szétrebbentünk Namjoonnal. - Bocsisztok... sajnálom. - lépkedett hátra fele - Hé, be ne gyertek a konyhába épp RM és Lara sze... - rohant ki a konyhából eszeveszetlenül. Egymásra néztünk RM-el majd felnevettünk.

-Szerintem ezt egy ideig hallgatni fogod. - kuncogtam fel majd hátradöntöttem a fejét.

-Ne is mondd. Nekem lőttek! - vakargatta meg zavartan a tarkóját majd két kezét a lábam mellé helyezte. - Kérsz valamit enni? Mert utána indulunk.

-Hova megyünk? - kérdeztem kiváncsian. A fiú egy pihe könnyű csókot adott a számra majd a hütőhöz ment. Kinyitotta majd úgy nézett rám.

-Meglepi. -mondta egy széles mosollyal majd visszafordult a hűtőhöz. 

Kpop Oneshootok tárházaWhere stories live. Discover now