Másnap reggel kábán keltem fel. Kinyújtózkodtam majd egy nagyot ásítottam.-Felébredtél babám? - jött egy mély rekedtes hang jobb oldalról. Odakaptam a fejemet. -Jimin?! - vörösödött el a fejem teljesen. -Chimchim is megteszi. - húzta az agyam. -Te...? - vándorolt lejjebb tekintetem majd hirtelen beütött az igazság. - Mi...?-Mi lefekedtünk-e? Igen! Valami eszméletlen jó volt! - mondta, ezt kicsattanó örömmel majd ujjait elkezdte a...-Ez a te pólód? - néztem hirtelen magamra.-Igen, de lehet már a tiéd. Rajtad sokkal jobban áll, mint rajtam. - folytatta ujjaival vándorolva a póló alá majd bőrömet kezdte el kényeztetni. Beharaptam ajkamat. - Ezt nem csinálhatod! - könyökölt fel majd szabad kezével megfogta arcomat és maga felé fordítva megcsókólt. Rögtön visszacsókóltam majd most rajtam volt a sor. Kezemet takaró alá vezetve szabad felsőtestére vándorolt. Éreztem, ahogy mosolyogni kezd.-Csak nem valaki korán reggel már...-Fogd be! - vettem birtokba ajkait, ezzel teljesen belé fojtva a szót. A takarót lerántottam róla és lovagló ülésbe ültem rá. Ujjaimat hajába vezettem.-Mhmm... - hümmögte mély hangon. Kezeit csípőmre vezette majd hozzám dörzsölte magát. Felnyögtem az érzéstől. Bőröm alá kúszott a vágy. Pulzusom már az egekben volt. Szívem a torkomban dobogott. Többet akartam belőle. Egy kicsit eltávolodtam tőle majd egy könnyed mozdulattal lekaptam magamról a pólót és eldobtam. Látványomra megnyalta az alsó ajkát majd tekintetét végig pásztázta rajtam. -Azt hiszem, igencsak jól fogjuk magunkat ma érezni. - mondta majd újra birtokba vett engem és az egész lényemet.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kpop Oneshootok tárháza
Fiksi PenggemarSziasztok elveszett olvasók! Ez a kis tárház csakis a ti szórakozásotokra jött létre! Jó olvasást nektek! ❤️ 🥇𝕡𝕠𝕧 - 2024.04.04. 🥇𝕒𝕣𝕞𝕪 -2024.07.02. ✅1𝕜 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕤 - 2024.08.05.