A mai napom teljesen katasztrófa volt. Semmi nem jött össze, és még Yoongival se beszéltem. Mondjuk, hogy is beszéltem volna vele, ha a telefont se veszi fel? Elég nehéz, így bármit is kontaktolni vele.Ezért is vagyok jelenleg épp úton hozzá a studióba. Mérges vagyok és dühös. Na és, ezt még mi fokozza? NA MI?! Persze, hogy a szakadó eső!
Csurom vízesen lépek be a HYBE épületébe és sétálok fel Yoongihoz. Ajánlom, hogy legyen nála valami váltó cucc vagy hajszárító! Argh...
Egy lendülettel törtem be ajtaját majd idegesen mellé sétáltam. Észre sem vett. Hevesen kalimpálni kezdtem előtte, mire kikerekedett szemekkel nézett rám és vette le fülesét.
- Veled meg... - kérdezte volna, de szavába vágtam.
- Van hajszárítód vagy váltó cuccod? - tettem karba a karomat idegesen.
- P-Persze, abba a kézitáskámban van egy melegítő nadrág és egy póló. - nézett rajtam végig kicsit sem feltűnően.
- Kösz... - fordultam sarkon majd táskájához léptem. Kizipzároztam majd kivettem belőle a ruhákat. Szerencsémre egy törölköző is volt benne még használatlan állapotban. - A törölközőt...?
- Vidd - válaszolta egyszerűen még mindig engem nézve. Bólintottam majd magammal vittem a cuccomat és bementem a mosdóba. Gyorsan lekaptam magamról a vizes ruháimat, amit a kagyló szélére hajtogattam. Nagy levegőt vettem majd kifeszítettem magam elé Yoongi ruháit. Na igen... ezek kurvára hatalmasak lesznek rám, de hát nincs más választásom.Mikor belebújtam volna a nadrágba hirtelen nyílni kezdett mögöttem az ajtó. BASSZUS NEM ZÁRTAM BE! Amilyen gyorsan csak lehetett nyúltam a kilincsért, azonban már késő volt. Egy teljesen ledermedt Yoongi állt előttem. Gyorsan felrángattam magamra a nacit majd a pólót magam elé kaptam.
- Y-Yoongi... - pirultam el.
- Igen? - mért végig lassan tetőtől talpig, míg egyre csak közeledni kezdett.
- Á-Állj meg és és... - dadogtam össze-vissza majd kitettem magam elé karomat védekezőn. Lazán arrébb tolta majd még közelebb férkőzött hozzám. Ez addig tartott, míg hátam nem ütközött a hideg csempével. Felszisszentem az érzéstől, mert baromira hideg volt.
- Fel kéne öltöznöd. - mondta, miközben bekerített. Két keze csípőm mellett helyezkedett el majd egyre csak araszolgatott felém ajkaival.
- Yoongi! Neee! - kiáltottam majd feltettem a kezemet.
- Miért ne? - kérdezte felhúzott szemöldökkel majd egyik kezével összefogta kezemet és a magasba emelte majd a falnak nyomta. Ezzel a baj csak az volt, hogy, így a pólóm már egyáltalán nem takart és kilátszódott a hasam. Nagyot nyeltem majd próbáltam ellene tenni, de semmi sikerrel nem jártam. Hirtelen hosszú ujjainak táncát éreztem meg meztelen bőrömön. Egy halk nyögés hagyta el ajkaimat. Éreztem teste megfeszül hangomtól és hevesebben kezdi venni a levegőt.
- Hagyd ezt abba! Meg amúgy is... haragszom rád! - mondtam idegesen, mire kitépte ujjaim alól pólóját és eldobta, ezzel teljesen szabaddá téve csupasz felsőtestemet. Jaj, nekem...
- Szerintem ezen egészen hamar fogok tudni segíteni. - súgta mély hangon majd fülcimpámba harapott. Kezei, azonnal melleimre siklottak és kényeztetni kezdte őket.
- N-ne csináld... t-tiszta víz vagyok! - sóhajtottam lehúnyt szemekkel.
- Nem hinném, hogy ténylegesen ezt akarod. A tested magától beszél. - mondta majd szájába vette mellemet és nyelvével kezdte el izgatni. Közben térdével terpeszre kényszerített és egyik ujját a melegítőbe akasztotta és egy laza mozdulattal rántotta le és dobta azt is jó messzire. Nem tudtam koncentrálni többé. Nem habozva nyúltam pólója szegélye alá és kaptam le róla. - Ez a beszéd édesem. - búgta, mire ajkaira hajoltam és szenvedélyesen falni kezdtem őket.Testünk, azonnal egymáshoz simult. Yoongi fenekemet megfogta, mire én ölébe ugrottam. Lábaimat szorosan keskeny csípője köré fontam, mire erősen a falnak nyomott. Csókjába nyögtem, mire nyakamat megragadta és fejemet hátradöntötte. Puha ajkai nyakam minden szegletét elkezdte bejárni maga után jól vigyázva arra, hogy ékes nyomokat hagyjon.
- Ez nem ér. - nyögtem fel, mire megállt és vággyal teli tekintetét az enyémbe fúrta.
- Mi nem ér édesem? Az, hogy, így neked estem?
- Nem! Az, hogy rajtad még ruha van. - válaszoltam. Egy gúnyos mosolyra húztam ajkait, mire gyorsan kibújt farmeréből. Márcsak fekete boxere csüngött rajta és takarta legféltetebb pontját, amit én meg annyira magamba akartam jelenleg tudni.
- Mi lenne, ha ma studióm asztalán tennélek magamévá? - súgta majd ajkamba harapott, miközben fenekembe mart. Most egy eréjesebb nyögés hagyta el számat. - Bassza meg! - mondta majd sietve vitt vissza a szobába és tett asztalára. Kezem, azonnal izmos mellkasára tapadtak. Egyik kezével arcomat fogta meg, míg másik kezével erőszakosan rántott magához közelebb.
- Baby az ég szerelmére. - mondtam türelmetlenül.
-Fogd be! Ma egész este csak, azt akarom hallani, ahogy alattam nyögsz szüntelenül, míg én megállás nélkül újra és újra megduglak.
ESTÁS LEYENDO
Kpop Oneshootok tárháza
FanficSziasztok elveszett olvasók! Ez a kis tárház csakis a ti szórakozásotokra jött létre! Jó olvasást nektek! ❤️ 🥇𝕡𝕠𝕧 - 2024.04.04. 🥇𝕒𝕣𝕞𝕪 -2024.07.02. ✅1𝕜 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕤 - 2024.08.05.