🌶 - Jin pov 4. - 🌶

30 6 22
                                    


Ma lesz a napja annak, amikor is Jin  haza jön a katonaságból. Már, akkor ezt a napot vártam mikor elment. Sok idő telt el, de én szüntelenül vártam a mai napot. A nappaliba járkáltam idegesen körbe és körbe.

- Hol van már? - kérdeztem magam elé. Válasz nyilván nem jött. Az órára néztem majd telefonomra. Már este 7 óra van. Itt kellene már lennie! Ebben a pillanatban hallottam meg a csengőnk hangos berregést. Azonnal az ajtóhoz rohantam és már nyitottam is. Az ajtó mögött lélegzetelállító férjem állt. Kezeiben bőröndje, a katonai ruhában volt és a világ legszélesebb mosolya üdvözölt, mire örömömben a nyakába ugrottam.

- Üdv itthon újra szerelmem! - csókoltam meg rögtön, mire nem várattatva meg engem csókolt vissza majd velem együtt és bőröndjeivel lépett be a házba. A csomagjait letette majd velem az ölébe indult el a konyha felé.

- Azt hittem elfelejtesz, mire haza jövök. - mondta egy kis játékossággal hangjában, miközben letett a konyhapultra és szedni kezdett az ételből, amit főztem neki. Nyilván a kedvencét készítettem neki, rákot. A szemei csak úgy csillogtak mikor meglátta és azonnal neki is esett.

- Hogy tudhatnálak elfelejteni?! - kérdeztem vissza durcásan. Sötét szempárját. - Minden nap, amikortól elmentél számoltam vissza a napokat.

- Tényleg? - lepődött meg, miközben arca már mancsos volt a kajától. Annyira aranyos volt! Ujjaimmal magamhoz invitáltam, mire elém lépett kérdőn. - Mi a baj? - kérdezte félig teli szájjal.

- Picit maszatos vagy szívem. - kuncogtam fel majd hüvelykujjammal arcára simítottam és letöröltem. Ezután lenyaltam ujjamról.

Szemei vággyal teltek meg egyik pillanatról a másikra.

- Nem is voltál senkivel? - kérdezte hirtelen.

- Jin! Hisz kivel lettem volna? A te feleséged vagyok és téged szeretlek! Nem érdekel más és - hirtelen ajkaival betapasztotta számat. Térdeivel egy mozdulattal került két combom közé. Közelségétől testem szinte, azonnal lángban égett. Hiányzott ez az érzés. Hiányzott Jin.

- Várj, várj - húzódott el, mire kérdőn néztem rá. - Meg kéne mosnom a kezemet és lefürdeni, mert teljesen le vagyok izzadva. - lépett el előlem és a fürdő felé vette az irányt. Követtem.

- Szerelmem ezután is le leszel izzadva. - álltam meg az ajtóban egy kaján mosollyal és néztem, ahogy kibújik khaki ingjéből, ami eddig izmos felsőtestét takarta. Hátranézett rám majd elém lépett. Kezét arcomra simította majd egy pihe könnyű csókot lehelt ajkaimra, amitől egész testem libabőrös lett. Vágytam rá. Egyre jobban érezni akartam. Az érintését, csókjait, a meztelen testét, ahogy az enyémhez simul és megállás nélkül könyörög, azért, mert többet akar belőlem.

- Tudom, tudom. - mosolyodott el - De az kicsit más... - akadt meg hirtelen, mire kihasználva az alkalmat neki estem. Ajkait mohón falni kezdtem, miközben kezei vándorolni kezdtek testemen. Nem tétovázva kapta le rólam felsőmet és dobta el. Majd ezt megismételte a melltartómmal is. - Csak, hogy egálba legyünk. - súgta ajkaimra, mire felkuncogtam. - Imádom, ezt a hangot. Megállás nélkül csak erre a pillanatra gondoltam, míg távol voltam. - mondta majd kezével combom alá nyúlt és feltett a kagylóhoz. Ujjai türelmetlenül most szoknyám alá vándoroltak, amik addig kalandoztak, míg meg nem érkeztek a fenekemig, amibe jól belemarkolt.

Egy halk sóhaj hagyta el számat, mire teste teljesen megfeszült. Szemei elködösültek a vágytól. Újra ajkaival kezdett el ostromolni. Mindketten türelmetlenek voltunk és egymást akartuk. Ujjaimmal ügyesen kioldottam övét majd kigomboltam nadrágját. Azonnal levette majd szinte letépte rólam szoknyámat. - Akarlak y/n. - búgta mély vággyal teli hangon majd nyakamat kezdte el csókokkal behinteni, miközben hosszú ujjai nőiességemhez araszolgatott. - Azt akarom, hogy az enyém légy. - súgta fülembe majd bugyim csipkés részét arrébb tolva belém hatolt. Egy hangos nyögés hagyta el ajkaimat, amit rögtön birtokba vett. Ujjait egyre gyorsabban kezdte el mozgatni bennem.

Kpop Oneshootok tárházaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora