Megláttam Tae-t, aki rögtön odahívott magához.
-Yana. Minden rendben van? Kicsit szomorúnak tűnsz. - simított végig az arcomon.
Jungkook hirtelen megjelent és minket kezdett el nézni.
-Minden rendben van. - néztem JK-re, akit majd szétvetett az ideg. - Vagyis mégis lenne valami. - néztem rá Tae-re. Kíváncsian figyelt tovább engem. - Elmennénk egy kicsit kettesbe beszélni? - kérdeztem majd meg fogva a kezét magam után kezdtem el húzni. Mikor beértünk Tae bezárta az ajtót mögöttünk.
-Csak a biztonság kedvéért, hogy ne zavarjon meg minket senki. - mondta majd közeledni kezdett felém.
-Tae. Félre értesz! - kezdtem el magam elé védekezőn tenni kezemet.
-Jajj, Yana! Ne áltasd magad! Tudom, hogy lefeküdtetek JK-vel.- nézett rám idegesen.
-Mi nem... - néztem rá ijedten majd felálltam és az ajtóhoz rohantam. Gyorsan kinyitottam és kifutottam rajta. A rohanás miatt beleütköztem RM mellkasába.
-Yana, minden rendben van? - nézett rám aggódon, mire megráztam a fejemet.
-Yana! Te akartál beszélni! Ha annyira akartál velem miért rohantál el? - jött hátulról V hangja. Belebújtam jobban RM mellkasába, aki védekezőn átkarolt.
-Hagyd békén most V. Nem tudom mi történt köztetek, de láthatólag Yana nem akar veled beszélni. - mondta majd elhúzott magával. - Figyi Yana. Ma este nem leszünk itthon szóval maradj nyugodtan. V nem fog zaklatni. - simogatta a hátamat majd levette a pulcsiját és rám adta. Megköszöntem neki a kedvesgesztusát.
A fiúk elmentek. Gondoltam, ha már egyedül vagyok, egy kis pólóban és egy szál bugyiban teljesen jó leszek. A hajamat feltűztem majd a hűtőhöz szökdeltem. JK új számát dúdolgattam.
-"Standing next to u... ,,- hallottam meg hirtelen a hangját a fülemben. Megakartam fordulni, de nem tudtam. A fiú karjával teljesen lefogott. Teljes testével hozzám simult. Minden egyes részét magamon éreztem. A vággyal teli lehelete súrolta a nyakam. Puha ajkait éreztem meg a nyakam vékony hajlataiba. Hátradöntöttem a fejemet a mellkasára. Tekintetünk találkozott egymással. Az övé teljesen el volt sötétülve. Szinte hallatszódott akarata, ami csak engem hívogatott. A semmiből előre dőlt majd kivett egy sört. Felbontotta beleivott majd ott hagyott. Teljesen lesokkolódtam tettén. Most ő komolyan megvezetett? Szóval a nagy fiú játszadozni akar. Mosolyogtam ördögien. Én kivettem egy Jagert a hűtőajtóból és jól meghúztam. Az alkohol csak úgy végig folyt az ereimben. Teljesen felmelegített és magával ragadt ugyanúgy, mint az előbb Jungkook. Csak annyi különbséggel, hogy JK-re ideges voltam, míg a Jagerre nem.
Kivettem egy adag tortát. Bezártam a hűtőajtót majd besétáltam a kezemmel vele a nappaliba. Jungkook ott ült és nézte a TV-t miközben a sörét iszogatta. Semmiből vezérelve belehelyezkedtem az ölébe és ott kezdtem el enni a tortámat. Éreztem megfeszül alattam, de semmi több reakció. Egyik ujjammal felvettem egy kis habot, amit szexin lenyaltam az ujjamról, azonban kis maszatot hagyva magamon. Éreztem tekintetét magamon. Felhúzott szemöldökkel néztem vissza rá, mire nevetve megrázta a fejét és alsó ajkába harapva fordult vissza a TV-hez. Megforgattam a szememet, akkor is vissza fogok neki vágni! Kezemmel letoltam a villát a tányérról, ami a földön landolt, ezzel összemaszatolva a földet.
-Ahjj basszus, de ügyetlen vagyok! - csaptam a fiú combjára. Majd előre dőltem, hogy felvegyem a villámat mikor egyik kezét megéreztem a csípőmön. Megszorította a csípőmet majd feljebb ültetett magán. Ujjait a combomra vezette, amikbe erősen belemarkolt majd levette a kezét a lábamról és újra söréhez nyúlt. A szívem úgy dobogott, hogy szinte majd kiugrott a helyéről. Felvettem a villát majd a tányéromra raktam, amit végül az asztalra. Lassan felálltam a fiú öléből, aki értetlenül húzta össze szemöldökét, de nem szólt semmit. Kimentem a konyhába törlőért. Épp nyújtózkodtam fel érte, mikor egy kéz nyúlt át felettem. Azt hittem leveszi és odaadja nekem erre még feljebb tette, hogy végleg ne érjem el. Összefontam a kezemet a mellem alatt és hátra fordultam. Büszke volt tettére. Kidobta a sörös üvegét majd kivett egy újat, amit felbontott majd az ajtófélfának támaszkodva nézett vissza rám.
-Mondtam már, hogy kurvára nem vagy vicces? - mondtam idegesen majd elkezdtem felmászni a konyhapultra.
-Mondták már, hogy kurvára idegesítő vagy? - forgatta meg a szemét. Erre felkaptam a fejemet.
-Idegesítő? Én?! - akadtam ki majd fordultam hirtelen hátra ezzel megcsúszva a lábammal és lelépve a pultról. A fiú rögtön lerakta a pultra a sörét és értem nyúlt. Én csak becsuktam a szememet várva a legrosszabbra, vagyis a földre, azonban ez nem történt meg. A fiú izmos karjaiban landoltam, ami erősen fogott nehogy bármi bajom essen.
-Igen, idegesítő. - engedett el hirtelen, ami hatására a földre puffantam. Levette a törlőt, a pultra tette, majd megfogva sörét besétált a nappaliba, tovább TV-zni.
ESTÁS LEYENDO
Kpop Oneshootok tárháza
FanficSziasztok elveszett olvasók! Ez a kis tárház csakis a ti szórakozásotokra jött létre! Jó olvasást nektek! ❤️ 🥇𝕡𝕠𝕧 - 2024.04.04. 🥇𝕒𝕣𝕞𝕪 -2024.07.02. ✅1𝕜 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕤 - 2024.08.05.