- @EnhypenEngene25 kérésére készült el ez a pov -
(Előre tájékoztatok mindenkit, aki ezt olvassa 18+ részt tartalmaz! Mindenki saját felelősségre olvassa el!! Köszönöm a figyelmet. Most pedig showtime!😌❤️)
Elegem lett. Besokkaltam. Miért nem veszi fel a telefont? Hívtam...hányszor is? 20x! Üzenetet is hagytam. Hol lehet már? Mindig ezt játssza! Random meg fogja magát elmegy aztán valamikor meg hazatér. Ez normális dolog? Nem hinném. De tudjátok mit? Nem fog érdekelni mostantól!
Bekapcsoltam egy zenét majd elkezdtem készülődni. Hogy hova? Természetesen egy buliba! Felvettem vérvörös ruhámat. A hajamat kis loknikba rendeztem. Ajkaimra piros rúzst kentem. Oh, igen! Ma kicsit kirúgunk a hámból!
Felkapva a magas sarkúmat és a kistáskámat indultam el a közeli clubba.
Mikor odaértem már kintről lehetett hallani a bömbölő zene ritmusát, ami nem csak a helyiséget, hanem a kint lévő utcát is igencsak életbe mozdított. Amint bementem a pulthoz mentem egy széles mosoly kíséretében.
-Mit adhatok a hölgynek? - könyökölt le a pultos egy csábító mosollyal.
-A specialitását egy kis - hajoltam közelebb hozzá - tűzességgel, ha lehet. - ültem vissza a helyemre majd nézelődni kezdtem.
-Úgy látom ma igencsak kitett valaki magáért. - ült le mellém egy barna, magas, kék szemű, izmos srác. Barna aranybarnított volt. Egy szürke melegítő. Egy csábos mosoly. A parfümje meg vonzó. Talán túlságosan is.
Egy fél mosolyra húztam számat.
-Jó szemeid vannak. - kortyoltam bele italomba. A férfi szemei gondtalanul követték a mozdulataimat.
-Tudod én még új vagyok erre. Nem mutatnád be nekem ezt a helyet - súgta a fülembe majd kezével combomra simított - közelebbről.
Tekintetem kezére vándorolt majd egy mosollyal megajándékozva megfogtam kezét.
-Dehogynem! Úgy is ide valósi vagyok. - kezdtem el húzni magam után. - Esetleg kezdjük erre. - mutattam a mosdók felé. A srác szemei, azonnal felcsillantak.
-Nekem teljesen megfelel. - mondtam majd kezei derekamra vándoroltak. Egy kisebb bizsergés futott át testemen. Ezután erősen ragadta meg csípőmet és nyomott a falnak. Aprót felnyögtem. Ujjai lassan oldalamon vándoroltak felfele. Majd parfümjének mámorító illatát éreztem meg. - Mi lenne, ha egy kicsit feldobnák ezt a bulit egy kis - kezdte el csókolgatni a nyakamat, miközben keze lefele haladt a testemen - izgalommal. -harapott bele nyakamba majd szívni kezdtem. Egy kisebb sóhajt hallattam. Srác keze egyre csak ruhám alá vándorolt. Éreztem egy kisebb émelygést. Mi lehet velem? Egy italt ittam semmi többet. Nem szabadna megártania. Ebben a pillanatban egy hangos csattanás zendült fel. A srác mögöttem a földre esett.
-Mégis mi a francot képzelsz magadról? - jött egy ismerős hang. Fejemet a hang irányába kaptam.
-Joon? - kérdeztem kis egérke hangon. Szemei szinte szikrákat szórt mikor rám nézett.
-Menj ki a kocsihoz - utasított, miközben feltűrte öltönyének ujját és egy újabb ütést készült bevinni.
-Joon állj meg! - fogtam meg hirtelen kezét.
-Most komolyan y/n? Ezt a palit véded, aki látszólag drogot juttatott az italodba? - horkant fel majd hitetlenkedve mért végig. Éreztem a fejem egyre jobban zsibbadt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kpop Oneshootok tárháza
Fiksi PenggemarSziasztok elveszett olvasók! Ez a kis tárház csakis a ti szórakozásotokra jött létre! Jó olvasást nektek! ❤️ 🥇𝕡𝕠𝕧 - 2024.04.04. 🥇𝕒𝕣𝕞𝕪 -2024.07.02. ✅1𝕜 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕤 - 2024.08.05.