Bárhogy is akartam valahogyan sehogy sem tudtam elaludni. Forgolódtam egyik oldalról a másikra. Mi lehet velem? Hisz én hoztam fel, hogy ma külön aludjunk, de ezt is csak azért, mert...AHH! Ez mind az ő hibája! Csak mégis... hiányzik. Hallani akarom, hogy mellettem van. Ahogy átkarol. Ahogy szuszog. Látni akarom, ahogy megforgatja a szemét mikor hozzábújok, de tudom mélyen ez igenis neki jó érzes és szeretné, ha ezt tenném. Felültem a kanapén majd a konyhába sétáltam egy teát kezdtem el csinálni magamnak. Ő jól van? Ő tudd aludni? Valószínűsítem igen...
Amíg a víz forrt, nagyon halkan kivettem egy bögrét és egy filtert a fiókból. Derekamat neki döntöttem a konyhapultnak majd ujjaimat belevezettem a hajamba. Egyszer véget fognak érni a rémálmaim? Lesz nyugodt estém? De ha Yoongi mellett alszom nincs ez a baj, de most... keservesek. De a baj az, hogy nem mehetek a szobába hozzá... úgy se engedné meg, hogy hozzábújjak. Hirtelen kattant is a forraló. Már vettem is le a helyéről és töltöttem a poharamba. Majd bele a filter és várhatok egy kis ideig, hogy a filter ázzon. Mi lesz velünk? Egyszer kibékülünk vagy hagyjuk, hogy a hajónk elsüllyedjen?
Halk lépteket hallottam meg. Megrémültem. Hirtelen feltartottam a kezemet és összegubóztam.
-Hé- hé minden rendben van? Miért sírsz? - érintett meg gyengéden. Én fel se emelve fejemet bújtam karjaiba. - Nyugodj meg. Itt vagyok. - kezdte el hátamat simogatni lassan. - Honey bear. - szólított meg mély rekedtes hangon. Lassan felemeltem rá a fejemet. - Sajnálom. Én... - akadt meg hirtelen.
- Van valami baj Yoongi? - néztem rá aggódon. - Nem szoktál ilyenkor fenn lenni. Felébresztettelek esetleg? Jaj, ne haragudj. Eskü...
-Hiányzol. - mondta ki, ezt akkora keserettséggel, ahogyan még soha nem hallottam őt.
-Te-tessék? - néztem rá hitetlenkedve.
-Én... én... nem tudok nélküled aludni az ágyban és... és - túrt bele hajába frusztráltan - azért jöttem igazából, hogy felébresszelek és magammal vigyelek.
Esküszöm azt hittem nem hallok jól. Most ez tényleg az a Min Yoongi, akit ismerek? Az a Min Yoongi, akivel együtt vagyok évekóta?
-Most mi a baj? Miért sírsz újra? Mondtam valami rosszat? - nézett rám felhúzott szemöldökkel.
-Nem! Ellenkezőleg... - töröltem le arcomat - Erre a pillantra vártam. - mondtam mosolyogva majd nyakába borultam.
STAI LEGGENDO
Kpop Oneshootok tárháza
FanfictionSziasztok elveszett olvasók! Ez a kis tárház csakis a ti szórakozásotokra jött létre! Jó olvasást nektek! ❤️ 🥇𝕡𝕠𝕧 - 2024.04.04. 🥇𝕒𝕣𝕞𝕪 -2024.07.02. ✅1𝕜 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕤 - 2024.08.05.